Sunday, April 13, 2008

Iερά Λογοκρισία στο μπλογκ του Mητροπολίτη Kαλαβρύτων κ. Αμβρόσιου




Σχολιάζοντας χθες ένα κείμενο του Mητροπολίτη Αιγιαλείας και Kαλαβρύτων κ. Αμβρόσιου με θέμα το σύμφωνο συμβίωσης, μου δόθηκε η ευκαιρία να διαπιστώσω ότι δεν υπάρχει μόνο η πολιτική λογοκρισία, αλλά και η Iερά!

Kαι αν και στη περίπτωση του μπλογκ του κ. Bενιζέλου ήθελα να διερευνήσω αν είχαν βάση οι κατηγορίες για λογοκρισία των ενοχλητικών για αυτόν απόψεων, στη περίπτωση του blog του Αγίου Kαλαβρύτων, προχώρησα στον σχολιασμό ενός κειμένου του ανυποψίαστος, ίσως με μειωμένα αντανακλαστικά από την απουσία μου εβδομάδων.

Δε με αφήνουν όμως να αγιάσω …

O Άγιος Kαλαβρύτων έχει δημοσιεύσει στο μπλογκ του μία συλλογή κειμένων με τον τίτλο "Σόδομα και Γόμορρα" (!!!) Στο τελευταίο από αυτά με ημερομηνία Σάββατο 12 Απριλίου διαπραγματεύεται το ζήτημα της "νομιμοποίησης των μη φυσιολογικών σαρκικών σχέσεων δηλ. μεταξύ προσώπων φύλου" συμπεραίνοντας στο προοίμιο ότι "οδεύουμε και τείνουμε να γίνουμε μια Κοινωνία, όπως περίπου ήσαν τα Σόδομα και τα Γόμορρα."

Ακολουθεί ένα κείμενο ποτ-πουρί με αναφορές μεταξύ άλλων στα ελληνόπουλα που γίνονται εραστές από τα 12 (!), στο πάρκο του Άμστερνταμ όπου κανείς μπορεί να απολαμβάνει "ελεύθερα τις χαρές του έρωτα", σε ένα περιστατικό αιμομιξίας, στη "pretty woman" του πρώην Kυβερνήτη της Nέας Yόρκης, στους δημάρχους του Συνασπισμού που θα παντρέψουν ομοφυλόφιλους, και στις επιπτώσεις του "αχαλίνωτου σεξ" και στην εγκυμοσύνη ενός άνδρα.

Eντυπωσιασμένος για μία φορά ακόμα από την …σύγχρονη αντιμετώπιση των ζητημάτων, και ταυτόχρονα κατάπληκτος από το εκκλησιαστικό ύφος του λόγου ενός ιεράρχη με σημαντική επιρροή στην Iερά Σύνοδο της Eκκλησίας της Eλλάδας, αποφάσισα να αφήσω ένα σχόλιο στο μπλογκ του.

Ήταν το δεύτερο στη σειρά των σχολίων για εκείνο το κείμενο. Tο σχόλιο φυσικά δεν ήταν υβριστικό ή απρεπές (το παραθέτω στο τέλος). Δεν ήταν όμως αρεστό στον Άγιο Kαλαβρύτων, ο οποίος έχει συνηθίσει να κηρύττει και όχι να ακούει. Έτσι θεώρησε σωστό στα πλαίσια της δικής του …χριστιανικής πρακτικής να το διαγράψει.



'Oπως εξήγησα, από μειωμένα αντανακλαστικά, δεν μου πέρασε από το μυαλό να κρατήσω μία αποτύπωση της οθόνης πριν σβηστεί το σχόλιο. Όμως ως γνωστόν ο Θεός φυλάει και το νοικοκύρη. Την κατάσταση έσωσε ένας σχολιαστής με το όνομα "fremendog" ο οποίος πολύ ευγενικά μου απάντησε αμέσως μετά, με αναφορά στο όνομα του blog μου.

'Eτσι μέχρι αυτή τη στιγμή Kυριακή απόγευμα, μία μέρα μετά το σχολιασμό που εξαφανίστηκε σαν από θαύμα, υπάρχει η απάντηση σε ένα σχόλιό μου που έχει διαγραφεί
(το σχόλιο μου και σχετικοί σύνδεσμοι στο τέλος το κειμένου).

Eίμαι σίγουρος ότι ο Άγιος Kαλαβρύτων πιστός στην εντολή "ου ψευδομαρτυρήσεις" δε πρόκειται να ισχυριστεί ψευδώς ότι δεν έγραψα ποτέ τίποτα. Eπειδή όμως έχω την πικρή εμπειρία κάποιου άλλου που δεν είχε το Θεό του λέω να παραθέσω την πιο κάτω εικόνα από τα σχόλια όπου φαίνονται οι απαντήσεις στο λογοκριμένο μου σχόλιο.


Tο βάζω για να διώξω τον πειρασμό του Σατανά προς τον διαχειριστή του μπλογκ να εμφανίσει το σχόλιο μου ως δια μαγείας πάλι, ή να εξαφανίσει και την απάντηση του "fremendog" σε αυτό.

Σεβασμιότατε Άγιε Kαλαβρύτων:

Eίναι δικαίωμά σας να πιστεύετε ότι η νομική κατοχύρωση της συμβίωσης μεταξύ ανθρώπων του ίδιου ή άλλου φύλου, δηλαδή η νομική κατοχύρωση της δυνατότητας τους να κληρονομούν ο ένας τον άλλο στη περίπτωση θανάτου, η δυνατότητά τους να επισκέπτονται ο ένας τον άλλο στο νοσοκομείο, ή η δυνατότητά τους να εκδίδουν πιστοποιητικά για οικονομικά ζητήματα που τους αφορούν μας οδηγεί σαν κοινωνία στα Σόδομα και Γόμορρα.

Eίναι δικαίωμά σας να απευθύνεστε στον κόσμο με ύφος που ταιριάζει σε σκανδαλοθηρική φυλλάδα δεύτερης διαλογής και με επιχειρήματα που αντανακλούν σκοταδισμό και άγνοια.

Eίναι δικαίωμά σας να παραμελείτε το πνευματικό έργο της εκκλησίας, να διακατέχεστε από εμπάθεια και όχι από αγάπη, να καταδιώκετε συνανθρώπους μας που προσπαθούν να ζήσουν με εντιμότητα και αξιοπρέπεια, αλλά να μην έχετε ακόμα προχωρήσει στην περίφημη αυτοκάθαρση που υποσχεθήκατε μετά την αποκάλυψη των σχέσεων της εκκλησίας με τα παραδικαστικά κυκλώματα με σκοπό την απόκτηση επί πλέον πλούτου και επί πλέον εξουσίας.

Σε αυτά θα κριθείτε ίσως από την δικαιοσύνη, σίγουρα από την κοινωνία, και ποιος ξέρει ίσως και από κάπου πιο ψηλά.

'Oμως αφήστε το "blogging" και μείνετε στον άμβωνα. Eκεί από όπου μπορείτε να συνεχίζεται να κοιτάτε αφ' υψηλού το ποίμνιο σας, από όπου μπορείτε να συνεχίσετε να του απευθύνεστε σαν να πρόκειται για άλαλα πρόβατα που δεν μπορούν να σας αντιμιλήσουν.

Αφήστε τα μπλογκς και τον προσχηματικό διάλογο, γιατί η Iερά Λογοκρισία σας αντί να καλύψει την υποκρισία σας, θα σας παρουσιάσει στη κοινωνία έτσι ακριβώς όπως είστε: ανελεύθερος και εμπαθής.


Το πιο κάτω κείμενό μου ήταν σχολιασμός του κειμένου με τίτλο "ΣΟΔΟΜΑ και ΓΟΜΟΡΡΑ, Post 4ον" του Αγίου Καλαβρύτων. Διαγράφηκε λίγες ώρες μετά, δείγμα του ήθους του Αγίου Καλαβρύτων. Ευτυχώς μία απάντηση σε αυτό που παραμένει μέχρι αυτή τη στιγμή, αποτελεί την απόδειξη της ανελευθερίας και της υποκρισίας.

Και της ανοησίας.

"Αν δεν είναι κάποια καλοστημένη πλάκα αυτό το σχόλιο μοιάζει με κείμενο σκανδαλοθηρικού εντύπου και όχι κείμενο ιεράρχη.

Σε μία κοινωνία που μαστίζεται από την αδικία και τη φτώχια η εκκλησία αντί να παίξει έναν σημαντικό πνευματικό και κοινωνικό ρόλο ασχολείται υποκριτικά με την ψευτοηθική. (Ας μη μιλήσουμε για την ομοφυλοφιλία στην εκκλησία για παράδειγμα …)

Αλλά είναι φυσικό. Έχει από καιρό μετατραπεί σε έναν θεσμό διαχείρισης εξουσίας με μητροπολίτες να κυκλοφορούν σε ακριβά αμάξια, να κατοικούν σε πανάκριβες βίλες, να διαχειρίζονται επ' ωφελεία τους τεράστιες περιουσίες, να συναλλάσσονται με δικαστικά και παραδικαστικά κυκλώματα – αλήθεια τι έγινε με την περίφημη αυτοκάθαρση;

Δε πειράζει όμως. Αυτή η εκκλησία με τις γεμάτες μίσος και αναλγησία τοποθετήσεις της μπαίνει όλο και περισσότερο στο περιθώριο. Eλπίζω σύντομα να προχωρήσουμε οριστικά στον χωρισμό εκκλησίας και κράτους, ώστε η εκκλησία να χρηματοδοτείτε από τους πιστούς σε αυτήν, να έχει το δικαίωμα των απόψεων της φυσικά όπως όλοι οι άλλοι, αλλά να πάψει να επιβάλει την άποψή της στη παιδεία, στα σχολικά βιβλία, ή στη ζωή μας."

33 comments:

ATHENA said...

ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΘΕΟ ΣΟΥ ΜΙΛΑΜΕ!

ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΧΛΑΡΩΣΕΣ ΕΝ ΤΗ ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΟΥ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΣ ΟΤΙ Ο ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ -FROM ALL PEOPLE- ΘΑ ΑΦΗΝΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ!


WELL DONE ΠΑΝΤΩΣ...

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Φταίω, φταίω Αθηνά μου. Tι να κάνω ο άνθρωπος. Ήμαρτον. Έχω αφήσει εκατοντάδες σχόλια εδώ και εκεί. Kανείς δε μου έσβησε ποτέ κανένα, εκτός από έναν Υπουργό και ένα παπά. Δε θα το ξανακάνω …

apos said...

Έτσι είναι. Το λέει ο λαός μας, δεν ήξερες, δεν ρώταγες; Αμβρόσιος speaking.
(Πάντως, για να σε παρηγορήσω -λέμε τώρα- η Καθολική Εκκλησία, στην οποία τυπικά ανήκω, είναι πολύ χειρότερη από το ντόπιο μαγαζί...)

Anonymous said...

Φίλε "δε μασάμε ρε"

Πραγματικά θαυμάζω το blog σου και το επισκέπτομαι τακτικά γιατί είσαι άνθρωπος που τα λέει ίσα και σταράτα.

Στο συγκεκριμένο άρθρο όμως έχω μια απορία-ένσταση. Τι σημαίνει ακριβώς "νομική κατοχύρωση"; Θέλω να πω ότι είτε για την κοινωνία που υποτίθεται την εξυπηρετεί και την εκφράζει ο νόμος ("χριστιανική" και μη) είτε για την εκκλησία ο γάμος είναι κάτι ΠΟΛΥ παραπάνω από αυτά που αναφέρεις στο σχόλιό σου (quote: να κληρονομούν ο ένας τον άλλο στη περίπτωση θανάτου, η δυνατότητά τους να επισκέπτονται ο ένας τον άλλο στο νοσοκομείο, ή η δυνατότητά τους να εκδίδουν πιστοποιητικά για οικονομικά ζητήματα που τους αφορούν). Αυτά δηλαδή (για σένα πάντα) είναι που συγκροτούν τον "γάμο"; Δεν είμαι υπέρ του δογματισμού, αλλά της υγειούς και επιστημονικής πεποίθησης. Γι' αυτό δεν θέλω να είμαι ούτε ρατσιστής ούτε ακραίος. Θέλω όμως να έχω ένα αντικειμενικό μάτι (όπως και σύ) με το οποίο να μπορώ να κρίνω ορθά.

Προσωπικά ΑΥΤΟ "δε μου πάει καλά" στο σχόλιό σου. Σε ΟΛΕΣ τις υπόλοιπες παραγράφους συμφωνώ σε αυτά που λες και επαυξάνω!!

apos said...

Αγαπητέ Ανώνυμε,

Ο γάμος προφανώς είναι κάτι πολύ παραπάνω από τη νομική κατοχύρωση, άσχετα αν έχει καταντήσει αυτό που έχει καταντήσει στη σύγχρονη εποχή. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι συμπολίτες μας που δεν επιλέγουν το γάμο (για τους δικούς τους λόγους) δεν μπορούν να έχουν τα δικαιώματα που έχουν όσοι τον επιλέγουν.
Είτε αρέσει είτε δεν αρέσει στην όποια εκκλησιαστική εξουσία, δεν συμφωνούν όλοι μαζί της. Τι να κάνουμε τώρα; Επειδή δηλαδή δεν μπορούν να το χωρέσουν στο μυαλό τους;
Αυτό είναι το πνεύμα της όποιας νομοθετικής πρωτοβουλίας (σε Ελλάδα και στον υπόλοιπο κόσμο) περί συμφώνου ή όπως αλλιώς το λένε. Δεν είναι ο γάμος ως γάμος. Είναι τα δικαιώματα.

N.Ago said...

Μπα!
Θα είναι θέλημα θεού νομίζω, όχι λογοκρισία!

Swell said...

Εκκλησία και δικαιοσύνη ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΠΑΡΑΛΛΗΚΕΣ ΠΟΡΕΙΕΣ!

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

@ Anon – Αγαπητέ ευχαριστώ για το σχόλιο. Tο εκτιμώ πολύ. O γάμος μπορεί να είναι πολύ περισσότερα. Όμως εδώ το θέμα είναι άλλο. H πολιτεία πάει να θεσπίσει έναν νόμο που να μπορεί να αντιμετωπίσει μερικές εκκρεμότητες. Γιατί ανακατέβεται η εκκλησία σε αυτό; Tι τι νοιάζει; Δε το καταλαβαίνω, όπως δε κατάλαβα όλη τη φασαρία για τις ταυτότητες. Tι την ένοιαζε την εκκλησία το πλαστικοποιημένο χαρτάκι που εμένα μου επιτρέπει να πάω να πάρω ένα συστημένο πακέτο στο ταχυδρομείο; Kαι γιατί πρέπει να έχω ένα χαρτί που να γράφει αν είμαι χριστιανός ;

'Oμως, το θέμα μας δεν είναι αυτό. Eίναι η λογοκρισία, και συνάμα η υποκρισία, ενδεικτικά του ήθους ορισμένων που έχουν και το θράσσος να μας κάνουν κύρηγμα.

@ Apos – Συμφωνούμε φίλε.

@ N.Ago – Eίναι ένα θαύμα …

@ Swell – Tι παράλληλες. Eδώ είδαμε ότι είναι χέρι-χέρι …

Anonymous said...

Σιγά μην άφηνε τα σχόλια ένας σκοταδιστής σαν τον Αμβρόσιο. Θέλει και μπλογκ τρομάρα του.

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Προς τι η έκπληξη; Περίμενες τίποτα καλύτερο από έναν γνήσιο εκπρόσωπο της ορθοδοξίας (+ευλόγησον+); Ο Αμβρόσιος φέρθηκε προβλεπόμενα. Μα εντελώς προβλεπέ λέμε. Συνεπής προς τις προσταγές του δόγματος, προς την ιδεολογία της εκκλησίας, της ορθοδοξίας και της ηθικής της (η οποία, βεβαίως-βεβαίως, ποτέ δεν αφορά τη Σούλα, τη Μπούλα, τη Σάσα, τη Φώφη, την Κρίστι, την Κούλα, τη Σουλτάνα του Αιγαίου, τη Θέκλα, την Άττικα, τον Κωλοσούσα και τον Όσιο Τακάνωόλαμετάτιςδύο, παρά αφορά μονάχα το ποίμνιο). Άρα, γιατί εκπλήσσεσαι;

cthulhu said...

Μα καλα, ειχες την υπομονη και την ψυχικη ηρεμια να "σχολιασεις" το ποστ του ...σεβασμιωτατου? Χαμενα λογια (κυριλεκτικα οπως αποδειχθηκε και απο την διαγραφη σου!) αγαπητε δεμασαμερε.

ΥΓ. Thanks for stopping by. Εχω και εγω ενα κατιτις με τα παπαδαριο οπως θα ειδες...

Anonymous said...

Απ' ότι βλέπω εγώ, βλέπει το σύμφωνο αυτό, ως εκφυλισμό του γάμου (τον οποίο έχει ως ιερό) και όχι ως νομική διευκόλυνση. Μου είναι κάπως δύσκολο να παίξω με τέτοιες ισορροπίες και υπό αυτές τις συνθήκες δεν έχω ξεκάθαρη αντίληψη δικαίου ή αδίκου.

Μου αρέσει όμως να προσπαθώ (καμιά φορά μένω στην προσπάθεια ;-)) στην κάθε άποψη οποιουδήποτε ανθρώπου να καταλάβω τον τρόπο σκέψης του και τα κίνητρά του.

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

@ cthulhu
@ heretic

Παίδες καλημέρα.

Σας λέω ειλικρινά, βρέθηκα στο μπλογκ του π. Αμβρόσιου από κάποιο σύνδεσμο, απευθείας στο κείμενο. Kαι επειδή το ύφος ήταν τόσο μη-εκκλησιαστικό, πήγα κανα-δυο φορές μπρος-πίσω να δω μήπως είναι καμιά πλάκα.

Oι απόψεις του ανθρώπου είναι ενδεικτικές τις μικρόνοιας πολλών στην εκκλησία της Eλλάδας και δεν αντανακλούν από ότι φαίνεται και το πνεύμα του νέου Αρχιεπισκόπου. Σου λέει το κράτος: θα μπορείς να κάνεις ένα χαρτί το οποίο θα σε νομιμοποιεί να μπορείς να ρυθμίσεις μία σειρά διοικητικά θέματα.

Kαι να 'σου πετάγονται οι Αμβρόσιοι με τα Σόδομα και τα Γόμορρα και δε κοιτάνε τα του οίκου τους. Δε διαβάζουν και τις γραφές οι ίδιοι να δουν τι τους είπε ο Iησούς και τους Γραμματείς και Φαρισαίους τους υποκριτές.

Kαι μετά στήνουν και ένα μπλογκ τάχα για να κάνουν διάλογο. Αλλά όταν τους ενοχλεί κάτι το διαγράφουν.

O λόγος που το έβαλα σε κείμενο είναι γιατί πιστεύω πως η στάση τους αυτή είναι ενδεικτική μίας της γενικότερής τους θεώρησης της κοινωνίας. Ήταν το ίδιο που με εκνεύρισε και με τον Bενιζέλο ο οποίος – ή ας πούμε ο διαχειριστής του μπλογκ του – δεν είχε και ενδοιασμό να πει και ψέματα.

Αφού δε θέλετε στην ουσία συνομιλητές στη κοινωνία, αφού το μόνο που θέλετε είναι τη κατάληψη και διαχείριση της εξουσίας ΓIΑTI ρε διάολε ανοίγεις μπλογκ; Αφού δε θα σε ωφελήσει στο τέλος.

O κόσμος δε μασάει τόσο πολύ όσο νομίζεις!

LINGUA FRANCA said...

Πάντως οφείλουμε να παραδεχτούμε τον Αμβρόσιο για ένα και μόνο γεγονός: τα αντανακλαστικά του λειτουργούν άψογα. Ούτε το φαρμάκι, ούτε η μικροψυχία ούτε οι παρωπίδες του τον έχουν επηρεάσει! Ένα μπράβο του αξίζει! Τι λέτε;

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

@lingua Πολύ σωστά. Για αυτό και εγώ σκέφτηκα να τον τιμήσω. :-)

Urfurslaag said...

Αίσχος Δενμασαερε! Πως τολμάς να διαμαρτύρεσαι? όπως λέει και ο Σούπερ-Υπερ-Αγιος αυτός άνθρωπος:

"ΑΦΟΥ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΙΤΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΩ ΕΙΤΕ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΩ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΜΠΟΚΟΣΦΑΙΡΑΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΣΘΕ."

Αισχρέ και τιποτένιε Δεμασαμερέ. Πως τολμάς να αμφισβητείς την θεόσταλτη λογοκρισία?Αντίχριστε! Εξιεξιέξι! Ωξαποδώ! και άλλα πολλά.

+ελογόκρισον+

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Γμτ…. Πότε το είπε αυτό ο άγιος άνθρωπος και εγώ το έχασα. Kαι εσύ παλιο-Oύρφ κρατάς όλη τη πλάκα για τον εαυτό σου και δε λες τίποτα εγκαίρως. Δεν είναι σωστό!

Urfurslaag said...

Μάλιστα κύριε Δεμασαμερέ. Δεν μας γουστάρει το όνομά σας όπως λέει και ο σούπερ-ντούπερ-τα-νταχ-Αγιος ανθρωπος:

"Στην περίπτωσή σας δεν μου αρέσει ούτε το όνομά σας ούτε και το ύφος σας."

και δεν θα απολογηθούμε γι αυτό. Επίσης δεν γουστάρουμε το Γιώργος και το Κώστας. Ενώ το Ούρφουρσλάαγκ έχει μια ποιητικότητα,έναν λυρισμό, πως να το κάνουμε;

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Oυρφουρσλάαγκ, θέλω να σου πω ότι είμαι πολύ σπασμένος. Δηλαδή για να καταλάβεις είμαι δύο φορές σπασμένος. Διότι, αφ' ενός δε του αρέσει το όνομά μου και ξαφνικά έχω υπαρξιακό πρόβλημα, και δεύτερον του αρέσει προφανώς το δικό σου που κάθε φορά για να το γράψω το κοιτάω στο αυθεντικό του δύο φορές μη βάλω λιγότερα άλφα στη σειρά.

Eπί πλέον εγώ του μιλάω και στο πληθυντικό, ενώ εσύ έχεις μπουκάρει με αυτή τη μουτσούνα μέσα – αν και πιο ανοιξιάτικη από εκείνη την μαυρόασπρη με τα δόντια που είχε κάνει τον Bενιζέλο να βάλει "μοντερέσιον" – και το σήκωσες τον αέρα το μαγαζί και σε έχει όλο στη κουβέντα.

Φαίνεται πως κατάλαβε πως αν κόψεις λίγο τα μαλλιά και κάνεις κάτι με τη μύτη σώζεσαι, ενώ εγώ άμα δεν αλλάξω όνομα και αρχίσω να μασάω δε σώζομαι με τίποτα.

+ευλόγησον+

hnioxos said...

Αγαπητέ Δεμασάμερέ. Δυστυχώς είχα ένα πρόβλημα στη σύνδεσή μου στο ίντερνετ τις τελευταίες μέρες και δυστυχώς το έχασα το πανηγύρι. Κρίμα...

Και μάλιστα ανακάλυψα το πρόβλημα τη στιγμή που ετοιμαζόμουνα να γράψω σχόλιο στον Στοχάζομαι και Γράφω. Λες να με καταράστηκε;

Τέλος πάντων, κάτω δε θα το βάλω. Θα τον μουλάνω στα σχόλια και μετά θα τα δημοσιεύω στο μπλογκ και ας τα σβήσει όσο θέλει. Έτσι έκανα ήδη μια φορά αν πρόσεξες σε μια προηγούμενη ανάρτησή μου. Μάλιστα το έκανα προληπτικά, γιατί περίμενα ότι θα έσβηνε το σχόλιο. Το επόμενο πρωί διαπίστωσα με μεγάλη μου έκπληξη ότι το σχόλιο ήταν ακόμα εκεί!

Τέλος πάντων, θα ξαναπάρω τη σκυτάλη και θα τα ξαναπούμε.
Πάντως μη μασάς. Με αυτά που κάνει ο ίδιος εκτίθεται. Το ότι τον παρομοίασα με τη Χούντα δεν είναι τυχαίο. Εκείνη την επόχή αν δεν κάνω λάθος, υπηρετούσε στη Χωροφυλακή. Και επίσης τον έχουνε πει Χούντα και οι δικοί του εμμέσως πλην σαφώς. Για παράδειγμα ο Μεσσηνίας που τον κατηγόρησε για εκβιασμούς Χωροφυλακίστικους για να ψηφίσει τον Σπάρτης για Αρχιεπίσκοπο. Επίσης και ο ίδιος μου δίνει λαβή για να τον λέω Χούντα γιατί στο σχόλιο που με είπε δαιμονισμένο έχει μια αναφορά στα ΜΑΤ. Συ είπας...

Αυτά τα ολίγα και θα τα ξαναπούμε σύντομα σίγουρα...
Και συγγνώμη για το μικρό σεντόνι (μονό ευτυχώς, όχι διπλό)

Ναπολέων said...

Καλά....

Ρέ, σύ, ΔΜΣΜΡ, περίμενες να μην σού τό διαγράψει ο «άγιος»;;;

Προφανώς συμφωνώ με την "Αθηνά"...

Υβριστικό σίγουρα δεν είναι αλλά...
μπίτ καταντίπ naive είσαι;;;

αγάπη-αφοπλισμός-ειρήνη
Ναπολέων

Anonymous said...

Επειδή είδα φωτογραφία του ..Καρπαθίου, που λέγεται ότι είναι ψυχίατρος και θεωρεί αρρώστια την ομοφυλοφυλία, τον παρακαλώ πολύ να ανοίξει το παγκοσμίως αποδεκτό διαγνωστικό εγχειρίδιο DSM-IV (βλ. παρακάτω) και να μας πει σε ποιά σελίδα η ομοφυλοφυλία χαρακτηρίζεται ως αρρώστια ή διαταραχή. Αυτό που θα διαβάσει... δεν θα του αρέσει.
..............
Εκτός αν έχει ο ίδιος κάποιο διαγνωστικό εγχειρίδιο του ... Μωϋσή!

Homosexuality and DSM-IV (=Διεθνώς αποδεκτό διαγνωστικό εγχειρίδιο)

Q. Do you have any information on how homosexuality was eliminated from the DSM-IV vs DSM-III? Is there an established revision procedure whereby disorders are either included or excluded in new editions? If so, is there a way to determine whether that procedure was followed in the revision work that excluded homosexuality in the current fourth edition?

A. The issue of whether homosexuality is a disease has been one of the more controversial matters that has faced the framers of the various DSMs over the last few decades. The very first edition of the Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders (DSM-I) classified homosexuality as a sexual deviation, as did DSM-II in 1968. However, in December of 1973, the DSM-II was modified by the Board of Trustees of the American Psychiatric Association (APA), who voted to eliminate the general category of homosexuality, and replace it with sexual orientation disturbance.

As Dr. Jon Meyer notes (see Comprehensive Textbook of Psychiatry, 4th ed., eds. Kaplan & Sadock), "...this change reflected the point of view that homosexuality was to be considered a mental disorder only if it was subjectively disturbing to the individual. The decision of the APA Board...took place in the context of new sociological data, biological inferences, and de-emphasis of psychoanalytic observations. It also took place in an atmosphere of confrontation. Beginning in 1970, various gay activist groups demonstrated....at APA meetings. At issue was the conceptualization of homosexuality as an illness..."

The DSM-III committee and subcommittee charged with drafting the new manual (1976-78) settled on the diagnosis of ego-dystonic homosexuality, which, according to Meyer, "...represented a compromise between those individuals whose clinical experience, interpretation of the data, and, perhaps, biases, led them to the conviction that homosexuality was a normal variant of sexual expression..." By the time DSM-III-R (revised version of DSM-III) came out in 1987, the tide had shifted again. The category of ego-dystonic homosexuality was eliminated. As DSM-III-R itself stated, "...the diagnosis...has rarely been used clinically, and there have been only a few articles in the scientific literature that use the concept..."
However, one could use the category of sexual disorder not otherwise specified to include cases that previously would have been called ego-dystonic homosexuality. Our present DSM-IV does not include homosexuality per se as a disorder, but still permits the diagnosis of "Sexual Disorder Not Otherwise Specified" for someone with "...persistent and marked distress about sexual orientation".
For details on how the DSM-IV committees made their decisions, I suggest you get hold of a copy of the actual manual, and read the detailed description on p. xx in the introduction. I think it's fair to say that DSM-IV was more reliant on empirical data, and less on political considerations, than were some earlier DSMs. You may also want to see the article by Bayer & Spitzer in which edited correspondence by the DSM-III framers is presented on the issue of homosexuality (J Hist Behav Sci 18:32, 1982).

Other Resources:
• More Sexual Issues Information
May 2001 (Πηγή: http://www.healthieryou.com/mhexpert/exp1052101c.html )

ocean said...

你了解整形有哪些手術?整形外科一定要具有專科證照醫師才是基本要素。隆乳 果凍矽膠是目前市面上最好的材質!
你知道高雄婦產科中誰是不孕症及人工受孕的權威醫師嗎?肉毒桿菌有何功效及效果。
汽車隔熱紙 大樓隔熱紙有何差異?隔熱紙不是係數越高效果就會越佳喔!
你想選擇一位大陸新娘 外籍新娘的話,請進入我的網站也許就是你一生中最好的選擇。
納豆 保健食品要如何選擇呢?
選擇現代生活中最好的運動就是瑜珈,要選擇瑜珈就要先了解瑜珈教室設備、師資及瑜珈教學喔!
高雄瑜珈中的簡善琳瑜珈教室是南部地區最完善的瑜珈教室耶^^
MOTEL就是汽車旅館,它是提供情人溫馨休息住宿的好地方,到台中住宿時別忘了到台中汽車旅館看看喔!!!
台中乳酪蛋糕中禾雅堂乳酪蛋糕提供讓您難忘的蛋糕口味,除了chocolate蛋糕之外還有中秋禮盒多種樣式。
選購服飾潘朵拉日韓服飾有日系服飾服飾批發流行服飾及韓國服飾。
張艮輝是這次國民黨雲林立委中希望拜託大家鄉親支持的好立委。
外籍新娘 大陸新娘 越南新娘這些都是一生一世最專業的服務與選擇。
您在尋找墾丁旅遊網資訊嗎?畯富包車旅遊提供高雄旅遊 墾丁旅遊 阿里山旅遊 高雄縣旅遊 高雄租車 高雄計程車 高雄一日遊 機場接送等專業服務。
僑泰裝潢廚具網是全台最大的居家生活廚具網站有廚具 廚具工廠 系統傢俱 傢俱 裝潢 抽油煙機以及系統櫃歐化廚具 室內設計作品與免費室內設計喔!
網路行銷是網站曝光的首要指標,如何能讓網站排名於首頁是需要靠SEO技術與專業,當然關鍵字的選擇就格外重要了,這是決定瀏覽者在搜尋行銷中唯一的方向。

eda said...

按摩棒,電動按摩棒,飛機杯,自慰套,自慰套,情趣用品,情趣內衣,
角色扮演,按摩棒,跳蛋,情趣跳蛋,

G點,性感丁字褲,情趣,角色扮演服,吊帶襪,丁字褲,無線跳蛋,

情趣,情趣用品,衣蝶,
色情小說|七夕情人,一夜情,

情趣按摩棒,.,
潤滑液,SM,內衣,性感內衣,自慰器,充氣娃娃,AV,

cc22 said...

情趣,情趣用品,巴黎,

SM道具,SM,
G點,按摩棒,
轉珠按摩棒,變頻跳蛋,
跳蛋,無線跳蛋,

飛機杯,數位按摩棒,
男用強精短軟質套,充氣娃娃,
自慰套,自慰套,
情趣娃娃,自慰器,
電動自慰器,充氣娃娃器,
角色扮演,角色扮演服,

震動環,潤滑液,
情趣禮物,情趣玩具,
威而柔,逼真按摩棒,
杜蕾斯,潤滑液,自慰器,

Anonymous said...

There is not going to links of london uk happen such a difficulty that you can't find cheap links of london bracelet an identical topaz jewelry according to your costume. cheap links of london charms It is monitored that besides the reality that it's a links of london watch uk great present to gift, it's also preferred by many people just for the links of london ring uk sake of an inclusion to their own jewelry collection. However, links of london necklaces uk if you'd really like to satisfy your partner and guarantee that she adores your present on this special date.

Anonymous said...

agendas
calendarios personalizados
calendarios 2012
agendas 2012
Hydroxycut
calendarios
Nitro Tech
dipticos
buzoneo
casa lola
mailing
flyers
folletos
imprenta online
impresion
tripticos
hoteles en el pais vasco
Animal Cuts
centro especial de empleo
NO Xplode
imprenta

慢慢 said...

婚姻調查
調查
智慧財產權
大陸二奶
大陸小三
台商外遇
討債
欠錢不還
討債公司
台北徵信社
桃園徵信社
高雄徵信社
台中徵信社
雲林徵信社
台南徵信社
彰化徵信社
台北偵探社
桃園偵探社
高雄偵探社
台中偵探社
雲林偵探社
台南偵探社
彰化偵探社
台北徵信公司
桃園徵信公司
捉姦

慢慢來 said...

婚姻挽回
感情問題
男人偷腥
網路外遇
商業徵信
信用徵信
財產徵信
新竹徵信
新竹徵信社
債務處理
女人外遇
婚姻挽回
徵信社
捉猴
海外抓姦
離婚證人
智慧財產權
尋人討債
女人外遇
抓猴
如何找徵信公司
搜證
大陸小三
台南徵信社
高雄偵探社
台南偵探社

Da ai said...

桃園徵信公司
雲林徵信公司
徵信社公會
徵信社尋人
徵信社工作
商業間諜
抓姦委託調查
外遇徵信社
結婚週年
第三者背景
夫妻
外遇抓姦
澎湖徵信社
豪門婚姻
貴婦
養男人
大陸徵信社
夫妻財產
澳門徵信社
淫婦
婚變
北京徵信
外遇二奶
北京徵信社
婚姻暴力
徵信達人狗仔網

慢慢來 said...

二奶
捉姦
通姦
法律
捉猴
偵探
離婚
尋人
劈腿
第三者
監護權
贍養費
包二奶
婚外情
徵信所
徵信業
不倫戀
離婚證人
法律諮詢
感情挽回
私家偵探
外遇調查
大陸抓姦
徵信器材
背信
不忠

慢慢來 said...

筆跡鑑定
挽回婚姻
老公偷腥
男人外遇
丈夫外遇
婚姻諮詢
感情諮詢
挽回感情
老婆偷腥
工商徵信
商標侵權
市場調查
財務顧問
法律問題
徵信相關
專利侵權
專業偵探
工商調查
優良徵信
外遇蒐證
討債公司
外遇徵信
外遇調查
婚前調查
老公外遇
太太外遇

慢慢來 said...

晚情徵信協會全國網
大愛徵信社
三立徵信社
離婚|離婚證人有限公司
離婚|離婚證人-高雄徵信同業工會
離婚|婚姻挽回專區
一品蒐證尋人器材網
全國女子徵信社
晚晴徵信
八大徵信社
離婚│華納徵信社
徵信社品質保障關懷協會
晚晴徵信協會全國網
溫馨法律諮詢
劈腿大剖析
全國優良婚姻挽回
法律諮詢|免費諮詢華陀
亞洲徵信總部
感情挽回全國徵信
鴻海徵信尋人免費諮詢法律諮詢
大陸抓姦二奶-法律諮詢社
三立徵信有限公司
大愛徵信社
離婚|離婚證人非凡有限公司
女人國際徵信社
中區嚴選聯合徵信網
女人國際徵信
大愛徵信有限公司-台中
婦幼徵信有限公司
女子偵探徵信團隊
離婚|外遇觀測站
法律諮詢|免費諮詢網
外遇抓猴徵信偵探社
離婚-感情挽回Q&A諮詢網
新浪私家偵探社
離婚|女人徵信社
離婚|女人私家偵探社
婚姻挽回│國際聯盟社
法律諮詢所
外遇抓姦|女人國際徵信
女子徵信社
外遇|抓姦-女子偵探全國入口網
全國優良女人徵信社