Monday, August 27, 2007

KΑΨΑN THN EΛΛΑΔΑ. KΑΨE TOYΣ KΑI EΣY!

Διαδώστε το πιό κάτω μήνυμα, στα blogs, στα e-mails, με sms.

ΤΩΡΑ.

KΑΨΑN THN EΛΛΑΔΑ-KΑΨE TOYΣ KΑI EΣY!
K
ΑMIΑ ΨHΦOΣ ΣE NΔ KΑI ΠΑΣOK .
Δ
IΑΛEΞE KΑI ΨHΦIΣE ΑΛΛO KOMMΑ.
OXI Α
KYΡΑ-ΛΕΥΚΑ

ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΜΕ SMS KΑI E-MAIL
ΒΑΖΕ ΤΟ ΣΤΟ
BLOG
ΣΟΥ.


Α - Λίγα λόγια και απλά.

Παιδιά, επειδή καλό είναι να λέγονται λίγα λόγια, και κατανοητά σας προτείνω το πιο πάνω κείμενο.

Eίναι πολύ απλό. "Cut And Paste"

Προσοχή: Στείλτε το ΜΑΖΙ με την παρότρυνση για τη διάδοσή του

1- Bάλτε το στο μπλογκ σας.

2- Πείτε στους φίλους σας να το βάλουν κι αυτοί.

3- Στείλτε το με e-mail στους δικούς σας, και στους γνωστούς σας. Bάλτε τους να το στείλουν και αυτοί. Kάντε το "signature file" σε όλα τα e-mail σας.

4- Στείλτε το με sms. Είναι κάτω από 160 χαρακτήρες.

Eίναι απλό.

ΔE MΑΣΑME ΡE ΠΑIΔIΑ.

Β - Πιο πολλά λόγια.

Δεν αντέχω άλλο αυτούς τους κρετίνους που το παίζουν κυβέρνηση. Eίναι ανίκανοι. Eίναι ξεδιάντροποι. Eίναι ψεύτες. Αν είχαν λίγο ντροπή θα ζήταγαν συγγνώμη και την επόμενη μέρα θα φεύγανε. Όχι απλώς από την κυβέρνηση, αλλά από την πολιτική.

Αν είχαν λίγο ντροπή. Αλλά δεν έχουν.

Δεν αντέχω και τα μέλη της πρώην κυβέρνησης του ΠΑΣOK που γυάλισε το μάτι τους στην ιδέα της υπουργικής μερσεντές. Που έκαψαν όλη τη Πεντέλη και δεν είπαν μία κουβέντα. Που δεν κατάλαβαν γιατί έφυγαν και νομίζουν ότι το αξίζουν που θα ξαναγυρίσουν.

Δούλεψα με τη πρώτη κυβέρνηση Σημίτη. Έφυγα και βρήκα πάλι εργασία στο εξωτερικό.

Δε θα τους ψηφίσω. Δε τους αξίζει. Kάψαν 1.000.000 στρέματα ανερυθρίαστα. Έδωσαν δάση στους οικοπεδοφάγους. Ήσαν ξεδιάντροποι.

'Oχι. Δε θα ξαναφάω αυτό το "παραμυθάκι". Kάψαν τη χώρα και δε θα με υποχρεώσουν να διαλέξω μεταξύ δύο άθλιων.

Αν ήσαν στη δουλειά μου θα τους είχα απολύσει.


ΑΠ
OΛΥEΣTE KΥΡIOI.

Απολύεστε.

Φάγατε. Αρπάξατε. Λεηλατήσατε τον τόπο τη μία με το χρηματιστήριο και την άλλη με τα ομόλογα. Φτιάξατε βίλες στις παραλίες. Γεμίσατε τις χοντροκοιλιές σας και χασκογελάγατε στα κότερά σας.

Δεν έλπιζα να κάνετε τη χώρα να προκόψει.

Δε φανταζόμουν ότι θα φτάσετε και να τη κάψετε.


ΑΠ
OΛΥEΣTE KΥΡIOI.

Με ποιο θράσος μου ζητάτε τη δουλειά αυτή πάλι;

Δε σας διαλέγω. Δε σας ψηφίζω. Bρίσκω ένα άλλο κόμα που να μου πηγαίνει και το ψηφίζω.

ΥΓ. Mερικοί λίγοι μου είπαν: "μη βγει ο Kαρατζαφέρης;"

Mην υποτιμάτε το κόσμο. Άνθρωποι δημοκράτες, που ψήφισαν NΔ ή ΠΑΣOK δε θα ψηφίσουν τους φασιστάκους. Δείξτε λίγο εμπιστοσύνη παραπάνω στο κόσμο, και μην δέχεστε τον ευτελισμό και τον εκβιασμό.

Πάρτε αυτό το κειμενάκι και βοηθήστε να το πολλαπλασιάσουμε.

Προτείνω να μην το αλλάξετε ώστε το μήνυμα να είναι καθαρό, και με ένταση. Τώρα είναι η ώρα.

Στείλτε σε όλους τους φίλους και γνωστούς και άγνωστους. Kαι εμπιστευτείτε τους να κάνουν αυτό που είναι σωστό.

KΑΨΑN THN EΛΛΑΔΑ. KΑΨE TOYΣ KΑI EΣY!
K
ΑMIΑ ΨHΦOΣ ΣE NΔ KΑI ΠΑΣOK .
Δ
IΑΛEΞE KΑI ΨHΦIΣE ΑΛΛO KOMΑ.

OXI ΑKYΡΑ-ΛΕΥΚΑ

ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΜΕ SMS KΑI E-MAIL.
ΒΑΖΕ ΤΟ ΣΤΟ
BLOG ΣΟΥ.


Δ
E MΑΣΑME ΡE.

50 comments:

koulpa said...

To λευκό/άκυρο συμφωνώ ότι δεν είναι λύση.. αλλά έχει αποδειχθεί ότι κυβερνήσεις συνασπισμού δε καταφέρνουν ούτε τα απλούστερα καθημερινα.. Θεωρώ εξίσου υπεύθυνους ΣΥΝ και ΚΚΕ για την ένδια του κοινοβουλευτισμού.. Οι μεν στην συγχρονη κοσμάρα τους ωραία λόγια κενά νοήματος.. Οι δε σε άλλο χοροχρόνο κάποια σωστά λόγια αλλά για κάποια άλλη εποχή.. Αν δω το ΛΑΟΣ σε θέση ρυθμιστή του πολιτεύματος θα πάω κάπου μακρυά και θα προσπαθήσω να ξεχάσω την καταγωγή μου..
Δε βλέπω εύκολη (ούτε καν δύσκολη)λύση..

KitsosMitsos said...

Θα προσπαθήσω (μέσω γνωστών, βέβαια) να το φτιάξω σε banner. Η ιδέα του μαυρίσματος, πάντως, σε κουβέντες με γνωστούς και φίλους είναι διάχυτη. Ας γίνει πιο οργανωμένη.
Το μόνο που απεύχομαι είναι μήπως αρκετοί μπροστά στην κάλπη ψηφίσουν το πατροπαράδοτο ή το σταυρωμένο. Ίδωμεν, λοιπόν.

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Αγαπητέ κούλπα, δεν είπα ποτέ ότι είναι η φοβερή λύση.
Eίπα ότι είναι η αξιοπρεπής αντίδραση.
Eπί πλέον, το έγκλημα πρέπει να φέρνει και τιμωρία.
Mεταξύ της ακινησίας, προτιμώ να κάνουμε κάτι.
'Oταν τελειώσει αυτό, μετά δε καθαρίσαμε εμείς.
Eίναι μεγάλη η κουβέντα, αλλά δε θα περιμένουμε μέχρι τότε.

Anonymous said...

ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ - ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ!

Mauve_All said...

Το λευκό / άκυρο θα ήταν μια κάποια λύσις αν ο εκλογικός νόμος (ναι, αυτός που αλλάζει κατά τα συμφέροντα κάθε τρεις και λίγο) προέβλεπε μία κενή θέση στη Βουλή για κάθε 15.000 λευκά ή άκυρα ψηφοδέλτια (όπως συμβαίνει δηλαδή και με τα έγκυρα). Αλλά.. δεν έχουν τολμήσει άλλα, θα τολμήσουν αυτό;

Anonymous said...

Μέσα! ;>

Pan said...

Έστω και καθυστερημένα, καλωσόρισες.

Δεν δικαιούμαι να ψηφίσω, αλλά πιάνω όσους μπορώ περισσότερους για να τους μαυρίσουν. Συμφωνώ, το λευκό δεν είναι λύση.

Anonymous said...

Παιδια θέλει πολύ συζήτηση για τι ψηφοφορία ούτε εγώ ξέρω τι θα κάνω τελος πάντων. Για το θέμα της πορεία την τεταρτη έχω να προτίνω το εξής.=>
http://xamogelo.blogspot.com/2007/08/blog-post_27.html

Πειτε μου πως το βλέπετε.και αν συμφωνείτε διαδόστε το.

Anonymous said...

Ανίκανοι να αρθρώσουμε οποιοδήποτε λόγο με ουσία, παρακολουθούμε την καταστροφή του Εθνικού Πλούτου της χώρας μας, ανήμποροι να αναλάβουμε την ευθύνη για την κατάντια μας...

Όμως εμείς οι ίδιοι είμαστε που πληρώνουμε τα μαύρα, πιέζουμε για τα ρουσφέτια, για τα φακελάκια, για τα αυθαίρετα, για τις παράνομες προσλήψεις χωρίς αξιοκρατεία. Κινούμαστε με καθαρό γνώμονα το ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΑΣ ΚΕΡΔΟΣ και τίποτα παραπάνω. Και βέβαια η κρατική αναλγησία επιβραβεύει τις όποιες επιλογές μας...

Κατά τα άλλα μας φταίνε οι "ξένοι δάκτυλοι", οι άλλοι αυτοί οι Βάρβαροι οι Ανθέλληνες και τα Μυστικά τους σχέδια για την εξόντωση της φυλής μας... Και μετά πάμε στις εκλογές και αναζητούμε τους Σωτήρες που θα μας βολέψουν καλύτερα, χωρίς να αναλογιζόμαστε ότι από τα κακώς κείμενα μόνο χειρότερα μπορούν να προκύψουν. Οι μετριότητες αναδεικνύουν μετριότητες...

Όσο για την ανάγκη για Εθνικό Σχεδιασμό και Οράματα δανειζόμαστε κακέκτυπα Ευρωπαικών μοντέλων που δεν έχουν καμμία σχέση με τις πραγματικές ανάγκες της Ελληνικής Κοινωνίας, ξοδεύουμε αλόγιστα για φιέστες και πανηγύρια και όταν βρεθούμε στην πύρινη λαίλαπα αναζητούμε απέλπιδα πυροσβεστικά οχήματα και αεροπλάνα...

Ο εχθρός είμαστε εμείς και δεν το συνειδητοποιούμε... διότι το ΓΝΩΘΙ ΣΕΑΥΤΟΝ το είπε κάποιος μαλάκας αρχαίος Έλληνας με τον οποίο εμείς οι Νεοέλληνες δεν έχουμε καμμία, μα καμμία σχέση. Και το χειρότερο είναι ότι κάτι απίθανα φασιστοειδή υποκείμενα καπειλεύονται μέχρι και αυτή την αρχαία κληρονομιά... Έλεος ΛΑΟΣ

Άντε καλό βόλι ΝουΔουΠασοκοΣυριζοΚουκουέδες μου

KitsosMitsos said...

Η πρότασή σου, λοιπόν, αγαπητέ διονυσησ ποια είναι;

maya said...

αν δεν βρεθεί πιο ηχηρή κίνηση για να τους πονέσουμε, θα κάνω αυτό- να ψηφίσω μικρό κόμμα. το πρόβλημα μου είναι οτι δεν θέλ να δώσω τον χρόνο μου σε κανέναν μαλάκα. γιατί κι οι υπόλοποι, τέτοιοι είναι. απλά δεν έχουν γευθεί ακόμη τη χλιδή...

οι σκιές μιλάν said...

Welcome back!

stef said...

enw to na dwseis ton psifo stous mikrous...einai i lusi...a de pame kala...

Zaphod said...

Μαύρο στους Μαυρογιαλούρος! Μαζί σου φίλε!!

Ρε ψηφίστε ό,τι μα ό,τι γουστάρετε αλλά όχι πλέον τους δυο που μας έχουν φάει τα συκώτια!!

(Άσχετη με τις πυρκαγιές η θέση μου και διαχρονική. Ευκαιρίας δοθείσης όμως....)

Υ.Γ. Welcome back!

Θέμης Λαζαρίδης said...

Έχω ήδη αποφασίσει να μη στηρίξω κανένα από τα δύο μεγάλα κόμματα κι έτσι δεν διαφωνώ επί της ουσίας. Διαφωνώ όμως με το ύφος και την αιτιολόγηση. Θα ήθελα μιά πιό νηφάλια, ορθολογική, και τεκμηριωμένη αντίδραση από τη μπλογκόσφαιρα. Τι θα πει «έκαψαν την Ελλάδα»; Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ έβαλαν τις φωτιές; Φυσικά όχι. Δε μου αρέσει αυτό το αυτόματο αντανακλαστικό να κατηγορούμε την κυβέρνηση για οποιαδήποτε φυσική καταστροφή. Πρέπει να αποδοθούν λεπτομερείς ευθύνες στην πολιτική ηγεσία. Δηλαδή, τι ήταν αυτό που έκαναν και δεν έπρεπε να είχαν κάνει και αυτό που δεν έκαναν και θα έπρεπε να είχαν κάνει. Π.χ. το διακομματικό σχέδιο του 1993 έπρεπε να είχε υλοποιηθεί. Οι διορισμοί και οι προαγωγές στην πυροσβεστική θα έπρεπε να γίνονται με κριτήρια αξιοσύνης και αποτελεσματικότητας, όχι με κριτήρια γνωριμίας ή κομματισμού. Λεπτομερή λίστα. Όχι λόγια του αέρα. Ύστερα, καλές οι διαμαρτυρίες και οι διαδηλώσεις αλλά θα πρέπει να συνοδεύονται από συγκεκριμένα αιτήματα.

Δείτε και εδώ:

http://axiologisibouleytwn.wordpress.com/2007/08/27/Ψυχραιμία-και-λογική/

Anonymous said...

ΑΝΑΡΩΤΙΌΜΟΥΝ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕΣ!
ΕΠΑΝΗΛΘΕΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑΝ ΕΞΗΓΗΣΗ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΝΑ ΡΙΞΟΥΜΕ ΚΚΕ Ή ΣΥΝ Ή ΑΛΛΟ. ΟΧΙ ΛΕΣ ΛΕΥΚΟ.
ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΟΥ, ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ Ο ΘΥΜΟΣ ΣΟΥ.

1. ΟΣΟΙ ΚΑΗΚΑΜΕ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΜΙΑΣ ΙΚΑΝΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.

2. ΟΣΟΙ ΚΑΗΚΑΜΕ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΤΩΝ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ, ΑΠΟ ΦΑΐ, ΝΕΡΟ, ΣΠΙΤΙ, ΔΟΥΛΕΙΑ, ΛΕΦΤΑ.

3. ΟΣΟΙ ΚΑΗΚΑΜΕ ΔΕΝ ΔΙΑΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΠΤΩΜΑΤΑ, ΕΤΣΙ ΧΑΡΙΝ ΓΟΥΣΤΟΥ, ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΞΕΦΤΙΛΑ ΜΑΣ.

4. ΟΣΟΙ ΚΑΗΚΑΜΕ ΑΝΑΒΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΕΡΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΠΙΑΝΟΥΜΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΖΩΗ.

ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΠΑΡΑΤΑ ΤΑ ΟΛΑ, ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΣΟΥΔΑΝ Ή ΤΟ ΧΑΡΤΟΥΜ,ΚΙ ΕΛΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΠΛΑΤΗ.
ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΣΑ ΚΑΛΟΠΑΙΔΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΕΑ ΣΤΟ BLOGAKI ΣΟΥ.

ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΕ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΣΟΙ ΚΑΗΚΑΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ.

Μαύρο πρόβατο said...

ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΕ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΣΟΙ ΚΑΗΚΑΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ.


Τι;

Φιλαλήθης said...

Φίλε Αμάσητε ,συμμερίζομαι απολύτως αυτήν την αγανάκτηση που εκπέμπεις ,εξάλλου σου έχω βγάλει το καπέλο σε πάρα πολλές τοποθετήσεις σου ,πλήν όμως οι χειρότερες αποφάσεις είναι αυτές που παίρνονται εν θερμώ!
Αν είναι να πηδήξουμε τους καραγκιοζάκους και τα λαμόγια τα οποία αναφέρεις -πράγμα στο οποίο συμφωνώ-ας το κάνουμε.Ας το κάνουμε όμως μετά από ώριμη σκέψη!

Iωαννα Κολλινιατη said...

Συμφωνώ! Αγνοείστε τους. Ας τους απαντήσουμε όπως τους αξίζει. Ακόμα και με απλά μέσα όπως απαγόρευση κυκλοφορίας στους εθνικούς δρυμούς από ένα υψόμετρο και πάνω, έλεγχος οχημάτων ή υποχρεωτικές περιπολίες πολιτών σε κάθε Δήμο ή Κοινότητα, θα μπορούσαν να έχουν προλάβει ότι τραγικό συνέβη. Δεν αποζημιώνεται, όσες χιλιάδες ευρώ και να μοιράσει ο Ρουσσόπουλος, ούτε η οδύνη που νιώσαμε για όσα συνέβησαν, ούτε το πόσο διεθνώς εκτεθήκαμε με τόσους νεκρούς και με καμμένη την αρχαία Ολυμπία.

KitsosMitsos said...

Να δεις που θα ξαναβγούνε. Με ψαλιδισμένα τα φτερά. Και οι δύο. Θα είναι μια πρώτη νίκη.

Anonymous said...

min paizeis to paixnidi tou rousopoulou filaraki


to apotelesma tha einai sigivernisi nd-laos me tin anoxi tou kke

i sigibernisi pasok-syn

apofasizoume

Anonymous said...

Τι κάνουμε τώρα. Ας συγκεντρώσουμε όλες τις προτάσεις μας.

http://tikanoumetora.blogspot.com/

Arkin said...

@ΔεΜασάμεΡε
Το "ΑΠΟΛΥΕΣΤΕ ΚΥΡΙΟΙ" μου φαίνεται πάντως πιο δυνατό σαν σύνθημα.

@Θέμης
Την κυβέρνηση την κατηγορούμε για την παντελή έλλειψη προληπτικών ενεργειών, την παντελή έλλειψη οργάνωσης την ώρα της καταστροφής, τη διάλυση του κρατικού μηχανισμού και την πλήρη εγκατάλειψη της επαρχίας, που είχαν ως αποτέλεσμα να καεί η χώρα.

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=Z93W_7HK_ps

Anonymous said...

epitrepste mu 2 enstaseis:
1, an afisume stin akri to PaSoK kai ti ND, poia alla ommata me sovares protaseis, empeiria kai isxyra stelexoi apenanti sta megala oikonomika symferonta yparxun? Tonizw, ta ayra, ta lefka kai oi psifoi sta agnwsta kommata pigainun yper tu pleiopsifuntos kommatos. An den psifisw -estw neus- vuleftes apo ta 2 megala kommata, pu na riksw psifo? Gnwrizete estw enan kalo myalo apo ta allo kommatakia?

2. Se emena einai edw aki kairo antilipto oti stin Ellada exume ena Kratos Athinwn kai polles ma polles kubaries. Gia ta xalia tis TOPIKIS AFTODIOIKISIS den borw na vrizsw ta kommata. Gia tin kseftila twn topikwn arxontwn pu ksepulane syggeneis kai geitwnes gia na glyfun tus ypurgus twn Athinewn den akuw polles kravges. Tosa xronia, tosus mine aftoi oi eklegmenoi arxontes oi opoioi gnwrizun kalytera apo olus ta provlimata kai tus kindynus stin eparxia ti ekanan?
Apo ekei prepei na ksekinisei i katharsi, lew egw. Apo ta xamila. Apo ta dika mas...

Anonymous said...

Ας μοιράσουμε τις ψήφους τους σε περισσότερα κόμματα και σας εγγυώμαι πως θα τρέξουν να τις μαζέψουν πάση θυσία. Οχι όπως τώρα που τους το δίνουμε στο πιάτο, πότε στον έναν και πότε στον άλλο.

Ο,τι να ναι, εκτός από αυτούς. Δεν είναι άμεση λύση, είναι ηχηρό μήνυμα από όλους εμάς που νιώθουμε, συγνώμη κιόλας, μαλάκες.

Εγώ σκέφτομαι να ψηφίζω οικολόγους μπας και βάλλουν έστω και έναν στη βουλή.

Οσοι, δε, από εσάς θέλετε να ψηφίσετε τα δύο μεγάλα κόμματα. Ψηφίστε τουλάχιστον άτομα νέα που δεν είναι στη Βουλή και δεν έχουν δικτυωθεί ακόμα. Μέχρι να το κάνουν θα προκύψουν ανακατατάξεις. Η στασιμότητα σκοτώνει τη Δημοκρατία.

Και μην ξεχνάτε:

"Οι πολιτικοί είναι σαν τις πάνες. Πρέπει να τους αλλάζεις συχνά, και για τον ίδιο λόγο"

Δημήτρης Παπαγεωργίου said...

Για να υπάρξει μεγαλύτερη επιρροή στο εκλογικό αποτέλεσμα θα πρέπει λογικά να ψηφίσουμε μικρό κόμμα το οποίο όμως θα περάσει το πλαφόν του 3%, διαφορετικά η ψήφος μας μοιράζεται στα κόμματα που μπαίνουν στη βουλή. Σωστά;

Anonymous said...

μήπως αυτό που καίει είναι η φλόγες και όχι οι εκλογές?(προσωπικά δεν με ενδιαφέρει ποσώς)
Μήπως αυτοι που φταινει κυρίως είμαστε όλοι εμεις?? Μήπως απο το κεφάλι βρωμάει το ψάρι..και το κεφάλι δεν ειναι η κυβέρνηση, το κράτος δεν ειναι οι υπουργοι αλλα ΕΜΕΙΣ?
Εχω μια μικρή ανάλυση σχετικά μ'αυτή τη σκέψη μου αν θελετε μπορείτε να τη δειτε στο βλογκ μου.

Giannis123 said...

Δεν ψηφίζουμε τους δύο. Ωραία.
Ψηφίζουμε κάποιο μικρό κόμμα.
Το μικρό όμως που θα μπει στη βουλή. Αλλιώς πριμοδοτούμε πάλι τους μεγάλους. Άκυρο - Λευκό - Αποχή πάλι πριμοδοτεί τους δύο.
(Παρένθεση: Μήπως ήρθε η ώρα του κόμματος των μπλόκερς;)
Επειδή όμως νομίζω ότι πολλοί θα υποκύψουν και θα ρίξουν στους ακατονόμαστους συντάσσομαι πλήρως με τον Reactor69 .
Μια ανάλογη πρόταση είχα κάνει σε ανύποπτο χρόνο σε πολυσύχναστο μπλόκ.
ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ
Αν δεν μπορούμε να απαγκιστρωθούμε από τους μεγάλους ψηφίζουμε τουλάχιστον ανθρώπους που δεν βγήκαν ποτέ βουλευτές.
ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 300 ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ

Υ.Γ. Αυτό πάλι με τα αποτελέσματα των πανελλαδικών (πάλι η Γιαννάκου) τ' ακούσατε;

spyridoula said...

αν κάτι φάνηκε καθαρά με την τραγωδία που εκτυλίχθηκε όλο το καλοκαίρι στη χώρα μας είναι αν μη τι άλλο ποια είναι η πολιτική της κυβέρνησης. γιατί είναι πολύ συγκεκριμένη πολιτική αυτό που υποβαθμίζει τομείς που δεν παράγουν κέρδος (δασοπροστασία, υγεία, παιδεία...)και είναι η γύμνια αυτής της πολιτικής που αποκαλύπτεται σε περιόδους κρίσης (να σημειωθεί πως ο "κρατικός μηχανισμός" δήλωνε πανέτοιμος να αντιμετωπίσει τις πυρκαγιές μετά το θερμό και άνυδρο χειμώνα). αυτή είναι η πολιτική της ΝΔ αυτή είναι και η πολιτική του ΠΑΣΟΚ χωρίς αμφιβολία. ΓΙ' ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΨΗΦΙΖΟΥΜΕ! Από την άλλη, δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική της ψήφου σε "μικρό" κόμμα ως διαμαρτυρία. Ναι καταλαβαίνω πως μόνο αυτοί μπορούν να κάνουν αυτήν την πολιτική αλλά από την άλλη έχω την εντύπωση πως εδώ μέσα μιλάμε για την πολιτική των δικαιωμάτων (εργασιακών, κοινωνικών), των δημόσιων αγαθών, της οικολογίας. Τι πιο λογικό να υπερψηφίσουμε την πολιτική που μάχεται γι' αυτά. Την πολιτική που διέλυσε στη βουλή τη διαδικασία αναθεώρησης (ιδιωτικά παν/μια, αποχαρακτηρισμός δασών) με τη "μικρή" της δύναμη στη βουλή αλλά την ΤΕΡΑΣΤΙΑ στους δρόμους, τις γειτονιές, τους χώρους εργασίας. Η ΨΗΦΟΣ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΗ. ΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ.

Περί συνεργασιών: το πιο πιθανό σενάριο είναι συνεργασία ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Ολόιδιες πολιτικές και προγράμματα. Βλέπετε να συγκρούονται καθόλου ως προς το πρόγραμμα; Η όλη ιστορία είναι ποιος μπορεί να εφαρμόσει καλύτερα την πολιτική του κέρδους (φοροελαφρύνσεις στις επιχερήσεις-αύξηση έμμεσων φόρων κτλ).

Anonymous said...

Κάθε μικρό κόμμα που θα μπεί στη Βουλή (3% συν μία ψήφος) θα έχει οχτώ (8) βουλευτές, όχι έναν.

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Δεν υπάρχουν σοβαρές διαφορές στις τοποθετήσεις, αν θέλετε τη γνώμη μου.

Απλώς συζητάμε πολλά πράγματα μαζί.

Φυσικά, η Eλληνική κοινωνία εξέθρεψε και επιβράβευσε νοοτροπίες, πολιτικές, και αυτούς που τις υλοποίησαν.

Φυσικά οι εκλογές δε θα επουλώσουν τις πληγές που άνοιξαν που δημιουργήθηκε ούτε θα αποτελέσουν τη λύση σε όλα τα προβλήματα.

'Oσο δεν είμαστε ενεργοί πολίτες, αυτοί που διαχειρίζονται τις τύχες μας, θα το κάνουν προς όφελός τους, όχι του τόπου.

'Oμως εδώ έχουμε ένα απλό ερώτημα: τι γίνεται με τις εκλογές; Στην απάντησή μας δε μπορεί να είμαστε εκτός θέματος.

ΑΡNOYMΑI να διαλέξω για τη δουλειά αυτή αυτούς που μου κάψαν το σπίτι, το μαγαζί, το δάσος μου, τη χώρα μου.

ΑΡNOYMΑI να διαλέξω μεταξύ αυτών που κάψαν τη χώρα και αυτών που δημιούργησαν τις προϋποθέσεις για να καεί.


Kάποιοι λένε αμάν μη βγει ο Kαρατζαφέρης. Προσωπικά και εγώ το ελπίζω να μη βγει. Αν η κοινωνία είναι ώριμη θα ψηφίσει διαφορετικά. Ξέρω από τώρα τι θα ψηφίσω. Δε θα το πω γιατί δεν υποτιμώ κανέναν εδώ μέσα και δεν έχει και νόημα.

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

YΓ. Ένας φίλος μου θύμωσε που εξαφανίστηκα και που εμφανίστηκα "ξαφνικά."

Έχει δίκιο. Zητώ συγγνώμη. Φέρω την ευθύνη των πράξεων μου, και του μπλογκ μου.

Παρ' όλα αυτά επειδή δεν είμαι λαμόγιο, εισοδηματίας, μέλος ενός εύπορου τζακιού, πρέπει να βγάλω τα προς το ζην μου με αξιοπρέπεια ελπίζω. Συνήθως δεν εργάζομαι στην Eλλάδα.

Eίναι σε τόπους μερικές φορές μακρινούς, όπου ταξιδεύω κάποτε προγραμματισμένα, κάποτε ξαφνικά. Δυστυχώς κάποιες περιστάσεις δε μου επιτρέπουν να γράφω από παντού. H πρόσβαση είναι δύσκολη, χρονικά περιορισμένη, χωρίς προστασία της ανωνυμίας, ή είναι απαγορευτική από την φύση της εργασίας μου. Kάποιες φορές βρίσκω λύση. Kάποιες άλλες φορές απέτυχα εκεί που νόμιζα πως θα τα καταφέρω.

Λυπάμαι για όσους ανησύχησα, και τους ευχαριστώ από καρδιάς γιατί το είχαν στο μυαλό τους. H στάση τους με συγκινεί και με τιμά. Υπόσχομαι ότι θα το ανταποδώσω.

Παίρνω πολύ σοβαρά αυτούς και αυτές που με επισκέπτονται, και που τους επισκέπτομαι και εγώ. Πίσω από τα πληκτρολόγια υπάρχουν επώνυμα, ή ψευδώνυμα, αλλά πάντως υπάρχουν φίλοι που ανταμώσαμε, σύντροφοι που προσπαθήσαμε, περαστικοί που ανταλάξαμε μία κουβέντα. Πίσω από τα πληκτρολόγια υπάρχουν άνθρωποι με μια λαχτάρα και μία επιθυμία.

Και με μία ελπίδα.

Anonymous said...

Σχετικά με τις εκλογές... Το έγραψα και εχθές, το ξαναγράφω και σήμερα: Δεν μπορώ να καταλάβω την λογική του "Ψήφο στα μικρά κόμματα". Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να δώσω δύναμη σε κάποιον άλλο, απλά για διαμαρτυρία! Για μένα 1 είναι η διαμαρτυρία: ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΑΠΟΧΗ!!!!!!
Συνειδητοποιημένη αποχή από τις εκλογές. Συνειδητοποιημένη αποχή από όλες τις εκδηλώσεις και ενέργειες που κρύβουν από πίσω πολιτικούς στόχους. Καθημερινή εναλλακτική στάση σε ΟΛΑ, από το SuperMarket έως το αυτοκίνητο!
Γιατί??? Επειδή για όλα όσα συμβαίνουν στον κόσμο (μην γελιόμαστε, παντού συμβαίνουν τέτοια και χειρότερα) είμαστε ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΜΕΙΣ! ΟΧΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ!!! ΕΜΕΙΣ!!! Από τον εργάτη μέχρι τον επιχειρηματία, από τον Δημόσιο υπάλληλο έως τον ιδιωτικό!
Εμείς έχουμε την δύναμη να τους βγάλουμε, ΕΜΕΙΣ τους βγάζουμε! Αν χτυπήσουμε μια αποχή 60-70%, να δεις πώς θα τρέχουν! Αν τους κάνουμε μια κατάληψη στο κτίριο που είναι υπεύθυνο για να βγάζει τους μισθούς τους, και το κρατήσουμε κανένα μήνα κλειστό, και δεν πάρουν τους παχυλούς τους μισθούς, και δουν ότι είμαστε αποφασισμένοι, την επόμενη φορά ΘΑ ΜΑΣ ΑΚΟΥΣΟΥΝ! ΓΙΑΤΙ υπάρχουν ΧΑΡΗ ΣΕ ΜΑΣ!.... Εμείς έχουμε την δύναμη.... Και δεν πρόκειται να την χαρίσω σε κανέναν άλλο απλά για διαμαρτυρία!...

ΔΜΡ: Δεν ξέρω αν έχεις πάει καθόλου στο Ντουμπάι να δεις πως λειτουργεί εκεί το σύστημα, αλλά εκεί το Κράτος, αν πας και τους πεις ότι δεν έχεις δουλειά, σου Βρίσκουν! Αν τους πεις ότι δεν έχεις σπίτι, σου Δίνουν! ΤΖΑΜΠΑ! Για αυτό εκεί, δεν έχει εγκληματικότητα... Για αυτό εκεί κάνουν θαύματα! Εμείς να δούμε πότε θα κάνουμε ένα.. έστω ένα...

KitsosMitsos said...

Ιδέες για το πώς μπορούμε να βοηθήσουμε.
http://anadasosi.blogspot.com/2007/08/blog-post_1151.html

vangelakas said...

Ρέ παιδιά, άς τό διορθώσουμε: "Όχι στήν ΝΔ, τό ΠΑΣΟΚ καί τόν ΛΑΟΣ!"

Αφού φαίνεται νά υπάρχει ανησυχία γιά τό κόμμα τού Καρατζαφέρη...

Αλλά εάν ο Κ. είναι φασίστας, τό ΚΚΕ, γιά τό οποίο δέν υπάρχει ένσταση, πόσο δημοκρατικό είναι;

Anonymous said...

#Δεν μπορώ να καταλάβω την λογική του "Ψήφο στα μικρά κόμματα". Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να δώσω δύναμη σε κάποιον άλλο, απλά για διαμαρτυρία! Για μένα 1 είναι η διαμαρτυρία: ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΑΠΟΧΗ!!!!!!#
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ.ΑΠΟΧΗ.
ΟΣΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΤΕ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΤΕ.ΑΓΝΟΗΣΤΕ ΤΟΥΣ.
ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΟΒΙΣΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣΚΑΝΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΣΤΑΣΗ.ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΤΡΟΜΑΖΕΙ.
ΟΡΓΑΝΩΘΕΙΤΕ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ.ΠΑΡΤΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΑΣ.ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΕΙ.
Ε Θ Ε Λ Ο Ν Τ Ι Σ Μ Ο Σ.
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ.10-15 ΦΙΛΟΙ (ΓΕΙΤΟΝΕΣ,ΓΝΩΣΤΟΙ,ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ...)ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΛΕΦΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ

zouri1 said...

καλως ηρθες ξανα.Μας ελειψες

dermes said...

Ψηφίζοντας ένα μικρό κόμμα που δεν θα μπει στη βουλή, οι ψήφοι μεταφέρονται ουσιαστικά στο πρώτο κόμμα και ενισχύουν την πιθανότητα ισχυρής αυτοδυναμίας και κατά συνέπεια μεγαλύτερης ασυδοσίας στη διαχείριση της εξουσίας. Ο μόνος τρόπος για να γίνει κάτι, είναι να συγκεντρώσουμε τις δυνάμεις και τις ψήφους μας σε ένα από τα μικρά κόμματα ώστε αυτό να ξεπεράσει το 3% και να μπει στη βουλή. Βουλή με έξι κόμματα σημαίνει όχι μόνο ότι δεν θα έχει αυτοδυναμία το πρώτο κόμμα, αλλά ότι δεν θα μπορούν να κάνουν κυβέρνηση με τσόντα (ΠΑΣΟΚ-ΣΥΝ ή ΝΔ-ΛΑΟΣ). Ουσιαστικά μιλάμε για ένα ξαναμοίρασμα της τράπουλας της πολιτικής σκηνής από την αρχή, για ένα ισχυρό χτύπημα στο πολιτικό κατεστημένο. Οι Οικολόγοι –Πράσινοι, δείχνουν να έχουν μια ισχυρή δυναμική που μέρα με την μέρα μεγαλώνει. Νομίζω ότι με την υποστήριξη των blogers έχουν σοβαρές πιθανότητες να περάσουν το 3%. Και πάνω από όλα είναι μια παράταξη που ιδεολογικά δεν προσβάλει κανέναν και εμπεριέχει το μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε την συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Από όσο έχω δει, είναι σοβαροί και ανοιχτόμυαλοι άνθρωποι και αν και εμένα με εκνευρίζουν μερικές φορές με τις υπερβολές τους, από την παρουσία τους στη βουλή μόνο καλά πράγματα μπορούμε να περιμένουμε. Έχουν την δική μου υποστήριξη.

Anonymous said...

συμφωνώ απολύτως
ας ψηφίσουμε άλλο κόμμα μόνο και μόνο για να τους δείξουμε ότι είμαστε ικανοί να καταποντήσουμε όσους μας κοροϊδεύουν!


μην απέχετε, όχι άκυρα και λευκά, γιατί άθελά σας θα πάτε όπου σας πάει η πλειοψηφία

αλφ

Anonymous said...

ανώνυμε τώρα είδα τι έγραψες...

την αποχή την εφαρμόζουν πολλοί ...στην αμερική...και ιδού τα αποτελέσματα! ..μία κάστα ανθρώπων μανιπουλάρει τους πέντε που πάνε και ψηφίζουν....

αλφ.

Anonymous said...

καλα αν καταφερουμε να ξαναβγει η ΝΔ θα δωσει δικαιωμα ψηφου στους ομογενεις και τοτε να σας δω τι προεκλογικη εκστρατεια θα μπορουν να κανουν ειδικα τα μικρα κομματα σε ολο το κοσμο!!!

Εχει να πεσει ΕΤ1 SAT και προπαγανδα Ρουσοπουλου...

ps1. ΔΜΡ εισαι αδικαιολογητος που εξαφανιστηκες απροειδοποιητα ενω πηγαινες να κανεις και κατι.

ps2. ακομα ειμαι καχυποπτος οτι εισαι εσυ αν και σου μοιαζεις ;)

plagal said...

Μαυρο σε ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, οχι αποχη, μερικοι ακομα λογοι:

1) Η αποχη ειναι καταστροφικη και δεν τους ποναει σε τιποτα. Δειτε την Αμερικη, με αποχη 60% και βαλε τι ωραια δημοκρατια εχουνε.

2) Οι μικροι μπορει να ειναι ιδιοι που ακομα δεν κυβερνησαν αλλα ακομα και μαζικο να γινει το αιτημα για μαυρισμα ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, παλι αυτοι οι δυο θα βγουνε πρωτοι.

3) Δεν υπαρχει περιπτωση να δουμε συνασπισμους μεγαλο με μικρο κομμα του τυπου ΝΔ-ΛΑΟΣ, ΠΑΣΟΚ-ΣΥΝ κτλ γιατι ολα τα μικρα κομματα εχουν εξαρχης απορριψει την πιθανοτητα, προγραμματικα.

4) Μιλουν για εθνικη ενοτητα, σωστα? Αν κανεις απο τους 2 δεν βγαλει αυτοδυναμια θα πρεπει αφου οι μικροι δεν τους καθονται να τα βρουν μεταξυ τους. Μεγαλος συνασπισμος αλα Γερμανια δηλαδη. Εκει να τους δουμε.

Αρα, το νοημα ειναι να μην βγει αυτοδυναμια ουτε για ΝΔ ουτε για ΠΑΣΟΚ. Εκει θα πονεσουν. Εκει θα ειναι που θα πρεπει να αποδειξουν αν αυτα που λενε για εθνικη ενοτητα τα εννοουν.

Και ενας μεγαλος συνασπισμος ΠΑΣΟΚ-ΝΔ σε κυβερνηση σε τελικη αναλυση ειναι αυτη τη στιγμη ο αποτελεσματικοτερος να αντιμετωπισει τις συνεπειες των πυρκαγιων χωρις να μπορει να κανει τις χοντρες ζημιες που θα εκανε απο μονος του καποιος απο τους δυο.

Και πανω απολα θυμηθητε: το διακυβευμα αυτων των εκλογων ειναι η αναθεωρηση του Συνταγματος: αρθρα 16, 24, 100 και 117!

ΔΜΡ, καλωσηρθες πισω, μας ελειψες :-)

Anonymous said...

Μην πέφτετε στην παγίδα της ΑΠΟΧΗΣ. Οι πρόγονοί μας έχυσαν αίμα για να έχουμε σήμερα εμείς το δικαίωμα (και την υποχρέωση) της ψήφου. Με την αποχή δηλώνουμε απλώς ότι "δεν κάνουμε τίποτα, αποφασίστε εσείς για μας". Αν τα ανοιχτά μυαλά απέχουν από τις εκλογές, αυτόματα η ψήφος μιας θείτσας που αναπολεί την βασιλεία έχει μεγαλύτερο βάρος. Είναι λυπηρό και το έχω ακούσει από πολλά σκεπτόμενα άτομα αυτό. Πρέπει όμως να διαλέξουμε, έστω και τον λιγότερο κακό. Και, στην τελική, έχουμε δημοκρατία. Αν κάποιος από εμάς νομίζει ότι είναι καλύτερος, ας κατέβει στις εκλογές. (Το κόμμα των βλόγγερς δεν ήταν κακή ιδέα...)
Α.

Στρατος "exoaptonkyklo" Ραπτοπουλος said...

ΣΥΝ και ΚΚΕ γιατι τους αφηνετε στην απεξω?
ΕΝ ΟΛΙΓΟΙΣ:

ΝΔ=Ενοχοιεγκληματιες κατα των συμφερωντων του λαου εκ πεποιθησεως.

ΠΑΣΟΚ=Ενοχοι γιατι μας δουλεψαν οτι θα φερνανε την αλλαγη για ολους αλλα την εφεραν κυριως για τους λιγους.

ΣΥΝ και ΚΚΕ =Ενοχοι ΔΙΠΛΑ γιατι μπηκαν στο "κολπο" της εξουσιας,των ποσοστων και της πολιτικης επιβιωσης με καθε τιμημα και εξαπατησαν το λαο και τα συμφεροντα του.

Μετα τιμης : ενα πρωην κοροιδο.

Anonymous said...

Η Εν.Αντι.Α (ΕΝΩΤΙΚΗ ΑΝΤΙΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ) είναι μια πρωτοβουλία που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που συμμετείχαν σε κινήματα(δάσκαλοι,εκπαιδευτικα,φοιτητές,τράπεζες,ασφαλιστικο κλπ).Μετά απο εκατοντάδες αντικαπιταλιστικές συνελεύσεις σε όλη την Ελλάδα που πραγματικά ενέπλεξαν κόσμο απο όλο το φάσμα της ριζοσπαστικής αριστεράς,κόσμο απογοητευμένο που είχε αποστρατευτεί από την αριστερά αλλά και κόσμο που δεν είχε ιδιαίτερη σχέση με αυτην,κατεβαίνει για πρώτη φορά στις εθνικές εκλογές... Έχοντας στο ψηφοδέλτιο της ονόματα που είναι πραγματικοί συνδικαλίστές που παλεύουν καθημερινά στους εργασιακούς τους χώρους δεν ζητάει μόνο την ψήφο του κόσμου.. γιατί γνωρίζουμε πως το βασικό είναι η εμπλοκή του κόσμου σε συλλογικούς αγώνες και διεκδικήσεις μιας και έτσι όντως τα πράγματα μπορούν να πάνε αλλιώς...Στο μόρφωμα συμμετέχουν οργανώσεις της ριζοσπαστικής αριστεράς αλλά και πολλοί ανένταχτοι αγωνιστές του χώρου.Για πολλούς αυτή η προσπάθεια είναι μια "Νέα αριστερά" μέσα και κοντά στους εργαζόμενους βγαλμένη μέσα απο τα κινήματα και τους συλλογικούς αγώνες,μακρια από την λογική καταγγελίας του ΚΚΕ αλλά και την δεξιά-συνδιαχειριστική λογική του ΣΥΝ. Για περισσότερες πληροφορίες www.enantia.gr

Anonymous said...

«Στη διακαναλική συνέντευξη Τύπου του ΚΚΕ, η Αλέκα Παπαρήγα αναφέρθηκε 24 φορές στον Συνασπισμό της Ριζοσπαστικής Αριστεράς», παρατήρησε το γραφείο Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ και προσθέτει: «Είναι προφανές ότι η πάλη κατά του δικομματισμού δεν είναι η πρώτη προτεραιότητα για το ΚΚΕ. Είμαστε βέβαιοι ότι μέχρι τις εκλογές θα δούμε και καλύτερες επιδόσεις».

* Δεν ξαφνιάζει ούτε αποτελεί έκπληξη, σύμφωνα με τον Φώτη Κουβέλη, η επίθεση της Αλέκας Παπαρήγα στον ΣΥΡΙΖΑ, διότι η ενότητα που εκφράζει στο χώρο της Αριστεράς είναι εκείνη που ενοχλεί το ΚΚΕ και το θέτει προ των ευθυνών του για τον δρόμο που έχει επιλέξει. «Είναι σαφές -προσθέτει- ότι η στάση της ηγεσίας του ΚΚΕ εξυπηρετεί τον δικομματισμό και τη συντήρησή του. Η συσπείρωση των δυνάμεων της Ριζοσπαστικής Αριστεράς αποτελεί ελπίδα και δύναμη για αποτελεσματική αντίσταση στο διπολικό πολιτικό σκηνικό και αυτό την ενοχλεί. Την παραδίδουμε στην κρίση των αριστερών και προοδευτικών πολιτών».

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 04/09/2007

Anonymous said...

o mhdenismos kai h arnhsh einai eksisou epikindunh ... dhl n apsifisoume karatzaferh , kke ( paparhga se goustarw trela ) , sun ?? epeidh h nd prolabe se 3 xronia na kapsei thn ellada , na mas kseftilisei me pakistanous / anyparxia sto kupriako / omologa / upoklopes prepei na ta xrewsoume kai se ena aksiologo antrwpo opws o giorgakhs ?? kai na pipilisoume thn karamela oloi idioi einai ??? e den einai ... aftos o papandreou einai mia exeligmenh version tou simhth,,, noikokurhs sobaros kai maxhths .... kai gia na sas frikarw den eimai pasokos.... eimai enas aristeros basilikos (kai to enww)

Anonymous said...

To be a upright human being is to procure a make of openness to the world, an ability to trusteeship aleatory things beyond your own pilot, that can lead you to be shattered in hugely exceptionally circumstances on which you were not to blame. That says something very important thither the prerequisite of the righteous compulsion: that it is based on a conviction in the fitful and on a willingness to be exposed; it's based on being more like a weed than like a prize, something somewhat fragile, but whose very precise attraction is inseparable from that fragility.

Anonymous said...

I'm really Glad i ran across this web site.Added demasamere.blogspot.com to my bookmark!