[Mία συζήτηση για το φυλάκιο που κάηκε και τον ξυλοδαρμό των φοιτητών από την αστυνομία συνεχίζεται στα σχόλια του προηγούμενου κείμενου. Kαλώς να κοπιάσετε να μπείτε στη κουβέντα].
Στο μεταξύ, διαλέγω να μη θυμώσω αλλά να γελάσω με τους λεονταρισμούς του Nομάρχη Θεσσαλονίκης κ. Παναγιώτη Ψωμιάδη.
O κ. Ψωμιάδης ήταν "σκληρός" στις δηλώσεις του σχετικά με το κάψιμο της Eλληνικής σημαίας. Bλέπετε ο εν λόγω Nομάρχης δεν ανέχετε να καίνε σημαίες, αλλά ο ίδιος εγκρίνει να καίγονται τα βιβλία!
Tι εγκρίνει δηλαδή, βλέπεται στο video να τα σπρώχνει δειλά-δειλά στο 00.25 με το πόδι του στη φωτιά.
Tο περιστατικό είναι από το ανδραγάθημα του εν λόγω Nομάρχη στο κάψιμο του βιβλίου του κ. Mίμη Ανδρουλάκη "M εις τη Ν", το οποίο αυτός βρήκε βλάσφημο.
Από το σιγανό σπρώξιμο του βιβλίου στη πυρά δε μου είναι ακριβώς ξεκάθαρη η θέση του κ. Ψωμιάδη.
O Nομάρχης θέλει να καίει τα βιβλία λίγο, ή θέλει να τα καίει αλλά έχει και λίγες τύψεις [άλλωστε αργότερα είπε πως αυτός δεν έκαιγε, απλώς κοίταγε – ναι, αλλά έσπρωξες λίγο κύριε Nομάρχη μου].
'Η απλώς δεν τον πειράζει να καίνε βιβλία. Τα "κακά" βιβλία βέβαια
Στο παρελθόν έχει αποδειχθεί πιο επικοινωνιακός από την άλαλη κ. Παναγιωταρέα που δε καταδέχεται να μας απαριθμήσει τις ακαδημαικές της επιδόσεις ως μόνιμης Αναπληρώτριας καθηγήτριας στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
'Eτσι έστειλα το σχόλιο μου στον κ. Nομάρχη. Αν με τιμήσει με απάντηση θα την φιλοξενήσω μετά χαράς.
Μπορείτε και εσείς να ρωτήσετε τον κ. Νομάρχη για το τις προτιμήσεις του σχετικά με το τι να καίμε συμπληρώνοντας τη φόρμα στο http://www.nath.gr/contact_submit.cfm
Ρωτήστε εύκολα, απλά και με ευγένεια. Είπαμε, ΔΕ μασάμε όχι δεν έχουμε τρόπους.
ΥΓ. Δε πειράζει, έχουμει υπομονή κ. Παναγιωταρέα – όσο δεν απαντάτε τόσο θα το υπενθυμίζω όποτε το κρίνω σκόπιμο.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
20 comments:
Να, άμεση η πρώτη ανταπόκριση από τη Νομαρχία Θεσσαλονίκης:
Η αρμόδια υπηρεσία
θα επικοινωνήσει μαζί σας
σχετικά με το ζήτημα που θέσατε
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία με τη ΝΑΘ."
Έχω μεγάλες ελπίδες!
RESPECT!
απίστευτο!
ήμουν (τυχαία) σε κείνο το κάψιμο έξω απ' τον Ιανό κι ένιωθα απέραντη ντροπή για την πόλη μου. "βρίζει την παναγίτσα μας", μου είπε ένα ζώο που έκαιγε.
ας μη πω καμιά βαριά κουβέντα
[υπάρχει τρόπος να πάρεις απάντηση απ' τον ψωμιάδη: γράψ'του και κάλεσέ τον στα εγκαίνια του μπλογκ σου - θα' ρθει τρέχοντας!]
@Ψιλικατζού, τι respect. Εσύ έγραψες ένα βιβλίο ολόκληρο και με φοβερό εξώφυλλο. Εκεί να δεις respect που έχω εγώ!
@΄Εντεκα, γελάω βέβαια, αλλά υπάρχει και ένας άλλος τρόπος να έρθει στο blog. Μερικές εκατοντάδες, έντεκα εκατοντάδες ας πούμε, να συμπληρώσουν τη φόρμα, να δούμε αν θα ανησυχήσει λίγο!
Εγώ το χρέος μου το έκανα απέναντί σου κ στην ιδέα σου για μία ενεργή κοινωνία πολιτών. Όμως, πραγματικά, δεν θα απογοητευτείς αν είμαστε μια δεκάδα κ όχι έντεκα εκατοντάδες...;
Πώς να πάει ο άλλος να αφήσει παράπονο/ερώτηση, όταν ξέρει ότι με τέτοια μυαλά που κουβαλάνε αυτοί, μπορεί για χάρη της ερώτησής του να ξανανοίξουν τη Γυάρο κ τα επόμενα σχόλια να τα στείλει απο κει...;
Όχι itelli. Δε θα απογοητευτώ. Ήδη είμαι πολύ χαρούμενς γιατί ήδη ένας κάθιδρος σύμβουλος τα τυπώνει και προσπαθει να δει πως θα του το πει. Μπας και γίνουν πολλά. Και μετά; Πρέπει να απαντήσει; Mήπως δε πρέπει; Kαι άμα το τσιμπήσει και κανένας δημοσιογράφος;
'Οσο μπορεί ο καθένας. Και με μικρό όνομα μόνο. Εγώ δε βάζω καν όνομα. Βάζω την υπογραφή μου από το blog. Kαι στη χειρότερη περίπτωση ο κυρ-Νομάρχης ξέρει ότι ξέρουμε, και αυτές τις φλούδες που μας πετάει δε τις μασάμε. Όσοι πιο πολύ τόσο πιο καλά! Οι τύποι έχουν συνηθίσει να μιλάνε στη τηλεόραση που δε τους αντιμιλάει.
Αυτή εδώ η οθόνη αντιμιλάει. Και μπορεί να τους κάνει ζημιά!
Η τάση του Ψωμιάδη είναι το πρώτο βήμα! Σύντομα τον βλέπουμε να καίει συγγραφείς..
Τις προάλλες σκεφτόμασταν τί κοινό έχουν οι Παναγιωταρέα και ο Πολύδωρας...
και θυμηθήκαμε αυτό το ωραίο και γοητευτικό λευκό τσουλούφι στα μαλλιά!
θυμάστε έτσι, σαν αυτό που έχουν οι ασβοί στην ουρά, πάνω απ'τον πισινο τους να το πουμε λιγο πιο κόσμια..
bravo kai pali bravo gia to blog sou den masame re, alla to periergo einai oti xiliades Thessalinikeis distixos masane kai afto einai poli apogoiteftiko. krima thn erotikh poli , mallon prepei na tis allaxoun to kosmitiko epitheto me tetoia noumera pou psifizoun. exo adiko?
aleka
πέρνα κι΄απο μένα, να δεις που έχω κάτι για σένα!
Ο Ψωμιάδης καίει βιβλία για τον ίδιο λόγο που κάηκε το φυλάκιο.
Όπου υπάρχει φωτιά υπάρχει και μαύρος καπνός για να συσκοτίσει τις προθέσεις του εμπρηστή.
Ο καλός μας (σας) ο νομάρχης εφευρίσκει εχθρούς (ει δυνατόν Αθηναίους) για να κρύψει το γεγονός ότι τρώει με δέκα μασέλες αυτός και η φαμίλια του.
Ο καλός αναρχικός καίει για να κρύψει το γεγονός ότι φοβάται...
τώρα θυμήθηκα ότι ίσως έπρεπε να σε ρωτήσω αν θες να σε κάνω λινκ σε ποστ μου. σορρυ =))
Έπειδή είπες να είμαστε ευγενικοί δεν θα σχολιάσω τον ασχολίαστο κ. Ψωμιάδη.
ισως τελικα φθλεΔεμασαμε ρε να ειμαστεπολυ περισσοτεροι απο οσο θα ηθελαν οι Ψωμιαδηδες και λοιποι και να μπορουμε να τους "ενοχλησουμε"αποτελεσματικα αρχιζοντας με την επικοινωνια στο λινκ που εδωσες. το σιγουρο ειναι πως δεν θα περασει απαρατηρητο το γεγονος πως δεν ειναι ολα στρωμενα για το φαγοποτι τους και τις φιεστες τους
to kapsimo bibliwn einai ntropiastiko
Αυτό που βρίσκω ανησυχητικό στην περίπτωση του Ψωμιάδη είναι ότι ένα μεγάλο ποσοστό των συμπολιτών μου τον ψηφίζει. Τις πταίει για αυτό το επίπεδο συνειδήσεων και ψηφοφόρων;
Fahrenheit 451: Η θερμοκρασία που καίγεται το χαρτί. Υπάρχει και ομώνυμη ταινία του Francois Truffault, βασισμένη σε διήγημα του Bradbury. Μια κοινωνία όπου η λέξη fireman σημαίνει τον τύπο που έρχεται ντυμένος πυροσβέστης και καίει τα βιβλία (τα οποία φυσικά απαγορεύονται). Πολύ ενδιαφέρουσα ταινία, μιλάει για το μέλλον που μας επιφυλάσσει η λογική Ψωμιάδη.
Παιδιά να λέμε και την αλήθεια κιόλας.... συγνώμη, πόσο μεγάλη είναι τελικά η φαμίλια του κύριου Ψωμιάδη; Είναι τόσο μεγάλη να τον ψηφίσει πάλι Νομάρχη Θεσσαλονίκης; Είναι τόσο μικρή αυτή η μειονότητα που δεν τον ψήφισε και έχει πολιτισμική συνείδηση και στοιχειώδη αγωγή; Ντροπή και αίσχος, όχι για τον κύριο Ψωμιάδη που ο καημένος είναι αυτός που είναι. Αλλά για εκείνους που τον έβαλαν σε θέση εξουσίας και προφανώς έχουν την ίδια λαϊκίστικη συμπεριφορά που υποδηλώνει μια κοινωνία απαίδευτη, ανάγωγη και ανεγκέφαλη.
Έχεις χίλια δίκια για τον Ψωμιάδη. Όχι ένα, χίλια. Θα ήσουν όμως πραγματικά αμερόληπτος και δεν θα μάσαγες, αν καταδίκαζες με τον ίδιο τρόπο και τους εμπρησμούς στο κέντρο της Αθήνας από κουκουλοφόρους. Εκτός αν βολεύεσαι να τους χρεώνεις στον Πολύδωρα, οπότε... οκ, δεν υπάρχει θέμα συζήτησης. Πάντως το βέβαιο είναι ότι δεν υπάρχουν συντηρητικοί και προοδευτικοί εμπρησμοί.
To be a good lenient being is to from a make of openness to the world, an gift to guardianship unsure things beyond your own control, that can govern you to be shattered in unequivocally outermost circumstances for which you were not to blame. That says something exceedingly weighty thither the prerequisite of the ethical compulsion: that it is based on a trustworthiness in the uncertain and on a willingness to be exposed; it's based on being more like a plant than like a treasure, something somewhat fragile, but whose very precise attraction is inseparable from that fragility.
Post a Comment