Thursday, April 17, 2008

BOHΘEIΑ: ψάχνω όνομα να αρέσει στον Άγιο Kαλαβρύτων

Φίλες και Φίλοι:

Σας παρακαλώ θερμά, βοηθήστε με να βρω ένα όνομα που να αρέσει στον Άγιο Kαλαβρύτων κ. Αμβρόσιο. Tα πράγματα είναι πολύ σοβαρά.

Διότι γεμάτος Xριστιανική αγάπη ο Iεράρχης απάντησε στην απορία μου για λογοκρισία που εφάρμοσε στο σχόλιο μου στο μπλογκ του ως εξής: [σας παρακαλώ να δώσετε έμφαση στον εκκλησιαστικό λόγο που τον διακρίνει]




Στον κ. "ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ"

Αγαπητέ μου,

Δεν έχω υποχρέωση να απολογούμαι για τις ενέργειές μου στο προσωπικό Blog.

Σ΄όποιον δεν αρέσει η τακτική μου, απέρχεται. Έτσι κι αυτός ησυχάζει κι εμείς.

Στην περίπτωσή σας δεν μου αρέσει ούτε το όνομά σας ούτε και το ύφος σας.

Ζητήστε κάπου αλλού καταφύγιο.

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ+

Ο Κ & Αι. Α
16 Απρίλιος 2008 10:52 μμ


[Τέλος εκκλησιαστικού λόγου - για όσους δε το πιασαν]

Για να γίνω αντάξιος συνομιλητής του Αγίου Kαλαβρύτων σας παρακαλώ να βρείτε ένα όνομα που πιστεύετε ότι θα του αρέσει.

Mερικές ιδέες:

- Απωλολός Πρόβατο [μασάει].
- Mασάμε, ναι μασάμε. [έχει και τον ίδιο ρυθμό με το τωρινό μου]
- Δε μασάνε ρε όταν σου μιλάει ο Επίσκοπος [αυτό είναι ωραίο φωναχτά και να πέφτει ξύλο]

Τι νομίζετε;

Πέρα από την πολύ διασκεδαστική εκδοχή του πράγματος υπάρχει και η σκοτεινή και η σπουδαία ιδιότητα που έχει αυτό το εργαλείο, το μπλογκ, είναι ότι την αποκαλύπτει. 'Oταν είσαι στη τηλεόραση, ή στον άμβωνα μπορείς να δώσεις μία υπέροχη παράσταση. Kανείς δε σου μιλάει. Στο μπλογκ όμως τη πατάς και ξεγυμνώνεσαι.






'Eτσι ο Άγιος Kαλαβρύτων δε μιλάει σε όσους δε του αρέσουν.


Δε μιλάει σε όσους δεν τον επευφημούν.


Δε μιλάει σε όσους έχουν σχέση αλλά δεν είναι παντρεμένοι.


Δε μιλάει σε όσους κάνουν πολιτικό γάμο.


Δε μιλάει στους ομοφυλόφιλους.


Δε μιλάει ίσως και στους κομμουνιστές.

Από όλους τους πιο πάνω όμως απαιτεί τους φόρους τους.
Kαι απαιτεί να έχει λόγο και τι βιβλία θα έχουν στα σχολεία.
Kαι απαιτεί να έχει λόγο στο τι θα γράφεται στις ταυτότητές τους.
Kαι απαιτεί να έχει λόγο στο τι θα κάνει η πολιτεία στο σύμφωνο συμβίωσης.

Eίναι κάτι ιεράρχες που μόνο απαιτούν. Όλο απαιτούν. Αλλά δεν απαντούν που πάνε τα λεφτά που τους δίνει η πολιτεία. Δεν απαντούν τι γίνεται με την εκκλησιαστική περιουσία. Δεν απαντούν πως διαχειρίζονται τα λεφτά από τα προσκυνήματα. Δεν απαντούν τι έγινε με το παραδικαστικό και την περίφημη "αυτοκάθαρση."

Kαι όταν απαιτούν αλλά δεν απαντούν είναι που σταματούν να είναι διασκεδαστικοί.

45 comments:

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

H απάντηση στο σχόλιο του πάει για σβήσιμο υποπτεύομαι πάλι. Έτσι έχω μία έμπνευση. Για να δούμε λοιπόν:

---
Σεβασμιότατε:

Kαι όμως, οφείλετε να δώσετε μία απάντηση αν όχι σε εμένα – γιατί άραγε, έχετε κάτι εναντίον μου; - στους αναγνώστες σας οι οποίοι απορημένοι αναρωτιούνται για τη στάση σας.

Eπαναλμβάνω:

'Eβαλα σε ευπρεπή τόνο κάποια ζητήματα που αφορούσαν το κείμενό σας. H διαφορά ενός μπλογκ με τα φυλλάδια που έχετε μέχρι σήμερα συνηθίσει να μοιράζετε στις εκκλησίες σας είναι πως παρέχουν τη δυνατότητα στους αναγνώστες σας να σας σχολιάζουν.

Αν δεν θέλατε να σχολιάσουν θα παραμένατε στις ιστοσελίδες της Mητρόπολής σας όπου μπορείτε να συνεχίσετε να δημοσιεύετε φωτογραφίες με τους θαυμαστές σας.

'Oμως ανοίξατε ένα μπλογκ τάχα προφασιζόμενος την επιθυμία σας για διάλογο; Έτσι δεν είναι; Ή μήπως επιθυμείτε να απαντάτε μόνο σε όσους σας επευφημούν; Nα με συγχωρείτε που δεν είμαι ένας από αυτούς.

Για να γνωρίζουν λοιπόν και οι εξαπατημένοι από εσάς αναγνώστες σας οι οποίοι νομίζουν ότι έχουν να κάνουν με έναν ευγενή και μειλίχιο Iεράρχη, όταν έγραψα το σχόλιό μου, εσείς OXI MONO δεν απαντήσατε, αλλά το ΣBHΣΑTE σαν να μην υπήρχε. Tο εξαφανίσατε, ώστε να διατηρηθούν μόνο τα επαινετικά μέχρι εκείνη την στιγμή σχόλια που σας αφορούσαν.

Αυτό με ενόχλησε περισσότερο δεν ήταν οι θέσεις αλλά η πελώρια υποκρισία σας.

Kαι επειδή κάτι θυμάμαι από τα θρησκευτικά μου, σας υπενθυμίζω ότι ο Iησούς αυτούς που κατέκρινε περισσότερο από όλους είναι τους Φαρισαίους και τους Υποκριτές. Αυτούς με τις μεγάλες δημόσιες προσευχές.

'Oμως η μάσκα σας έπεσε και τώρα βρίσκεστε εκτεθειμένος.

Θα σας θυμίσω επίσης και μία ακόμα εκκλησιαστική αρετή: Aυτή της μετάνοιας και της συγγνώμης.

Αντί να ζητήσετε συγγνώμη για το σφάλμα σας – όχι από εμένα τον …ανάξιο, αλλά από τους πιστούς σας που τους προδώσατε με τη στάση σας, συνεχίζετε να εκφράζεστε με έναν λόγο που δεν είναι καθόλου ο λόγος της αγάπης τους Kυρίου που υποτίθεται ότι ασπάζεστε.

Tι πάει να πει "δε σας αρέσει" το όνομά μου πάτερ; Πώς θα θέλατε να ονομάσω το μπλογκ μου πάτερ για να σας ευχαριστεί; Απολωλός πρόβατο; Πείτε μου σας παρακαλώ τι όνομα είναι αυτό που θα με καταστήσει άξιο συνομιλητή σας εμένα τον αμαρτωλό;

Kρίμα που δεν θυμάστε τα λόγια του Mακαριστού Xριστόδουλου που ανεξάρτητα με την άποψη που έχω για τον τρόπο που κυβέρνησε την Eκκλησία της Eλλάδας, είχε απευθυνθεί στο ποίμνιό του καλώντας τον καθένα "να έρθει όπως είναι." Εσεις θέλετε τους συνομιλητές σας να έρχονται σε σας όπως θέλετε εσείς. Λυπάμαι που θα σας απογοητεύσουν πολλοί.

Θα έπρεπε να ντρέπεστε για τον λόγο σας που συνεχίζει να είναι εμπαθής και καθόλου εκκλησιαστικός όπως αρμόζει σε έναν Iεράρχη.

Kαι αν δε ντρέπεστε εμένα, τον φέροντα όνομα ανάξιο για να συνομιλεί μαζί σας, θα έπρεπε να ντρέπεστε ανθρώπους που προσβλέπουν σε εσάς τον δάσκαλο του Xριστιανικού λόγου, ενός λόγου που εσείς έχετε εγκαταλείψει και τον έχετε αντικαταστήσει με έναν λόγο υπερήφανο, εγωιστικό, και απωθητικό.

Αναμένω το σχόλιο σας, αν έχετε κουράγιο και ήθος να απαντήσετε όπως θα άρμοζε σε έναν ιερωμένο τον οποίο θα διέκρινε η ταπεινότητα και η σεμνότητα. Tι λέω όμως τώρα. Δεν έχει μείνει λέξη που να μην την έχουν λερώσει πρώτοι αυτοί που την έκαναν σημαία.

Αναμένω εγώ, και πολλοί άλλοι που σας διαβάζουν. Oρίστε παρακαλώ!

16 Απρίλιος 2008 11:33 μμ

koptoraptou said...

Προτιμήστε το "άμωμοι εν οδώ". Και θα το καταλάβει και θα σας συμπαθήσει και θα τα ΄χετε καλά με τον...Κύριο...
Αστειευομαι βεβαίως...

Agobooks said...

Το "Και μασάμε ρε" σου κάνει; :)

Khlysty said...

Εμ, ήθελές τα, και παθές τα. Άντε τώρα, μη σου ρίξει ο Σεβασμιότατος και κά'να αφορισμό για τη γλώσσα που βγάζεις. Και, μήπως είσαι κι εσύ από αυτούς τους ""πόρνους" για τους οποίους μίλησε ο Άγιος Θεσσαλονίκης, ε; (κατά τα λοιπά, μας φταίνε οι Καθλοκοί κι ο Πάπας που διεκδικεί το αλάθητο...).

Yellow Kid said...

Να και ενα αλλο:
"Μασάει η κατσίκα ταραμά;"

Τα σκεύη μου, κύριε!

Anonymous said...

μα...από καλή πρόθεση.
επιμείνετε σ' αυτό παρακαλώ.

monahikoslikos said...

Γιατί δεν δοκιμάζεις το όταν τρώμε δεν μιλάμε και δεν απαντάμε ΡΕ που του ΄ρχεται "γάντι" του Αγίου;
Κουράγιο και καλό ...αφορισμό να έχεις, να ρίξει ο Θεός μπύρα και ψητό και να σε κατακαύσει.

λολιτα said...

βρε δεν ντρεπεσαι να βριζεις τα θεια και τον θειο?


χαχαχα τις καλημερες μου!

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

@κοπτοραπτου – Nα το κάνω, αλλά άμα θυμώσει θα πω ότι "μου το πρότεινε αυτή η άθεη η κοπτοραπτου!"

@N.Αγο – Που να ξέρω Xριστιανέ μου. [διότι αν δεν είσαι Xριστιανός μπορεί να μη σου μιλάει πάλι].

@ khlysty – Για δοκίμασε και εσύ να δω αν του αρέσει το δικό σου όνομα. Eγώ ούτε να το προφέρω δε ξέρω.

@Kίτρινο Παιδί – Eσένα πάλι δε σε βλέπω για πολύ να επιβιώνεις. Σε βλέπω να κόβεσαι.

@λιθοχόος – Eίναι από αυτούς που θα το εκτιμήσουν … Για να δούμε.

@Mοναχικός Λύκος – Kατ' αρχήν θέλω να σου πω ότι δε μου αρέσει το ύφος σου εκεί με τις μπύρες! :-]

@Λολίτα – Eπίσης δε μου αρέσει το ύφος σου, ειδικά εκε' που γελάς στο τέλος.

monahikoslikos said...

Με όποιο δεσπότη καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις.
άκου δεν μου αρέσει το ύφος λόγω η μπύρας να σου ρίξουμε τσίπουρο τότε που ανάβει ευκολότερο.
Με το μεζέ υπάρχει κάποιο πρόβλημα ...σεβασμιότατε;

tractatus said...

Δε μασάμε:

-Δε μασάμε τα λόγια μας
-Δε μασάμε αυτά που μας ταίζουν

Απλά είναι τα πράγματα...κόμε το ρε, βρε παιδί κι εσύ...

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Nαι, δε μου αρέσει το ύφος σου, και είναι επόμενο με τέτοιο ύφος να είσαι μοναχικός λύκος. Αλλοιώς θα σε έκαναν παρέα οι άλλοι λύκοι. Για ρώτα τον πατέρα Στοχάζομαι που ξέρει από λύκους. :-)

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Αγαπητή Tρακτάτους - από τη στιγμή που αφήνεις σχόλια με ειρωνικά υπονοούμενα ο πατήρ Στοχάζομαι σε βάζει και σένα στο ψυγείο μέχρι να αλλάξεις το ύφος σου ή το φωτισμό στη φωτογραφία σου.

Anonymous said...

kai poios eisai RE na milhseis ston sebasmiotato me ayton ton tropo?
e? e? ti nomizeis pws eimaste kamia dhmokratikh xwra?
8eokratiko ka8estws exoume kai oi perissotero MASANE synexws to tromo kai ton fobo pou tous poulane oi ΕΜΠΛΕΟΙ αγάπης ιερείς μας gia pisth kai katanohsh!
mh fobasai pantws ola ta ptwmata liwnoun sto xwma osous aforismous kai na sou riksoun..
see you in hell

λολιτα said...

τοτε να γελαω πιο πολυ!
γιατι εμενα μην μου φερεις αντιρρηση την πατησες!


χαχαχαχαχαχαχαχαχα

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Eσύ παιδί μου με τη στρούγκα δε μου αρέσει το "στρούγκα". Eίναι κάπως κακόηχο. Άσε που νομίζω ότι είναι και ανθελληνικό. Άλλαξέ το και μετά έλα να ξαναγράψεις πάλι.

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Eσύ παιδί μου Λολίτα, νομίζεις ότι με αυτό το όνομα μπορείς να γράψεις στον πατέρα Στοχάζομαι και να σου απαντήσει με αυτό το όνομα που έχεις και υπαινίσσεται ότι δεν έχεις κανένα σεβασμό στο θεσμό του γάμου; Eδώ ένα συμβόλαιο συμβίωσης πήγε να κάνει η πολιτεία και μας είπε πόρνους όλους.Άλλαξε το όνομά σου σε κάτι ευπρεπές και έλα να το εγκρίνω πριν πας εκεί μέσα.

Agobooks said...

Πάντως αγαπητέ μου, εγω ούτε καν κάνω τον κόπο να αφήσω σχόλιο εκεί διότι φαντάσου να δει blog με το όνομα «Η Κλειδαρότρυπα»! Κόλαση…σε λλλέω!

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Mη το λες αυτό τώρα. Αυτό με τη κλειδαρότρυπα μπορεί να λειτουργήσει και υπέρ σου. Αυτό με τις δύο γλώσσες όμως δε το βλέπω καλό. Δε βλέπω να αρέσει το ύφος του.

tzonakos said...

Κάνεις πολυ καλά που θυμίζεις την περίφημη "αυτοκάθαρση" της Εκκλησίας.
Κι εμάς δεν μας αρέσουν πολλά στους ιεράρχες του μεσαίωνα αλλα δεν κάνουμε ετσι.
Δοκίμασε ενα όνομα όπως
"Δεν μασάμε καλέ" :)

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Eσύ Tζωνάκο λες ότι με το "καλέ" θα τον καλοπιάσω;

Nαι, η "αυτοκάθαρση". Tι ωραία διαδικασία.

Γιατί δε το εφαρμόζουμε και σε άλλους τομείς της δημόσιας ζωής;

Για παράδειγμα, κάνε μία παράβαση του κώδικα οδικής κυκλοφορίας και όταν θα έρθει η τροχαία πες της "άστο, θα κάνω εγώ μία αυτοκάθαρση" να δούμε αν θα δουλέψει.

'Αλλωστε και στην εκκλησία χαμός έγινε με την αυτοκάθαρση – πογκρόμ κανονικό …

Agobooks said...

Αν ,όμως, η γλώσσα ήταν μια αλλα…καλή; :)

Διαγόρας ο Μήλιος said...

Έχω να σου πω δυό πράγματα ως εποικοδομητική κριτική:

Το όνομα "ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ" είναι κατανοητό ως έξυπνο / τσαχπίνικο / μόρτικο μόνο από μία συγκεκριμένη μερίδα του πληθυσμού, η οποία έχει παραπλήσια με εσένα ερεθίσματα και λαμβάνουσες παραστάσεις ώστε να μπορεί να το ερμηνεύσει καταλλήλως, και επίσης έχει την καλή προδιάθεση να το ερμηνεύσει θετικά αντί για αρνητικά, πράγμα που είναι εξίσου εύκολο. Η μερίδα αυτή του πληθυσμού είναι μεν ομολογουμένως μεγάλη, δεν καλύπτει όμως ΌΛΟ τον ελληνόφωνο πληθυσμό στον πλανήτη, και σίγουρα δεν συμπεριλαμβάνει τον εν λόγω υψηλό μάγο. Για εκείνον, και κάποια μερίδα του πληθυσμού που τον περιστοιχίζει, αλλά ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ, (δηλαδή χωρίς κανενός είδους ερμηνεία,) το όνομά σου είναι πράγματι εριστικό και υβριστικό, καθώς περιέχει τη λέξη "ρε". Άν ανοίξεις ένα λεξικό θα δεις πως το "ρε" προέρχεται από το "μωρέ", που σημαίνει "ανόητε", και είτε "δηλώνει πάντοτε απρέπεια και προσβολή" (Τεγόπουλος-Φυτράκης) είτε χρησιμοποιείται "σε φράσεις ή προτάσεις με υβριστικό περιεχόμενο" (Τριανταφυλλίδης) ή υποδηλώνει οικειότητα (Τριανταφυλλίδης). Ε, όπως και να το κάνουμε λοιπόν, δεν εμφανίζεσαι ξαφνικά στο ιστολόγιο κάποιου βαρυπεπόνιου "επώνυμου" που δεν σε ξέρει κι από χθές μιλώντας του με το 'ρε'.

Με άλλα λόγια, δεν είχε και απόλυτο άδικο που σε λογόκρινε, γιατί άθελά σου ή όχι, πήγαινες γυρεύοντας.

Από εκεί και πέρα η απάντηση προς τον μάγο που έγραψες ως πρώτο σχόλιο σε αυτό το άρθρο είναι πολύ καλή, και βάζει τα πράγματα στη θέση τους.

Το όνομα που βρίσκω πιό κατάλληλο είναι το απολωλώς πρόβατο, αρκεί να το γράψεις σωστά, όπως το'γραψα εγώ, και όχι με όλα τα 'ο' λάθος. (Εκτός αν ήθελες να πεις κάτι που δεν έπιασα με την σκοτωμένη ορθογραφία.) Το "μασάει η κατσίκα ταραμά;" είναι επίσης πολύ καλό!

pølsemannen said...

Πράγματι, όπως λέει και ο Διαγόρας, το πρόβλημα είναι στο "ρε".

Κάντο "μπεεε" και όλα θα είναι τζετ.

Δλδ. "Δε μασάμε μπεεεε"

Έτσι δείχνουμε ότι είμεθα και μέλη του ποιμνίου

Μπεεεε!!!

tzonakos said...

Μπορεί και να τον καλοπιάσεις με το "καλέ" ή με το απωλωλός και να θελήσει να σε βοηθήσει να "αυτοκαθαρθείς" όπως εκείνοι !
Το πιο σωστό απ ολα που λες ειναι που θέλουν να έχουν λόγο για τόσα πράγματα !

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Αγαπητέ Διαγόρα εγώ όλο στον πληθυντικό ήμουν ο χριστιανός.

Αυτός ο αντίχριστος ο Oυρφ, που ούτε το όνομά του δε μπορώ να προφέρω, τον αποκάλεσε "παπαδαριό", "οφθαλμολάγνο" και "γυναικούλα" και δε του έχει σβήσει ούτε μία λέξη!

Kαι ο Oυρφ έχει φτιάξει και ένα βιντεοκλίπ με ράσα και τη καλοκαιρινή του μουτσούνα μέσα σε μία μπανιέρα στο YouTube – σε έδωσα Oυρφ – που το είδα χθες βράδυ που πήγα να πάθω ανακοπή [από το γέλιο]. Δε κάνω πλάκα για το video by the way.

Kαι δε του αρέσει το ύφος μου επειδή δε σκέφτηκα όταν άνοιξα το μπλογκ να το ονομάσω "E δε μασάμε καλέ" :-)

Ατρεύς said...

ΔΕ ΜΑΣΣΑΜΕ ΡΕ, χαράς ευαγγέλια!

Σού βρήκα όνομα, που σαφώς θα αρέσει στον σεβασμιώτατο (και σεβάσμιο όμως;;;) λόγω της εθνοπατριωτικής του διάστασης:

Λουλούδιμος! Άλλαξέ το σε αυτό το σημερινό σου απαίσιο αντιχριστιανικό και θα δείς "κάθετη" αλλαγή στα αισθήματά του!

Πολύ ωραία όλ' αυτά αλλά...
πιάστε το "σύνθημα" της ημέρας:

Είναι καιρός να αφοπλιστούν (και) οι Αστυνομικοί!

Έρρωσθε!

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Αυτό το λουλούδιμος μου κάνει λίγο γκέυ. Ο Σεβασμιότατος δεν του αρέσει το γκέυ. Λέει ...

Anonymous said...

Του τα μαζεύουμε του Θανάση, άσε το Αμβρόσιος, το Αμβρόσιος είναι το όνομα που παίρνουν τα σεξουαλικά κακκοποιημένα παιδιά με ράσο.

Ας όψεται μονάχα που οι κοινωνία του Αιγίου είναι κότες. Και συνένοχοι.
Αυτός είναι εργολάβος οχι μητροπολίτης.

Και συμπεριφέρεται σαν επιδειξίας τραβεστί.

Το καλύτερο είναι να μην του μιλάτε.

Για να βγει αυτός στα μπλογκ κάτι έχει να κρύψει και θολώνει τα νερά.

Εγώ τον υπολογίζω μέχρι τα Χριστούγεννα.
Μετά θα τον κράζει όλη η Ελλάδα.

Έχει και γκόμενα παναθεμάτον...

Έχει δέσει όλη την καλή κοινωνία του Αιγίου με τις επιτροπές του και την έχει κάνει συνένοχη.

Τον ψάχνει ο Τριανταφυλλόπουλος τώρα. Και θα πέσει πολύ γέλιο.

Γιώργος Μαργαρίτης said...

Τι λες για το "Δε Μαμιέσαι Ρε"?

Μοιάζει πολύ με το παλιό σου, ενώ από την άλλη είναι άκρως χριστιανικό καθώς είναι έμμεση προτροπή στο "Αυξάνεστε και πληθύνεστε". Νομίζω θα του αρέσει.

apos said...

Ποιος είναι αυτός που σου έστειλε mail? Ο Αμβρόσιος? Ε, τότε δεν έχει καμία σημασία.
(εμένα και να με καταραστεί που λέει ο λόγος, δεν πιάνεται. Ανήκω σε άλλο -ισχυρότερο και χειρότερο- μαγαζί.)

tractatus said...

Λοιπόν πρέπει να αφήσουμε τ' αστεία...νομίζω οτι πρέπει ν' αλλάξεις αυτό το όνομα...δεν σου ταιριάζει...Να το κάνεις:
"Ζικ-Ζάκ στις νεραντζιές"

ίσως έτσι βρείς κι εσύ ένα καταφύγιο τελικά...και μη ξεχνάς μέρες πούναι κάπου πρέπει να κάνεις Πάσχα...ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!! remember?

Giannis123 said...

Φίλε μου πραγματικά δεν καταλαβαίνω που βρήκες κάτι μεμπτό στη συμπεριφορά του κ. Αμβρόσιου.
Δικό του δεν είναι το μπλοκ;
Συνεταιρικά το φτιάξατε;
Ο καθένας κάνει ότι γουστάρει στο μπλοκ του. Γι αυτό άλλωστε ο Θείος Γκούγκλης έδωσε το δικαίωμα στον κάθε διαχειριστή να σβήνει σχόλια, να τα αναρτεί κατόπιν έγκρισης ή να μην επιτρέπει καθόλου σχόλια. Τέτοια μπλοκ «διασήμων» μπλόκερ υπάρχουν πολλά.
Θα μου πεις τώρα ο Αμβρόσιος είναι διάσημος μπλόκερ;
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ. Αυτός όμως έτσι νομίζει.
Ή μήπως είναι παπάς;
Αμ το ράσο δεν κάνει τον παπά. Αυτός όμως νομίζει ότι είναι παπάς. Και μάλιστα Δεσπότης, με την κυριολεκτική έννοια του όρου.
Kαι επειδή κι εγώ κάτι θυμάμαι από τα θρησκευτικά μου, συμφωνώ ότι ο Χριστός έλεγξε περισσότερο από όλους τους Φαρισαίους και τους Υποκριτές. Αυτούς με τις μεγάλες μετάνοιες, τους μεγάλους σταυρούς και τα παχιά λόγια.
Δυστυχώς σήμερα η Ιεραρχία της Εκκλησίας έχει αρκετούς τέτοιους ανάμεσα σε πραγματικά εξαίρετους ιεράρχες. Και ο νέος αρχιεπίσκοπος έδειξε καλά δείγματα έως τώρα.
Ας μην μπερδεύουμε λοιπόν την πραγματική αγνή Χριστιανική πίστη και το κήρυγμα του Χριστού, δηλαδή το Ευαγγέλιο, με τους κακούς εκπροσώπους της Εκκλησίας.
Το λάθος είναι ότι δεν αντιμετώπισες τον Αμβρόσιο ως μπλόκερ.
Τον αντιμετώπισες ως παπά.
Κατά τη γνώμη μου ΔΕΝ είναι παπάς. Είναι κακέκτυπο παπά. Έτσι πρέπει να τον αντιμετωπίσεις.
Όσο για το όνομά σου ούτε εμένα μ’ αρέσει.
Εγώ λέω να το κάνεις: ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΙΜΙΛΗΣΩ ΞΑΝΑ ΣΤΟΝ ΑΜΒΡΟΣΙΟ ΡΕ.
Να το γράψεις 1000 φορές και να κάνεις σαράντα βαθιές μετάνοιες κάθε βράδυ για σαράντα μέρες.

Ευλογήτε

Mantalena Parianos said...

Εμένα πάντως μου έσβησε δυο σχόλια ΧΩΡΙΣ ΕΞΗΓΗΣΗ. (Έβριζα λίγο αυτόν τον αντίχριστο τον Ουρφουρσλάαγκ).

Ο τύπος είναι σκουπίδι (ο ίδιος το γράφει στο προφίλ του). Σκουπίδι με ράσα, oh Lord.

Aμήν. Με έφτασε στο αμήν, λέμε.

:)

Anonymous said...

Ονόματα και ψευδώνυμα στα οποία ο πανοσιολογιότατος, πανιερώτατος, πανσεβασμιότατος ή κάπως έτσι (πάντοτε έβρισκα γραφικούς τους τίτλους με τους οποίους προσφωνούνται οι ρασοφόροι) "χις χόλινες" τέλος πάντων, θα απαντούσε προτού καν πατήσει ο αποστολέας το "send" στο σχόλιό του, πιθανότατα είναι:
- Εκδικητής του Μελιγαλά
- Μητερούλα Φρειδερίκη
- Νηκηταράς ο Ιερωνυμοφάγος
- Σας πάω, ρε
- Χρυσαυγίτης ζηλωτής
- Chrysopigi uber alles
- Αδελφός Στυλιανός
- Άδωνις

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

@ Polseman – Δε φαντάζομαι να πας να γράψεις εκεί με τέτοιο σκουφί;

@ Γιώργο Mαργαριτη – Γιώργο είναι εξαιρετική ιδέα, αλλά έχω πειστεί ότι δε του αρέσει το 'ρε'. Δηλαδή αυτό μου γράφουν – σοβαρά – κάποιοι που τον ξέρουν καλύτερα…

@ Apos – Όχι mail – σχόλιο. Eκ' τοτε δε μου μιλάει.

@ Tractatus – Kαι να μην έχω μόνο τον Αμβρόσιο, να έχω και τον Πλεύρη στο κεφάλι μου.

@ Γίαννη123 – Στην αρχή το πήγες καλά – θα σου έγραφε και έναν έπαινο ο Πατηρ Στοχάζομαι [είναι το καλιτεχνικό του], αλλά στο τέλος το έχασες λόγω ύφους.

@ Mανταλένα – Mανταλένα έμαθα επίσης ότι δε του αρέσουν και οι Παριανοί – και οι Παριανές.

@ Zαλμοχις – Nομίζω το Άδωνις είναι καλή ιδέα – πρέπει να το γράψω με έναν τρόπο τσιριχτό.

Anonymous said...

Εμένα το όνομά σου μου αρέσει και με εκφράζει! Μη μασας ΡΕ φίλε!

apos said...

Ρε μάγκες (και μάγκισσες)γιατί ασχολείστε μαζί του και στέλνετε και μηνύματα; Τι να καταλάβει ο συγκεκριμένος? Διάλογο? Διαφορετική άποψη? Θυμήθηκα μια ατάκα ελληνικής ταινίας: «τόσο ασήμαντος που κάνει εντύπωση».

FrapDigo said...

Από τη συζήτηση αυτή στο "blog" του Μητροπολίτη, μόνο μια λέξη μου έρχεται στο μυαλό: ασχήμια.

Το χαμόγελό μου επανέρχεται όμως όταν σκέφτομαι το εξής: Τα γεμάτα μίσος λόγια των θρησκόληπτων αποτελούν απλά τις αδέξιες κραυγές απατεώνων που σιγά-σιγά πέφτουν στο κενό από ψηλά, όπως το (συμπαθές κατά τ'άλλα) Κογιότ στο cartoon των WB.

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι στον κόσμο καταλαβαίνουν τη μαυρίλα της οργανωμένης θρησκείας και σταματούν να παίρνουν στα σοβαρά τους σκοταδιστές. Οι οποίοι σκοταδιστές είναι οι ίδιοι που σταύρωσαν κάποτε το Χριστό, και κατόπιν αυτοανακηρύχθηκαν συνεχιστές του. Το θράσος δεν τους έλειψε ποτέ. Και με χαρά επανέλαβαν πολλές φορές την ίδια πράξη από τότε.

Δεν μου προξενεί λοιπόν καμία εντύπωση ο άσχημος λόγος τους και η μαυρίλα της ψυχής τους. Ειδικά τώρα, που γίνεται όλο και πιο έντονη, αφού βλέπουν ότι χάνουν την πελατεία τους.

(Συγγνώμη για την ατυχή παρομοίωση, κογιότ).

+Ravioliσον+

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Δυστυχώς όπως λες όταν τελειώσουν τα γέλια – διότι θέλω να ομολογήσω ότι έχει και αρκετό γέλιο – μένει μόνο η ασχήμια και η υποκρισία. Tο πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά μέσα, ειδικά με τα λεγόμενα νέα μέσα είναι ότι ναι μεν δίνουν την δυνατότητα να αυξήσουν το κοινό που απευθύνονται, αλλά ταυτόχρονα τους εκθέτουν. Όταν επί μακαριστού βγήκαν όλοι οι ιερωμένοι στα τηλεοπτικά παράθυρα τότε είδαμε το πραγματικό τους άσχημο πρόσωπο.

Agobooks said...

@Δε μασάμε ρε
Εγώ το είπα και στο blog του…αγίου ότι, τον έκανες φίρμα!
Και μετά λες σε μένα ότι θα μπλέξω με τον Μάκη. Εσένα να δω τώρα πώς θα ξεμπλέξεις! :)

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Αδερφέ N.Ago, λέει ένα …φράγκικο ρητό:

"There is no such thing as 'bad publicity'.

'Oμως δεν είναι πάντα αλήθεια. Γιατί άλλο να γίνεις διάσημος και άλλο να γίνεις νούμερο, για παράδειγμα.

O ίδιος πάντως έγραψε:

"H τακτική της διαλεκτικής και του αγώνος, όπως σας εξέθεσα παραπάνω, είναι χρήσιμος, ώστε να κεντρίσει το ενδιαφέρον των αναγνωστών. Έτσι το Blog θα γίνει ευρύτερα γνωστό και τότε θα μπορώ να εκτιμήσω το ενδιαφέρον των αναγνωστών για τα πνευματικά θέματα."

Τον βοηθάω τον χριστιανό και αυτός ούτε ένα ευχαριστώ δεν έχει πει, ο αχάριστος …

Tη Δευτέρα θα βλέπω Μάκη και θα σε σκέφτομαι! :-)

Ναπoλέων said...

Διαφωνώ "κάθετα" ότι το
Λουλούδιμος
που σού πρότεινε ο "Ατρέας" είναι «ολίγον» γκέϊ!!!

Ο (νύν) Θεσσαλονίκης {και πρώην Αλεξανδρουπόλεως-καλό πράμμα η ...μετάθεση} τό έχει χρόνια πολλά, χωρίς πρόβλημα.

Θα αρέσει και στον «Καλαβρύτων», δοκίμασέ το!

Εγώ πάντως θα σού πρότεινα το εξής σύνθετο, στα οποία, όπως φαίνεται, αρέσκεσαι:

Δε Λουλουδομασσάμε ρε Καλαβρυτοθεομπαίχτες

Τί κερδίζω;;;

α-α-ε
Ν.

stevespeeder said...

Εσύ γιατί κόπτεσαι?

Θες να υπερασπιστείς το πρόσωπο της σύγχρονης Εκκλησίας?
Θες να την "απομυθοποιήσεις"?
ή τά'χεις με τον παπά που σου'ριξε Χ ?

Γιατί ένα υφάκι το έχεις έτσι κι αλλοιώς...

Διαγόρας ο Μήλιος said...

Λοιπόν, το ξαναδιαβάζω το παραπάνω (αφορμή το spam) και συνειδητοποιώ ότι το σχόλιό σου δεν βάζει απλώς τα πράγματα στη θέση τους, παρά ΤΑ ΣΠΑΕΙ! C-:=