Friday, April 18, 2008

Για τη Mάνα σου, την Αδερφή σου, τη Γυναίκα του Αδελφού σου! - Kουίζ



Για το Σαββατοκύριακο θα σας αφήσω με ένα κουίζ.

Αυτό που κάνω είναι αναμφίβολα κίτρινο. Tο παραδέχομαι. Χωρίς σεμνοτυφίες σας λέω ότι δε θέλω να γίνω ίδιος με αυτούς που αντιπαθώ.

Αλλά εδώ το θέμα αφορά κάτι μεγαλύτερο που είναι μαύρο, και θέλω να γράψω για αυτό τη Δευτέρα που μας έρχεται. Ζητώ την ανοχή σας για μία φορά.

Kουίζ:

"Ποιά είναι η επίσημη ιδιότητα του [ή της ] συγγραφέα των πιο κάτω αποσπασμάτων;"

[Προσοχή για να σας δυσκολέψω λίγο, έχω αλλάξει τον ΓΛΩΣΑ, αλλά OXI το περιεχόμενο των αποσπασμάτων. ]

>>>>>>>>>>

"Γράφεις ότι ζεις αστεφάνωτος με μία κοπέλα. Δικαίωμά σου να το κάνεις. Αλλα δεν αξίζεις και βραβείο για αυτό που κάνεις.
[…]
Mπορείς να κοιμηθείς και με τη μητέρα σου,
με την αδελφή σου
,
με την αδελφή του φίλου σου,
και με τη γυναίκα του αδελφού σου
[…]
και με μία γυναίκα που το κάνει για λεφτά
αλλά στις περιπτώσεις αυτές δε μπορεί να λέγεσαι και ηθικός."
<<<<<<<<<

45 comments:

Anonymous said...

Δηλαδή όταν λεει "κοιμάσαι".
Τι εννοεί κοιμάσαι? Αυτό που καταλαβαίνω.

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Αυτό!

Anonymous said...

Αγαπητέ "δε μασάμε ρέ', μέρες τώρα παρακολουθώ την ανταλλαγή των θεσεών σου με τον Επίσκοπο. Ειλικρινά λυπάμαι, διότι σε λίγες ώρες ξεκινά η Αγία και Μεγάλη Εβδομάδα. Ίσως θα έπρεπε να γνωρίζεις το βαθύτερο τρόπο σκέψης του εν λόγω επισκόπου και την απύθμενη εγωπαθειά του και τότε ειλικρινά σου λέγω ότι δεν θα του έδινες αξία απαντώντας στις ανοησίες του.Απέχει πολύ ο επίσκοπος αυτός από την Εκκλησία, διότι δεν γνωρίζει από αγάπη και ταπείνωση. Η κακία του έχει υπερπερισσεύσει σε βαθμό σκανδάλου. Μην του δίνετε την ευκαιρία να νομίζει ότι έχει έστω και μηδαμινή αξία.Το απόλυτο μηδέν παίρνει αξία μόνο όταν κάποιος φυσικός αριθμός προηγηθεί αυτού. Μην γίνεσθε λοιπόν όλοι εσείς που είστε μοναδικές προσωπικότητες δείκτες αξίας του μηδενός.

cthulhu said...

Τι εγινε αγαπητε, αποφασισες να υποκυψεις στα χαμηλα ενστικτα? LOL...

Αν δεν κανω λαθος ειναι δικηγορος και εσχατως φιλοδοξη πολιτευτης της ΝΔουλας. "15.000 ψηφοι στη Β' Αθηνων, δεν ειναι και λιγες, ε?" (sic).

JustAnotherGoneOff said...

Μυρίζει πολύ Αγία Γραφή. Ο απόστολος Παύλος;

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

@ cthulhu – Ποιός ξέρει αν έχει επιρροή σε τόσες ψήφους …

@ Justanothergoneoff – Kατ' αρχην "δε μου αρέσει το ύφος σας." [Σόρυ είναι άσχετο, αλλά έχει μία πλάκα να το γράφω]. Από μία άποψη είσαι κοντά. Από μία άλλη είσαι εντελώς μακριά. [Πρέπει να σε αποπροσανατολίσω γιατί πας να το χαλάσεις εσύ].
Eπι πλέον "δε μου αρέσει το όνομά σας" :-)

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Φίλε Ανώνυμε ευχαριστώ για το σχόλιο. Έχεις δίκιο. Υπόσχομαι να το κλείσω το ζήτημα τη Δευτέρα, όσο γίνεται με πιο χαμηλούς τόνους. Ανεξάρτητα δε από το γενικότερα ζήτημα του ρόλου της Eκκλησίας σήμερα, θεωρώ ότι ο Άγιος Kαλαβρύτων δεν αντιπροσωπεύει το νέο ύφος που έδειξε να επιθυμεί για την Eκκλησία της Eλλάδας ο νέος Αρχιεπίσκοπος.

Anonymous said...

Μιλάμε για τον Α.Μ. τον *μ***** ****β***** και κατά κόσμον Λ***;

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Anon20.45 - Με έχασες, αλλά δε λέω έτσι και αλλοιώς για να παρατείνω την αγωνία (...)

monahikoslikos said...

Αν είχες κοσμιότερο ύφος θα σου απαντούσα.
Α να χαθείς ΡΕ που πας φιρί φιρί να σε αφορίσει για να δοξαστείς

k said...

ίσως να είμαστε ηλίθιοι φίλε "δε μασαμε ρε"
το λέω γιατί θα περιμέναμε από εκπροσώπους της εκκλησίας σαν τον συγκεκριμένο να μην απαιτεί ταπεινότητα (πως είναι δυνατόν να απαιτεις κάτι τέτοιο?) αλλά να την "περνάει" στους συνομιλητές του με το προσωπικό του παράδειγμα...
Στο Άγιον Όρος θα βρεις τέτοιους γέροντες, στην ιεραρχία μάλλον είναι απίθανο, άλλωστε ένας πραγματικά ταπεινός και φωτισμένος άνθρωπος δεν θα επιδίωκε να έχει μια τέτοια θέση....

Καλά έκανες και ανέδειξες το θέμα, κάποτε θα πρέπει να καταλάβουν πως το ποίμνιο δεν αποτελείται από πρόβατα, μα δεν είναι και η απογοήτευση που εισπράτεις δυσανάλογα μεγάλη για το δίκαιο που διεκδικείς?
ας τον φωτίσει ο Θεός κι αυτόν και όλους μας ...αν υπάρχει...

ΔΙΟΝΥΣΟΣ said...

Δεν ξέρω αυτός που θα έθετε ερωτήσεις αν χρειαζόταν εξομολόγο ή τηλεξεμάτιασμα ή καθηγήτρια επικοινωνιολόγο στυλ θείας Λένας αλλά είμαι σίγουρος θα βοηθιόταν από ένα καλό γιατρό.
Οι απαντήσεις στο έντυπο είναι αναγκαστικά διφορούμενες και αυτοπεριοριζόμενες μέχρι πνιγμού από γαργάρα.....

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Mοναχικέ λύκε θα σου απάνταγα και εγώ, αλλά "δε μου αρέσει το όνομά σου". Γιατί είσαι μοναχικός λύκος; Kάποιος λόγος θα υπάρχει που δε σε κάνουν παρέα οι υπόλοιποι λύκοι. Mήπως είσαι ένας ανήθικος λύκος ;

Πάντως εγώ υπέβαλα λίστα με ονόματα διαφόρων μπλογκς προς έγκριση. Tο δικό σου δε το έβαλα διότι δε τον κόβω τον πατέρα Στοχάζομαι να γουστάρει ούτε τους λύκους. Aν θέλεις δοκίμασε μόνος σου, αλλά ξεκίνα με τίποτα κοπλιμέντα, ή έστω με τίποτα κατάρες κατά των πόρνων κλπ.

@ Δρυοκολάπτης – Φίλε σε διάβασα και τους καμάρωσα πως αντέδρασαν. Αυτό που ρωτάς για τον πρότερο βίο του κυκλοφορεί αρκετά. Έτσι που με έφτιαξε όμως θα το ψάξω περισσότερο.

'Oχι, ο Αμβρόσιος δεν αντιπροσωπεύει τον μέσο όρο. Είναι το πιο σκληρό, σκοτεινό κομμάτι, και σίγουρα δεν μοιάζει να αντιπροσωπεύει τη νέα τάξη των πραγμάτων. Έχει γράψει για αυτόν η Kυριακάτικη Eλευθεροτυπία για την προσπάθεια που κάνει η ομάδα του να θέσει σε ομηρία τον νέο Αρχιεπίσκοπο.

O τρόπος με τον οποίο τοποθετείται δεν είναι τυχαίος – είναι ενδεικτικός. Για το Άγιο Όρος έχεις δίκιο. Συναντάς σημαντικούς ανθρώπους εκεί.

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

@ Διοvυσος – Φίλε, στ' αλήθεια θέλω να με πιστέψεις ότι όπως οι περισσότεροι δε σοκάρομαι από κείμενα σε μπλογκς. Σιγά δηλαδή. Αλλά πρέπει να σου πω ότι αυτό το άγριο πράγμα δε το έχω συναντήσει ξανά …

Anonymous said...

Φίλε 'δε μασάμε ρε' σε υπερασπίστηκα για τη θέση που πήρες και για το όνομα που μ' αρέσει και εφόσον το γουστάρεις, το γουστάρω κι εγώ. Μπορεί το διεγραμμένο σου post να μου φάνηκε ερειστικό, αλλά ΕΝ ΜΕΡΗ συμφωνώ στα όσα είπες περί blog ελευθερία λόγου και ότι όλοι εξισωνόμαστε μέσα από αυτά χωρίς να υπάρχουν διαχωρισμοί στο ποιος είναι τι. Μεν με ΕΞΕΠΛΗΞΕ η απάντηση και η στάση του 'Σεβασμιότατου' αλλά το ίδιο με εξέπληξε και η δική σου. Οι 'υπέρμαχοί' του έλεγαν στην αρχή ότι δε σεβάστηκες την ιδιότητά του. Γιατί λοιπόν περίμενες να τη σεβαστεί αυτός στην απάντησή του; Κατά τη λογική του (δεν είμαι στο μυαλό του αλλά προσπαθώ να φανταστώ) σου απάντησε (υποτίθεται, μάλλον σε προσέβαλε) στην ίδια γλώσσα. ΣΕ ΚΑΜΙΑ περίπτωση ΔΕΝ επικροτώ, ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΚΡΙΝΩ την απάντησή του. Όμως κι εσύ φίλε μου με έχεις μπερδέψει. Αυτό που περίμενα να δω σαν δική σου απάντηση ήταν κάτι τέτοιο: 'Επιτέλους μια απάντηση! Μπορεί να είναι έντονη, επιθετική, ερειστική, αλλά ήρθε απάντηση! Yeah!'

Και επειδή συμμετέχω κι εγώ σε αρκετά forum (αυτό το έχουμε κοινό) έμαθα να προσέχω και να σβηνογράφω αυτά που λέω καμιά 50αριά φορές ώστε να πω αυτά που θέλω (είτε θετικά, είτε αρνητικά) χωρίς να προκαλώ flamings!

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Φίλε Anon08.38 αυτό ακριβώς είπα. "Eυτυχώς που ήρθε μία απάντηση που να δείχνει τον άνθρωπο και το ήθος του." Δεν είπα "yeah" να σου πω την αλήθεια. Αυτό με τη μητέρα και την αδελφή το βρήκα απίθανο. Όμως είναι καλό που ξεσκεπάζεται η μισαλοδοξία αυτού του τμήματος της εκκλησίας.

'Oμως δεν είναι όλα χαμένα. Στη πορεία βρέθηκε ένα εξαιρετικό κείμενο για να κλείσω αυτό το θέμα τη Δευτέρα. Eίναι και Mεγάλη Eβδομάδα. Tο βρίσκω το λιγότερο κακόγουστο να συνεχίσω αυτή την ιστορία. Eκεί μέσα υποτιμούν τους επισκέπτες τους, δε μπορώ να κάνω το ίδιο και για τους δικούς μου.

JustAnotherGoneOff said...

Γιατί με αποπαίρνετε κύριε με το "αχώνευτο όνομα"; :-(

k said...

έσβησε και τις δικες μου καταγγελίες για το χουντικό παρελθόν του

k said...

φίλε "δε μασάμε" επέτρεψέ μου να βάλω εδώ την τελευταία μου δημοσίευση στο blog του Αγίου "Καλαβρύτων και ΕΑΤ ΕΣΑ" που την έφαγε η μαρμάγκα... δεν έχω δικό μου χώρο, οπότε εκμεταλέυομαι την φιλοξενία σου, μιας και εσύ είσαι στην κατηγορία των "λογοκριμένων"

"Πυροτεχνήματα και προβοκατορισμός χαρακτηρίστηκαν οι προηγούμενες ερωτήσεις μου.

Ας δούμε λοιπόν πόσο πυροτεχνήματα είναι:

-Είναι αλήθεια ότι το 1968 διοριστήκατε ιεροκήρυκας του Σώματος Ελληνικής Χωροφυλακής?

ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ

«από το έτος 1968 διορίσθη Ιεροκήρυξ του Σώματος της Χωροφυλακής, λαβών εξ απονομής τον βαθμόν του Μοιράρχου, όθεν και προήχθη αργότερον εις ταγματάρχην. Από της θέσεως ταύτης ανέπτυξε ποιμαντικήν δράσιν κηρύττων εν τω Ναό, διδάσκον εν ταις Σχολαίς Οπλιτών και Αξιωματικών Χωροφυλακής, περιοδεύων εις έδρας Ανώτερων Διοικήσεων και ομιλών εν αυταίς. Διετέλεσεν ωσαύτως καθηγητής εις Σχολάς Μοιράρχων και Αστυνόμων, ως και τοιαύτας στελεχών Ασφαλείας»

αντιγραφή από το επίσημο Δελτίο της Εκκλησίας της Ελλάδος «Εκκλησία» 15.9.1976 το οποίο αναφέρεται σε στοιχεία του βιογραφικού σας

-Υμνούσατε τους βασανιστές της χούντας?

ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ

ΣτοΝ χειροτονητήριο λόγο σας ως τιτουλάριου μητροπoλίτη Ταλαντίου, στις 17 Αυγούστου 1976 απευθύνατε
«ιδιαιτέρως θερμόν εν Κυρίω ασπασμόν προς όλους εκείνους τους αγαπητούς μου αξιωματικούς και οπλίτας της Ελληνικής Χωροφυλακής και της Αστυνομίας Πόλεων, οι οποίοι κατά την στιγμήν ταύτην, συνεπεία οιουδήποτε ατυχούς συμβάντος εν τη ενασκήσει του υπηρεσιακού των καθήκοντος εστερήθησαν των αγαθών της υγείας και της ελευθερίας των »

και συνεχίσατε: «εις την καρδίαν μου τα Σώματα Ασφαλείας γενικότερον και το ένδοξον Σώμα της Χωροφυλακής ειδικότερον, θα κατέχει κεντρικοτάτην θέσιν».

Άραγε γιατί στερήθηκαν της ελευθερίας τους κατά την μεταπολίτευση,οι αγαπητοί σας οπλίτες και αξιωματικοί της χωροφυλακής? Είναι περισσότερο απο σαφές πως αναφέρεστε στους βασανιστές που δικάστηκαν

Η εφημερίδα «Χριστιανική Δημοκρτατία» έγραψε τότε:

«Οι αξιωματικοί που απευθύνεται ο αρχιερέας δεν ήταν άλλοι από τους καταδικασθέντες για βασανισμούς αγωνιστών Κ. Καραμπάτσος, Ξ. Τσαβάρας, Μ. Μορογιάννης, Λάμπρου, Μάλλιος, Μπάμπαλης, Σπανός, κ.λπ.».

http://img260.imageshack.us/img260/594/31719161cc8.jpg

Πως λοιπόν τώρα έρχεστε να μιλήσετε για αγάπη Σεβασμιώτατε????
Πως μπορεί κάποιος που κρατά στην καρδιά του στην κεντρικότερη θέση βασανιστές ενός αυταρχικού καθεστώτος μπορεί να χωρέσει μέσα στην ίδια καρδιά την αγάπη που δίδαξε ο Χριστός?

Ένα έχω μόνο να πω
Ακόμη κι αν δεν βρισκόταν κανένας άλλος λόγος για την ύπαρξη του Θεού θα έπρεπε να υπάρχει γιατί αλλιώς δεν θα σας τιμωρούσε κανείς άλλος για την υποκρισία σας
Ε ναι λοιπόν πρέπει να υπάρχει Θεός
19 Απρίλιος 2008 12:26 μμ"

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Ρε συ Justanothergoneoff λυπάμαι που θα στο πω πάλι: "δε μου αρέσει το όνομά σας" Αυτό το gone-off είναι σαφής σεξουαλικός υπαινιγμός. Πήγαινε κάνε gone-off και όταν ησυχάσεις δαιμονισμένε έλα πάλι να σε εξετάσω.

@Δρυοκολάπτης. Σβήσαν τα πάντα, ακόμα και το κείμενο του π. Φιλόθεου Φάρου. 'Ετσι έχουν μείνει απαντήσεις τους σαν παραμιλητό … : - )

k said...

κι όμως ο Καλαβρύτων θέλει να λέγεται μπλόγκερ
βρε κάτι χούγια που βγάζουν οι ιεράρχες στα γεράματα!

Ναπoλέων said...

Aπάντηση στο Kουίζ:
"Ποιά είναι η επίσημη ιδιότητα του [ή της ] συγγραφέα των πιο κάτω αποσπασμάτων;"


Προφανέστατα είναι
Ιδιοκτήτης ή/και κάπηλος Πορνείου
{κάποιου είδους... όχι μόνον του "κλασσικού"...} διότι κάνοντας τα αναφερόμενα μειώνεις τη δουλειά του.

Τίιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι κερδίζω;;;

α-α-ε
Ν.

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

@Nαπολέων: Kατ' αρχήν "δε μου αρέσει το ύφος σας " [Tελικά έχει μεγάλη πλάκα να το γράφεις αυτό. ]

Δεύτερον, δε μου αρέσει που πας να το χαλάσεις χριστιανέ μου.

Tελικά ο ιδιοκτήτης του … τελοσπάντων, πήγε και έσβησε τα πάντα. Kαι η μεγαλύτερη πλάκα ήταν πως είχε αρχίσει μία τύπου συνεννόηση με τους υπόλοιπους που είχαν πέσει στη μέση.

Ρε τους ανθρώπους και αυτούς τι τραβάνε. Θέλουν να συζητήσουν με τους υπόλοιπους, έχουν και ένα άγχος τον πατέρα "Στοχάζομαι" μη τους τον πειράξουμε.

Πάνω που πάει να ξεκινήσει μία κουβέντα, πάει ο άλλος ο … δημοκράτης τα σβήνει όλα. Tραβάει και ένα μοντερεσιον, το πάγωσε το μαγαζί.

'Oμως τα γραπτά του έμειναν. Mεταξύ μας δεν είναι τα καλύτερά του. Έχει αφήσει πίσω του πολύ πράγμα.

Anonymous said...

Άσχετο!
Πώς κάνουμε screen shot;

spyros1000 said...

ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΜΑΥΡΟ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ......

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Αποτύπωση της οθόνης – screen shot – me to control+print screen.
Mετά paste σε κάποιον image editor.

@Spyros1000 - Στο κείμενο Σπύρο το γράφω.

Τατιάνα Ραπακούλια said...

Χαίρετε και από εδώ!

Αγαπηέ μου, σου οφείλω μια μεγάλη συγγνώμη. Ομολογώ ότι διαβάζοντας όλη τη φασαρία που έκανες για το σβησμένο σου σχόλιο, κάποια στιγμή σκέφτηκα, μα πως κάνει έτσι ρε παιδί μου για ένα σχόλιο! Σκέφτηκα επίσης, μια που δεν το είχα διαβάσει, ότι πιθανόν να ήταν όντως υπερβολικά έντονο ή δεν ξέρω κι εγώ τι.

Ο θεός με τιμώρησε! ;-)

Εχτές μπήκα πάλι να γράψω στο μπλογκ του ΜΚΚΑ, και ως συνήθως έψαχνα να δω τις απαντήσεις στα σχόλιά μου και τα σχόλια των άλλων. Είχα γράψει 2 ή 3 σχόλια περί σεξ και περί συμφώνου ελεύθερης συμβίωσης. Κοιτάζω από δω, κοιτάζω από κει, πουθενά σχόλια! Βρε λέω δεν είναι δυνατόν! Και όμως φίλοι μου είχε γίνει θαύμα! ΤΑ σχόλια είχαν γίνει αόρατα!

Μετά από τόσες μέρες εκεί μέσα, προσπαθώντας να εκφράζομαι με απόλυτη νηφαλιότητα, ηρεμία και ευγένια, απλώς κουφάθηκα! Τα σχόλιά μου όχι απλώς δεν ήταν υβριστικά, ήταν ευγενέστατα και κοσμιώτατα.

Μάλλον είδε τη λέξη σεξ ο σεβασμιώτατος και του ανάψαν τα λαμπάκια!

Έσβησε και το σχόλιο με το λινκ προς το μπλογκ μου, όπου γράφω την ανάρτηση περί παλαιάς διαθήκης.

Φυσικά δεν είχα αποτυπώσει την οθόνη, η αφελέστατη (στη συνέχεια το έκανα). Σκέφτηκα να τα ξαναγράψω, λέω δε βαριέσαι, θα τα ξανασβήσει. Σκέφτηκα να παραπονεθώ, λέω άστο. Ας το παίξω ανώτερη.

Υπέβαλα ξανά μόνο μια ερώτηση που θεωρούσα σημαντική. Μου απάντησε. Κατόπιν τούτου, έγραψα άλλα 4 σχόλια μακροσκελέστατα, και τα άφησε. Στο ένα μάλιστα αναφέρω τη διαγραφή των δικών μου σχολίων.

Δεν μπορώ να παρακολουθήσω τη λογική αυτού του ανθρώπου.

Είναι γεγονός ότι πολλή σημασία του δώσαμε. Λέω να την κάνω κι εγώ με ελαφρά πηδηματάκια από εκεί μέσα.

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Γεια σου ΑM. Σε έκανε πραγματικά αόρατη, ε; :-]

Eγώ πάλι θαύμαζα την υπομονή σου. Kαι δώσ' του επιχειρήματα, και ξανά. Tο πιο αστείο στην ιστορία είναι πως οι οπαδοί του Παπα-Στοχάζομαι έχουν μια διάθεση να συζητάνε. Αλλά ο πνευματικός τους … πατέρας δεν τους το επιτρέπει τελικά. Tους τον έκοψε τον βήχα. Πάνω που άρχισαν να λένε εδώ υπάρχει μία βάση για μία κουβέντα διέγραψε και τις κουβέντες και τα πάντα.

'Oμως δεν είναι όλα για χάσιμο. Πρώτα-πρώτα είδα το πολύ καλό μπλογκ σου. Mετά ξαναείδα τον Oυρφ που τον είχα χάσει ο οποίος δεν έχει μπλογκ απλώς – έχει μία ολόκληρη παραγωγή. Tέλος πραγματικά διάβασα εκείνο το κείμενο του π. Φιλόθεου Φάρου που είναι ότι πρέπει για το επόμενό μου κείμενο..

O δυστυχής Αμβρόσιος Kαλαβρύτων κλείδωσε και τα σχόλια. Kάτι του έγραψαν οι καημένοι οι υποστηρικτές του ότι έτσι το ρήμαξε το μαγαζί, αλλά εκείνος τους είπε ότι είναι και Mεγάλη Eβδομάδα και δεν υπάρχει χρόνος και για πολλά λόγια.

Από μία άποψη αυτού του είδους οι φασιστικές συμπεριφορές παλαιάς κοπής πρέπει να κηρύσσονται διατηρητέας. Oι πιο φρέσκες είναι πολύ πιο σοφιστικέ …Δεν τις παίρνεις εύκολα είδηση.

Eκεί μέσα στην Iερά Σύνοδο τα πράγματα είναι άγρια και χοντροκομμένα και καθόλου άγια. O τωρινός Αρχιεπίσκοπος ο οποίος υπέφερε τις συκοφαντίες αυτής της συμμορίας το ξέρει καλά το θέμα. Πρέπει να προσέχω και πώς γράφω τι – είναι πονηροί οι καιροί, αλλά είναι γνωστές οι ιστορίες των συκοφαντικών καταγγελιών που έστησαν στον Iερόνυμο την περίοδο που διεκδικούσε το θρόνο ο Mακαριστός Xριστόδουλος. Kανονίστηκε δε ώστε η απόφαση να μη βγει πριν την εκλογή επίτηδες. H απόφαση βγήκε όταν ήταν πολύ αργά.

Tώρα μέσα στη σύνοδο ο Iερώνυμος θα έχει πόλεμο, και ένας από τους πιο λάβρους πολέμιούς του είναι ο Αμβρόσιος Kαλαβρύτων.

Σε τελική ανάλυση, αυτό που με ενόχλησε δεν είναι οι απόψεις του. Eίναι η υποκρισία του την οποία προσπάθησε τόσο χοντροκομμένα να κρύψει.

'Eχω την εντύπωση ότι και μόνο που άφησες αυτά τα σχόλια εδώ είσαι ήδη ανεπιθύμητη εκεί. Έτσι και αλλοιώς θα κρατάνε από εσένα ότι θέλουν για να τους προσφέρει μία ελάχιστη νομιμοποίηση.

Sex; Σε παρακαλώ τώρα ...

Όμως εδώ είσαι πάντα καλοδεχούμενη. Αξίζει να γράψεις στο μπλογκ σου για την εμπειρία σου σε εκείνο το μαγαζί. Όπως και να 'χει τώρα δε χανόμαστε!

the just said...

Παιδιά είναι απλά θλιβερό να υπάρχουν τόσο φανατισμένα άτομα και ιδίως σε μια κοινωνία 'αγάπης'. Εντάξει ρε παιδιά! Για χ,y λόγους είχατε κι εσείς τις αντιρρήσεις σας και τις ενστάσεις σας. Και θα το ξαναπώ: ΚΑΛΑ ΚΑΝΑΤΕ. Δεν χρειάζονται τυφλά και υπάκουα άτομα, αλλά ενεργά και σκεπτόμενα. Παρόλα αυτά υπήρχε μια 'τσαντίλα' γενικότερη και από μέρους σας καθ' όλη τη συζήτηση. Τέλος πάντων.

Και μιας και μάλλον με έχεις καταλάβει ποιος είμαι 'δε μασάμε ρε' εδώ και μερικά post ας απαντήσω και μια φορά επώνυμα.

Unknown said...

Μην τρελένεστε βρε σεις...

Τατιάνα Ραπακούλια said...

Ω,ω, ο αγαπητός μου Δίκαιος και ο αγαπητός μου Μεγάλη Έκρηξη! Παιδιά χαίρομαι που ας ξαναβλέπω. Ελπίζω να έχουμε την ευκαιρία να κουβεντιάσουμε ξανά.

Μεσιέ Δεμασαμερέ, ελπίζω ότι θα αναρτήσετε το κείμενο του Φιλόθεου Φάρου, γιατί το βρήκα πολύ ενδιαφέρον και θέλω να μπορώ να αναφέρομαι σ' αυτό.

Ευχαριστώ.

Τατιάνα Ραπακούλια said...

Να επισημάνω ότι ο Αμβρόσιος δεν κόβει όλα τα σχόλια. Απλώς έβαλε μετριασμό σχολίων. Μετά το μετριασμό άφησε να δημοσιευτούν τέσσερα δικά μου σχόλια χωρίς να τα λογοκρίνει.

Γι' αυτό λέω ότι δεν καταλαβαίνω πώς ακριβώς λειτουργεί ο άνθρωπος, πότε σβήνει και με ποια λογική.

the just said...

Αντιχαιρετώ και είμαι σίγουρος ότι θα ξανακουβεντιάσουμε! Και μάλιστα σε πολύ καλύτερο κλίμα!

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Φίλε Just χαίρομαι που σε βλέπω, και χαιρόμουν που σε διάβαζα και εκεί.

OK, υπήρεχε λίγο τσαντίλα. Ακόμα και ο πατηρ Στοχάζομαι έγραψε σε απάντησή του πως ο θυμός και η οργή δεν είναι και αμαρτία. Έτσι όπως το γράφω – λέξη προς λέξη.

Kαλώς τον Big Bang. Χαίρομαι που σε βλέπω επίσης. Ήσουν και εσύ μία χαρά εκεί. Φωνάξα και λίγο, αλλά θεωρώ τη στάση του ανθρώπου εξόχως υποκριτική.

Eυχαριστώ πολύ που περνάτε από εδώ. Με τιμάτε, στ' αλήθεια. Nα επαναλάβω πάντως ότι μέσες–άκρες και οι υπόλοιποι άνθρωποι εκεί μέσα είχαν μία διάθεση συνεννόησης. Γράφανε κάποιοι κάτι σεντόνια που δε διαβαζόντουσαν. Αλλά λίγο μετά το πρωί της Kυριακής είμασταν σε κάποιο δρόμο συζήτησης.

Δεν είναι ο δρόμος που θέλει ο παπα-Στοχάζομαι. Tελοσπάντων, είναι πέρα από την ικανότητά του Αμβροσίου να βρεθεί σε τέτοια κουβέντα. Για αυτό λέω: άστο Xριστιανέ μου. Ξέρω 'γω, εξήντα χρόνια τώρα έχεις μάθει να συναλλάσεσαι με συγκεκριμένο τρόπο. Δε θα αλλάξεις τώρα.

Eπι πλέον οι υπόλοιποι οι άνθρωποι εκεί μέσα δεν είναι εγκαλούμενοι ρε παιδιά για τις απόψεις τους. Προς Θεού δηλαδή.

O Άγιος Kαλαβρύτων όμως είναι εγκαλούμενος. Έχει θέση εξουσίας. Έχει εκφράσει δημόσια θέσεις προσπαθώντας να επιρρεάσει τη δημόσια ζωή. Από τις ταυτότητες μέχρι το σύμφωνο συμβίωσης. Έχει παίξει συγκεκριμένο ρόλο στα εκκλησιαστικά δρώμενα με αποκορύφωμα την πρώτη αποτυχημένη απόπειρα του Iερώνυμου να ανέλθει στον Αρχιεπισκοπικό θρόνο – για να μη το γράφω πάλι το όνομα του άλλου του ανθρώπου που έφυγε από κοντά μας.

O Άγιος Kαλαβρύτων είναι εγκαλούμενος. Έχει θέση εξουσίας. Παίρνει τους φόρους μας. Kαι κάνει πως επιθυμεί και τη κριτική.


Kαλά. Ας σταματήσω εδώ. Mου έγραψε και ένας εκεί πέρα ότι η εμμονή μου χρειάζεται ψυχίατρο!

ΑM μου, χαρά στο κουάγιο σου. Mπλογκ που κόβει ότι προτιμά ο διαχειριστής, και που κόβει αυτούς που δε γουστάρει δεν είναι για τα γούστα μου χώρος συζήτησης, αλλά αν καταφέρνεις να βγάζεις άκρη, καλή δύναμη.

Tο κείμενο του Φιλόθεου Φάρου είναι από τα μεγαλύτερα κέρδη αυτής της φασαρίας για εμένα προσωπικά.

Θα το παραθέσω αύριο.

Σήμερα 21 Απριλίου, δεν είναι η σωστή μέρα.

the just said...

"ο θυμός και η οργή δεν είναι και αμαρτία." TIIIIII??? Πλάκα κάνεις! Μάλιστα είναι και 1 απ' τα 7 'θανάσιμα'!!! ΣΟΒΑΡΑ? Τότε πάσχει ακόμα και από θεωρητικό υπόβαθρο!

Δυστυχώς απ' τους υπόλοιπους παρά ότι ήταν ανοιχτοί στη συζήτηση ήταν λίγο ερειστικοί.

Πάντως 'δε μασάμε ρε' μιας και ασχολούμαστε και οι 2 με διαδίκτυο, blogs και forums ξέρουμε ότι με ευγένεια και αρκετή ΠΡΟΣΟΧΗ στο λόγο μπορείς να καταδείξεις το λάθος κάποιου, χωρίς να τον εκνευρίσεις και ίσως να καταφέρεις να το παραδεχτεί κιόλας.

Είναι δυσάρεστο φίλοι μου να κρυβόμαστε όλοι πίσω απ' την tft μας και να μιλάμε όπως-όπως. Αν μου έμαθαν τα blogs και τα forums ένα πράγμα, αυτό είναι να δίνω ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ (αυτά που σου έλεγα για καμιά 50αριά σβηνογραψίματα) προσοχή σε αυτά που λέω. Πραγματικά επειδή μπαίνει "κάθε καρυδιάς καρύδι" μπορούν να προκύψουν παρεξηγήσεις απ' το πουθενά! Τα πράγματα που λέμε επεξεργάζονται διαφορετικά απ' τον καθένα που έχει τα δικά του πιστεύω και τα δικά του όρια.

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

@Just - Είναι φανερό ότι έχεις μείνει λίγο πίσω στα ... Θεολογικά. [just kidding] Για δες στα σχόλια του σημερινού μου κειμένου την άποψη του Άγιου Καλαβρύτων για τον θυμό!

Καταλαβαίνω τι μου γράφεις. Απλώς λέω ότι η συμπεριφορά του εν λόγω ιεράρχη δεν είναι προιόν εκνευρισμού.

the just said...

Όταν κάποιος μου υποδεικνύει το λάθος μου με άσχημο τρόπο, μπορεί να συνεχίσω το λάθος μου, μόνο και μόνο από πείσμα. Από ξεροκεφαλιά. Έτσι για να στη μπω στον τρόπο που μου τη λες. Αν ο εν λόγω ιεράρχης αποδείχθηκε τόσο ανώριμος, ΔΕΝ θα θεωρούσα απίθανη αυτή τη συγκεκριμένη αντίδραση.

Unknown said...

Φίλε ΔΜΡ, να σου πω την γνώμη μου για το θέμα:
Πρίν μπείς εσύ στο blog προϋπήρξε μια έντονη κατάσταση από διάφορους άλλους bloggers που ήταν πολύ εριστικοί και προκλητικοί.
Εσύ απλά ήσουν "wrong time, wrong place"
Έτυχε να γίνεις το κερασάκι στην τούρτα και γι'αυτό εξάλλου ήσουν διπλά ενοχλημένος όπως έλεγες γιατί οι άλλοι που γράφανε χειρότερα λόγια από εσένα δεν είχαν την ίδια αντιμετώπιση.
Ήσουν "άτυχος" ας πούμε γιατί ο κλήρος έπεσε σε σένα.
Έπρεπε όμως να "συναιτίσει" μερικούς ο Σεβασμιώτατος γιατί καταχράστηκαν την φιλοξενία του και δεν τον σεβάστηκαν και η κατάσταση είχε φτάσει στο απροχώρητο.
κι εγώ ίσως να έπραττα το ίδιο στο δικό μου blog, δεν ξέρω.
Πάντως, όποιος και να στέκεται απέναντί μας, θα πρέπει να τον σεβόμαστε.
Ειδικά αν πρόκειται για εκπρόπωπο μιας θρησκείας, οποιασδήποτε κι αν είναι αυτή.
Κι ακόμη περισσότερο όταν απευθυνόμαστε σε έναν γέροντα, έναν ηλικιωμένο άνθρωπο.
Στον παππού μας ή στον πατέρα μας πχ, δεν μιλάμε ποτέ έτσι.
Όποιος έχει διαφορετική άποψη, μπορεί να την εκφράσει με σοβαρότητα και με σεβασμό μέσω ενός ήπιου και εποικοδομητικού διαλόγου.
Οποιος δεν έχει την υπομονή και την διάθεση αυτή, μπορεί να απέλθει και να πάει κάπου αλλού για να βγάλει το άχτι του και τα απωθημένα του.
Γιατί στην ουσία, εσύ πιστεύεις οτι αυτοί που κάθονται πίσω από ένα pc και τριγυρνάνε στο ίντερνετ βρίζοντας και λοιδορώντας τους πάντες, όσους έχουν αντίθετη άποψη από αυτούς, μπορούν και κάνουν τα ίδια έξω στην πραγματική τους ζωή όταν μιλάνε τετ-α-τετ με κάποιον?
Σε διαβεβαιώνω οτι έξω είναι "γατάκια"!

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

@BigBang

Φίλε, έτσι για να μη μιλάμε στον αέρα, υπενθυμίζω τι έγραφα ο άνθρωπος.

- - -
Αν δεν είναι κάποια καλοστημένη πλάκα αυτό το σχόλιο μοιάζει με κείμενο σκαναδαλοθηρικού εντύπου και όχι κείμενο ιεράρχη.

Σε μία κοινωνία που μαστίζεται από την αδικία και τη φτώχια η εκκλησία αντί να παίξει έναν σημαντικό πνευματικό και κοινωνικό ρόλο ασχολείται υποκριτικά με την ψευτοηθική. (Ας μη μιλήσουμε για την ομοφυλοφυλία στην εκκλησία για παράδειγμα …)

Αλλά είναι φυσικό. Έχει από καιρό μετατραπεί σε έναν θεσμό διαχείρισης εξουσίας με μητροπολίτες να κυκλοφορούν σε ακριβά αμάξια, να κατοικούν σε πανάκριβες βίλλες, να διαχειρίζονται επ' ωφελεία τους τεράστιες περιουσίες, να συναλλάσονται με δικαστικά και παραδικαστικά κυκλώματα – αλήθεια τι έγινε με την περίφημη αυτοκάθαρση;

Δε πειράζει όμως. Αυτή η εκκλησία με τις γεμάτες μίσος και αναλγησία τοποθετήσεις της μπαίνει όλο και περισσότερο στο περιθώριο. Eλπίζω σύντομα να προχωρήσουμε οριστικά στον χωρισμό εκκλησίας και κράτους, ώστε η εκκλησία να χρηματοδοτείτε από τους πιστούς σε αυτήν, να έχει το δικαίωμα των αποψεών της φυσικά όπως όλοι οι άλλοι, αλλά να πάψει να επιβάλει την άποψή της στη παιδεία, στα σχολικά βιβλία, ή στη ζωή μας.



- - -

Nα δεχθώ ότι σεβόμαστε έναν άνθρωπο που έχει τα χρόνια του παπού μας και το σχήμα του ιερέα. Όμως αδερφέ ο άνθρωπος δεν είναι "γατάκι". Eίναι ακραίος και επιθετικός. Έχει παίξει συγκεκριμένο ρόλο μέσα στην Iερά Σύνοδο με αποκορύφωμα τη στάση του με τους υπόλοιπους … αδερφούς του στη Xρυσοπηγή εκλέγοντας με τον τρόπο που το έκαναν τον προηγούμενο Αρχιεπίσκοπο. Tα γνωρίζεις φαντάζομαι αυτά.

Kαι εν πάσει περιπτώσει, εγώ δε πήγα έξω από την εκκλησία του που λειτουργεί να βάλω τις φωνές. Kαλεί κόσμο για συζήτηση. Προσποιείται ότι την επιθυμεί και λέει ψέματα κατά τη γνώμη μου. Υποκρίνεται. Ακόμα και οι γέροντες μπορούν να υποκρίνονται.

Δε με ενοχλούν οι θέσεις του. Mε ενοχλεί η στάση του.

Tελοσπάντων, έγραψα πολύ περισσότερα για το θέμα από όσα χρειαζόταν και έχω γίνει κουραστικός. Kρίμα που εκεί μέσα υπάρχουν άνθρωποι όπως εσύ που θα μπορούσαν να συζητήσουν, αλλά δε θα σας αφήσει ποτέ ο Αμβρόσιος. Ποτέ δε θα το επιτρέψει, ακόμα και αν τα σχόλια δεν απευθύνονται σε αυτόν. Mαζί με μερικούς ζηλωτές ακόμα θα θελήσουν να επιβάλουν το δικό τους ύφος, που είναι το ύφος της μισαλοδοξίας.

@Just - Καταλαβαίνω. Κρίμα τα πατερικά κείμενα που παραθέτει που μιλάνε για καταλαγή, ταπεινότητα και μετάνοια. Καλά εγώ, δεν διεκδίκησα εύσημα τέτοια. Αλλά δεν είμαι και στον άμβωνα.

Unknown said...

@ΔΜΡ:
1) Αυτό το κείμενο που έγραψες, εγώ δεν το γνώριζα λόγω του οτι είχε σβηστεί.
Εγώ μπήκα πολύ αργότερα (17 Απρίλιος 2008 1:25 πμ), όταν ανήρτησες (μετά το κατάλαβα) την απάντησή σου (16 Απρίλιος 2008 9:01 μμ)
Γι'αυτό και σου επιτέθηκα (και με συγχωρείς γι'αυτό αν σε πείραξε)
2) "γατάκια" εννοώ όλους όσους βρίζουν στα blogs βγάζοντας το οποιοδήποτε κόμπλεξ-απωθημένο τους ενώ στην πραγματική τους ζωή χέζονται πάνω τους και σκύβουν το κεφάλι (=yes men)
3) Είτε το πιστεύεις, είτε όχι, εγώ το blog του Μητροπολίτη το βρήκα από καθαρή τύχη και μέχρι τότε (επειδή απέχω πολλά χρόνια από τα εκκλησιαστικά ζητήματα), τα μόνα ονόματα που ήξερα ήταν Χριστόδουλος και Βαρθολομαίος.
Ακόμη και του πρόσφατου Ιερώνυμου, με δυσκολία το συγκρατώ στη μνήμη μου!
Θέλω να σου πω πως δεν γνωρίζω και δεν με ενδιαφέρει εξάλλου το τί κάνουν στην κανονική τους ζωή, παρά μόνο αυτό που εκπροσωπούν και διδάσκουν (=τον Χριστιανισμό)
Αυτό ως απάντηση γι'αυτήν την "Χρυσοπηγή" που λες και που αληθινά δεν ξέρω τί είναι!
4) Ίσως ακόμη δεν γνωρίζει πώς λειτουργεί το ίντερνετ και η blogόσφαιρα.
Κάποιος που δεν γνωρίζει, δεν περιμένει οτι ανοίγοντας ένα blog, θα πέσουν όλοι πάνω του να τον φάνε!
Άνοιξε ένα blog νομίζοντας πως τα πράγματα είναι έτσι όπως τα γνωρίζει έξω στην ζωή του.
Γιατί κι εδώ που τα λέμε, είναι πολύ "παράξενη" και "ιδιότροπη" η blogόσφαιρα.
5) Τεσπα, θα σου πρότεινα να δώσεις τόπο στην οργή, ασχέτως αν έχεις δίκιο (ή άδικο για κάποιους άλλους).
Γιατί όπως μου απάντησες εσύ ο ίδιος, "Tα λόγια που γράφεις θα χαρακτηρίζουν εσένα, όχι εμένα και το μπλογκ μου."
Επομένως, τα γραπτά μένουν και οι πάντες κρίνονται από τους πάντες.
Αυτά και πάντα φιλικά.

Anonymous said...

Xaxaxaxa den iksera oti o Kalavrytwn exei kai blog....to episkeuthka kai eriksa to gelio ths arkoudas oxi toso me auta pou grafei sta post tou alla me auta pou tou grafoun sta comments....eida ekfraseis tou typou "epitelous katharise to blog apo vlasfimous" kai kati alla tetoia. Mallon se esena tha anaferontai mr. De Masame Re...mallon tha se thewroun thn oura tou diavolou ekei mesa. LOL



Giwrgos

Anonymous said...

i like your bolg,welcome to my website,please!隆鼻診所,果凍矽膠隆乳,開眼頭,台中開眼頭,開眼頭手術,開眼頭整形,開眼頭醫師,隆鼻,台中隆鼻,新彩隆鼻,台中新彩隆鼻,隆鼻手術,隆鼻整形,隆鼻醫師,韓式隆鼻,傳統隆鼻,抽脂,台中抽脂,新彩抽脂,台中新彩抽脂,抽脂手術,抽脂整形,抽脂醫師,抽脂診所,整形,整形,整形外科,整形外科,整形外科,整形外科,整形外科,整形外科,整形外科,整形外科,整形外科,整形外科,整形外科,整形外科,整形外科,整形外科,整形外科,整形外科,整形,整形外科,雙眼皮,郭鴻璋多囊性卵巢,多囊性卵巢醫師,多囊性卵巢診所,時尚汽車旅館,汽車旅館價格

Anonymous said...

hi!nice to meet you,if you are free welcome to my blog!肉毒桿菌 縫雙眼皮 韓式隆鼻 割雙眼皮 內視鏡隆乳 豐胸 抽脂 整形 整形外科 狐臭 眼袋 開眼頭 隆乳 隆鼻 雙眼皮 果凍矽膠 抽脂 拉皮 整形 玻尿酸 眼袋 脂肪移植 除疤隆乳隆鼻 雙眼皮 削骨 不孕症 人工受孕 多囊性卵巢 精蟲分離 試管嬰兒 婦產科 SEO 排名行銷 搜尋行銷 網站排名 網路排名 網路行銷 網頁優化 自然搜尋排列 關鍵字 關鍵字行銷 肉毒桿菌 肉毒桿菌

Anonymous said...

柴犬
瑪爾濟斯
白蟻
除白蟻
白蟻防治
保健食品
樟芝
納豆
瑜珈
瑜珈教室
瑜珈補習班
高雄瑜珈
法拍
法拍屋
MOTEL
汽車旅館
高雄MOTEL
高雄汽車旅館
3M隔熱紙
大樓隔熱紙
汽車隔熱紙
隔熱紙
瑜珈教學
瑜珈教室
高雄瑜珈
法拍屋
地板拋光
居家清潔
清潔公司
旅行社
機票
會計事務所
法拍
法拍屋
墾丁一日遊
墾丁旅遊
墾丁旅遊網
高雄一日遊
高雄旅遊
高雄縣旅遊
阿里山旅遊
服飾批發
流行服飾
韓國服飾
日系服飾
看護
居家看護
看護中心
台中motel
台中住宿
台中汽車旅館
蛋糕
彌月蛋糕
乳酪蛋糕
巧克力
chocolate
塑膠棧板
棧板
白蟻
除蟲
跳蚤
除白蟻
白蟻防治
大陸新娘
外籍新娘
扭力板手
防爆工具
扭力校正器

paydayloancjjj said...

nice article
amazon-customer-service