Kαι όμως! O Υπουργός κ. Bύρων Πολύδωρας απάντησε σε ερωτήσεις που του στείλαμε.
Tα παιδιά του περιοδικού FREE τήρησαν την συμφωνία. Του έστειλαν όλες τις ερωτήσεις, και μου έστειλαν το κείμενο με τις απαντήσεις, μία μέρα πριν την εμφάνιση της συνέντευξης στα περίπτερα.
Οι συντάκτες του περιοδικού προώθησαν όλες τις ερωτήσεις μας στον Υπουργό. Άφησαν έξω κάποιες που ήσαν ίδιες, απλώς διατυπωμένες δύο και τρεις φορές με διαφορετικό τρόπο. Έγινε καλή προσπάθεια να μείνει αυτούσια τουλάχιστον μία εκδοχή της ερώτησης και να αποδοθεί σε ένα από τα blogs.
Από εκεί και πέρα ο Υπουργός δεν απάντησε σε όλες με δική του ευθύνη. Απάντησε όμως σε πολλές. Στο τελικό κείμενο του περιοδικού υπάρχουν απαντήσεις και σε ερωτήσεις που έκαναν συντάκτες του FREE καθώς και αναγνώστες.
Όλη η συνέντευξη και τα ονόματα των blogs / bloggers που τις υπέβαλαν (ακόμα και αυτών των οποίων οι ερωτήσεις δεν απαντήθηκαν) θα υπάρχουν στο περιοδικό που βγαίνει αύριο Παρασκευή. [Δεν μπορώ και να ορκιστώ – δεν έχω δει το τεύχος ακόμα].
Ως γνωστόν έχω επανειλημμένως εξηγήσει γιατί ο κ. Πολύδωρας οφείλει να παραιτηθεί και δεν αλλάζω γνώμη για αυτό ούτε στο ελάχιστο. Eκτιμώ όμως πολύ ότι απάντησε σε ερωτήσεις από blogs, όπως μέχρι τώρα δεν έχουν κάνει αρκετοί άλλοι (π.χ. ο κ. Ψωμιάδης, η κ. Παναγιωταρέα, ή ο Πρόεδρος της EΡT κ. Παναγόπουλος).
Δημοσιεύω το κείμενο που έλαβα αυτούσιο, πρώτα χωρίς σχολιασμό στο κεντρικό κείμενο. [Από εκεί και πέρα τα σχόλια που θα ακολουθήσουν είναι επιβεβλημένα].
________________________________________________
Προδημοσίευση από τη συνέντευξη του κ. Βύρωνα Πολύδωρα
Περιοδικό FREE, Παρασκευή 29 Μαρτίου 2007
Ερωτήσεις με τη σειρά που απαντήθηκαν από: ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ, null blog, rodia blog, nikolakisdiaselos blog,. mantalena parianos blog, Γιώργος Μαργαρίτης blog, παράλληλος blog. Υπήρξαν παρόμοιες διατυπώσεις ή κάποιες δεν απαντήθηκαν ερωτήσεις από τους Holden Caulfield, Όνειρος, Athena, Ζαρντινόμος, Exiled, Itelli, Canis Lupus, Marilina. (Φίλε Agit-Prop ήσουν μετά τη προθεσμία).
-----
"Από το «δε μασάμε ρε» blog: Κ. Πολύδωρα, οι υπουργοί Δημόσιας Τάξης που καλύπτουν τα ψέματα της Αστυνομίας κατ' εξακολούθηση πρέπει να παραιτούνται;
Βύρων Πολύδωρας: Βεβαίως να παραιτούνται. Εγώ δεν είμαι η περίπτωσή σας. Δεν κάλυψα ποτέ κανένα ψέμα. Ούτε αστυνόμου ούτε άλλου. Εγώ συνεδριάζω φωναχτά και εν υπαίθρω. Δεν κρύβω τίποτα και κανέναν. Και δεν κρύβομαι.
Από το «δε μασάμε ρε» blog: Κ. υπουργέ, στο δίκτυο κυκλοφορούν φωτογραφίες αστυνόμων των ΜΑΤ που χτυπούν τους διαδηλωτές με τις λαβές των κλομπ ή όταν είναι πεσμένοι. Φροντίσατε να βρεθούν και να τιμωρηθούν; Τι τιμωρίες τούς επιβλήθηκαν;
Β.Π.: Διέταξα έρευνα για πολλούς παραπτωματίες. Θα επιβληθούν οι κυρώσεις που προβλέπουν οι κανονισμοί.
Λευτ. π.: Επιμένετε ότι στις 8 Μαρτίου η Αστυνομία πέτυχε στο έργο της; Δώσατε συγχαρητήρια για τα ανοιγμένα κεφάλια των φοιτητών;
Β.Π.: Ηταν η σφοδρότερη επίθεση που δέχθηκαν οι δυνάμεις της τάξεως. Η άμυνα πέτυχε.
Μη λέτε «ανοιγμένα κεφάλια των φοιτητών». Ευτυχώς δεν είχαμε θύμα ή θύματα. Γι' αυτό εξέφρασα και εκφράζω την ικανοποίησή μου.
null blog: Κύριε υπουργέ, πώς γίνεται οι ουσίες που περιέχονται στα χημικά με τα οποία ψεκάζει η Αστυνομία να είναι απαγορευμένες μεταξύ κρατών αλλά να επιτρέπεται η χρήση τους εντός του κράτους;
Β.Π.: Δεν είναι απαγορευμένες πουθενά. Δεν είναι επικίνδυνες. Υπάρχουν πιστοποιητικά (από διεθνείς οργανισμούς και εθνικά εργαστήρια) για το αβλαβές. Εχω καταθέσει τα σχετικά στοιχεία στη Βουλή.
Εχω δεχθεί να γίνει «πραγματογνωμοσύνη» και από εργαστήρια όπου θα τα υποβάλουν κόμματα της αντιπολίτευσης.
Αν αποδειχθεί επικινδυνότητα ή βλαπτικότητα, θα τα αποσύρω αμέσως.
null blog: Σε ποιες ενέργειες έχετε προβεί για την απομάκρυνση των αστυνομικών που έστειλαν στο νοσοκομείο διαδηλωτές στις 8.3.2007;
Β.Π.: Εχει διαταχθεί ΕΔΕ.
null blog: Πώς θα βλέπατε την απόταξη-απόλυση από το Σώμα και τον μετέπειτα αποκλεισμό από την εργασία στον δημόσιο τομέα για τους αστυνομικούς που ντροπιάζουν το εθνόσημο που φέρουν στη στολή τους ως μέτρο για την καταστολή της αστυνομικής βίας;
Β.Π.: Εχουν λάβει χώρα αποτάξεις για τον λόγο που περιγράφετε.
null blog: Επιμένετε ακόμη ότι ο ειδικός φρουρός που πυροβόλησε δέχτηκε επίθεση πριν πυροβολήσει; Είδατε τελικά το βίντεο; Γιατί μιλήσατε προτού αποφανθεί η Δικαιοσύνη;
Β.Π.: Το επεισόδιο, όπως μου ανεφέρθη γραπτώς και υπευθύνως, έλαβε χώρα όπως ακριβώς δήλωσα. Δεν μίλησα αυθαίρετα ή χωρίς αποδεικτική βάση.
null blog: ΤΙ ποινή πιστεύετε ότι πρέπει να επιβάλλεται σε αστυνομικά όργανα που βρίζουν διαδηλωτές;
Β.Π.: Αλλη ερώτηση.
Και πάντως, άλλο διαδηλωτής και άλλο καδρονοφόρος επελαύνων.
rodia blog: Κ. Πολύδωρα, γιατί εσείς, τον οποίο γνωρίζαμε ως έναν ευαίσθητο άνθρωπο των γραμμάτων, δείχνετε αυτό το τρομακτικό πρόσωπο;
Β.Π.: Με συγχωρείτε, δεν έχω βγάλει δόντια του δράκουλα ακόμη. Ούτε τριχωτό δέρμα του λύκου. Σας διαβεβαιώ.
Ελάτε να με δείτε από κοντά. Μη ζείτε άρρωστες φαντασιώσεις.
rodia blog: Κ. Πολύδωρα, τι θα γίνει με την έκδοση των διαβατηρίων; Θα συνεχιστεί ακόμα για πολύ η ταλαιπωρία των πολιτών;
Β.Π.: Είχαμε πίεση. Νομίζω περάσαμε τον κάβο. Το πράγμα ισορροπεί. Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας πω πως έχουμε, διαθέτουμε τα ασφαλέστερα διαβατήρια στον κόσμο.
nikolakisdiaselos blog: Κ. Πολύδωρα, ποια είναι η ηθικο-κοινωνική σχέση του αυταρχισμού και της ποίησης;
Β.Π.: Καμία. Δεν είμαι αυταρχικός. Αρα, μένω ποιητής.
mantalena parianos blog: Κύριε Πολύδωρα, αν σε οποιαδήποτε χώρα της Ε.Ε. ένας υπουργός Δημ. Τάξης είχε εκφραστεί όπως εσείς 1) για τους γονείς εκείνου του 11χρονου διαδηλωτή, 2) για πολιτικά κόμματα _ όπως για τον Συνασπισμό, 3) με εκφράσεις έλλειψης ψυχραιμίας τού τύπου «θα τους δείρω εγώ ο ίδιος», πιστεύετε ότι θα έπρεπε να βρίσκεται ακόμη στη θέση που βρίσκεται ή μήπως θα όφειλε να είχε παραιτηθεί;
Β.Π.: Είσθε πολύ αυστηρός. Δεν με ενοχλεί η αυστηρότητά σας. Με ενοχλεί, όμως, η διαστρεβλωτική βάση των λόγων σας.
1) Ναι, έκανα κριτική για τους υποθετικούς γονείς που επιτρέπουν ή στέλνουν το ανήλικο παιδί τους στα συλλαλητήρια. Δεν είναι ανεκτό από μένα αυτό. Οταν τα πράγματα έδειξαν, απεκάλυψαν την τραγική κατάσταση, κανένας κριτικός λόγος δεν επιτρέπεται. Μόνον συμπόνια.
2) Δεν εννοούσα ποτέ τον Συνασπισμό ως έκνομο. Το είπα δημόσια στη Βουλή. Και ζήτησα συγγνώμη για το «lapsus linguae», «σφάλμα γλώσσας». Αν δεν το δέχεται αυτό ο ΣΥΝ, ας κρίνετε εσείς τι σημαίνει αυτό.
3) Η φράση σε ανεπίσημη (off the record) συζήτηση έλεγε: «Αν κάποιοι θέλουν σκηνικό αίματος, θα τους δείρω με τα ίδια μου τα χέρια». Η βαρύτητα πέφτει στην υπόθεση και μόνον «αν θέλουν σκηνικό αίματος». Αυτό ήθελα και θέλω να αποτραπεί. Αυτό ήθελα να τονίσω ως απευκταίο. Και μίλησα σαν δάσκαλος, παιδαγωγικά, όχι σαν τραμπούκος. Αυτό είναι εξόφθαλμα φανερό για κάθε καλοπροαίρετο.
Το δεύτερο μέρος του υποθετικού λόγου δεν έχει καμία βαρύτητα. Ούτε κινδύνευσε ποτέ κανείς από μια κάποια τέτοια δήλωση δική μου ή όποιου άλλου. Δεν προκαλείται «τρόμος ξυλοδαρμού».
Μη φοβάσθε. Ενδεια επιχειρημάτων αποκαλύπτεται σε βάρος όσων (και σε βάρος σας συνεπώς) επικαλούνται τέτοια επιχειρήματα.
Γιώργος Μαργαρίτης blog: α) Αν κάποιος αστυνόμος χτυπούσε με κλομπ μία από τις κόρες σας, θα είχατε προβεί άμεσα σε όλες τις νομικές ενέργειες που απαιτούνται για να συλληφθεί ο αστυνόμος; β)ζητήσατε από τα κανάλια να σας δώσουν τα video τους για να βρείτε και να συλλάβετε τους κουκουλοφόρους. Εμείς, από τη μεριά μας, έχουμε τεράστιο υλικό από φωτογραφίες και video που καταδεικνύουν τις εγκληματικές ενέργειες των ΜΑΤ εις βάρος των φοιτητών. Αυτά δεν σας ενδιαφέρουν; Οι φωτογραφίες με τα κλομπ ανάποδα; Οι κλοτσιές των ΜΑΤ στα πρόσωπα και στα κεφάλια των φοιτητών; Οι χειροβομβίδες που έσκασαν λίγο πάνω από τα κεφάλια των φοιτητών και από τύχη δεν θρηνήσαμε θύματα;
Β.Π.: α) Υποθέσεις που δηλούν το απραγματοποίητο. Και στηρίζονται σε λάθος βάση. Διότι ποτέ κανένας αστυφύλακας (και πάντως επί των ημερών μου) δεν χτύπησε ειρηνικό διαδηλωτή.
β) Δεν θα πρέπει να συλλαμβάνουμε τους κουκουλοφόρους; Δεν χαριζόμαστε σε κανέναν αστυνόμο που βιαιοπραγεί. Δεν θρηνήσαμε θύματα χάρη στην υπομονή και προσοχή των αστυνομικών κατά κύριο λόγο.
παράλληλος blog: Υπουργέ επί της Δημοσίας Τάξεως, ένας Σαμουράι τι θα έπραττε στη θέση σας; Θα συνέχιζε να μάχεται.
Β.Π.: Οταν ένας Σαμουράι εύρισκε τον εαυτό του σε μεγάλες κακουχίες, με το σπαθί του στομωμένο από τη χρήση, το τόξο του τσακισμένο και τα βέλη του εξαντλημένα, εθεωρείτο δειλία να πεθάνει.
Αλλά με γενναιότητα που έφθανε εκείνη ενός Χριστιανού μάρτυρος ενεθάρρυνε τον εαυτό του απαγγέλλοντας έναν στίχο που έλεγε:
«Ελάτε, φοβερές λύπες και πόνοι, ελάτε και σωρευτείτε πάνω στη φορτωμένη πλάτη μου. Δεν θέλω να χάσω αυτή τη δοκιμασία. Να δω πόση δύναμη ακόμη μέσα μου μένει».
Αυτά λέει το «μπουσίντο», ο κώδικας των Σαμουράι."
Β.Γ.Π.
21.III.2007
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
111 comments:
Οι απαντήσεις του Πολύδωρα θα ήταν κωμικές και ευτράπελες, διασκεδαστικές μπορώ να πω, αν δεν αφορούσαν τόσο βαριές ευθύνες και αν δεν αναδείκνυαν το πόσο αυταρχικός και φασίζων είναι ο τρόπος σκέψης του. Τα ευφυολογήματα του και ο υπερφίαλος λόγος του αποτελούν για πολλούς δημοσιογραφίσκους κ.τ.λ. "ευχάριστη νότα" που πρέπει να υπάρχει στην πολιτική, μόνο που με αυτά τα επιχειρήματα δικαιολογούν την εγκληματική πολιτική του.
Είναι όπως στα ηλίθια τηλεοπτικά ρεπορτάζ μαθαίνουμε για την "ανθρώπινη πλευρά" του Μπους, το ότι έπεσε από το άλογο, ότι έκανε ένα σαρδάμ, ότι μπερδεύτηκε και είπε κάτι άλλο αντί άλλου. Ο κ. Πολύδωρας γνωρίζει πολύ καλά τη μέθοδο του "εξανθρωπισμού" πολιτικών με επιεικώς εγκληματική πολιτική συμπεριφορά μέσω προσωπικών εξολολογήσεων, και γι' αυτό συνεχίζει να παριστάνει τον "αθώο, φιλοσοφίζοντα ποιητή".
Αλλά αυτός είναι έξυπνος. Οι υπόλοιποι που παίζουν και αναπαράγουν το εξυπνακίστικο παιχνίδι του τι είναι; Ή βλάκες ή συνένοχοι στο παιχνίδι της εξουσίας του. Και επιπλέον, το ότι απάντησε δείχνει ότι διαθέτει ευφυία που τον κάνει ακόμα πιο επικίνδυνο..
Δε θέλω να σχολιάσω πρώτος. Όμως θέλω να πω ένα προκαταρκτικό.
Αυτό είναι απλώς ένα μπλογκ. Tίποτα περισσότερο, αλλά τίποτα λιγότερο.
'Oμως τα γραπτά μένουν. Oι απαντήσεις είναι επίσημες, και βαρύνουν αυτόν που τις δίνει. Όπως τον βαρύνουν και οι ερωτήσεις που διαλέγει να μην απαντήσει.
Αυτά καταρχήν.
Αγαπητέ Iconic μόλις είδα το σχόλιό σου. Ταιριάζει μια χαρά για αρχή κουβέντας με αυτό που έγραφα παράληλα.
Μην υποτιμάς τα κείμενα. Ειδικά τα κείμενα που τα τυπώνεις, τα κουβαλάς, τα αναπαράγεις, τα εμφανίζεις σε μια συζήτηση. Εγώ δε γέλασα καθόλου. Τα κατέγραψα ως επίσημες απαντήσεις υπεύθυνου Υπουργού. Και πρέπει να έχουμε λίγο πιο πολύ εμπιστοσύνη στον εαυτό μας ότι δε μασάμε τόσο εύκολα με πράσινα άλογα.
Πιο πολλά αργότερα.
Τι να κάνω τώρα, ε; Να πάω να δω από κοντά τον κ. Πολύδωρα..?
Μπραβο για τις ερωτησεις.
Ειναι και αυτο ενα βημα,για να παιξουν πιο σημαντικο ρολο τα blog στην χωρα μας.Οι απαντησεις του Πολυδωρα,¨εξυπνες¨".Απανταει χωρις να απανταει.
στις ερωτήσεις μου:
για τα χημικά, καλό θα ήταν να διαβάσει τη μήνυση των μελών ΔΕΠ και των φοιτητών που έχει πηγές για την επικινδυνότητά των χημικών.
για την επίθεση στο υπουργείο Αιγαίου, απαντάει με βάση αυτό που του έχει αναφερθεί γραπτώς. Δηλαδή, "εγώ έχω την ουρά μου καλυμένη αφού έτσι μου αναφέρθηκε". Κλασική συμπεριφορά δημοσίου υπαλλήλου από τον κύριο υπουργό.
για την αγωγή των αστυνομικών που βρίζουν χυδαία τους διαδηλωτές δεν απάντησε. Άφησε όμως τον υπαινιγμό ότι οι αστυνομικοί δικαιούνται να βρίζουν κάποιους.
και μία παρατήρηση σε ερώτηση του Γ.Μ.: "στις μέρες μου κανείς αστυφύλακας δεν χτύπησε ειρηνικό διαδηλωτή.". Οκέι δηλαδή ήμαρτον.
Την όλη φιλοσοφία και τακτική του, την αποτυπώνει πολύ καλά ο ikonic.
Εγώ συνεδριάζω φωναχτά και εν υπαίθρω.Εννοεί ότι μπλογκάρει ή «βαδίζω και παραμιλώ»?
(Νατου κάνουμε συμπληρωματικές ερωτήσεις)
Πω, δε ξέρω τι να πρωτοπω.
Καταρχήν απαντάει στο null για το "παράνομο" των δακρυγόνων πως:
"Αν αποδειχθεί επικινδυνότητα ή βλαπτικότητα, θα τα αποσύρω αμέσως."
Ρε γελοίε, που το παίζεις και λίγο βλάκας, τα δακρυγόνα που μας ρίχνατε είναι ληγμένα (και δυστυχώς καμία σχετική ερώτηση να μεταφέρθηκε στον Πολύδειρα, γιατί?)! Αυτό δεν αρκεί για να τα αποσύρεις? Μας λέει πως *αν* αποδειχθεί η επικινδυνότητα θα τα αποσύρει. Το ότι είναι ληγμένα προφανώς δεν συνεπάγεται καμία επικινδυνότητα. Όπως είπε και ο αείμνηστος Κουίκ:
"επειδή είναι ληγμένα από το '93, υποθέτω πως είναι πολύ πιο ήπια, ακίνδυνα, έχουν ξεθυμάνει".
Άλλα highlights των απαντήσεων:
"Ναι, έκανα κριτική για τους υποθετικούς γονείς που επιτρέπουν ή στέλνουν το ανήλικο παιδί τους στα συλλαλητήρια."
Ντροπή και αίσχος για τον υποθετικό γονιό μου που με στέλνει στα συλλαλητήρια, εμένα ένα ανήλικο παιδί. Μα είναι δυνατόν?! Τι λέμε?! Πόσοι από αυτούς που πήγαν στην πορεία ήταν ανήλικοι?
Πες ρε Πολύδειρα ότι έκανες κριτική στους γονείς που στέλνουν τα παιδιά τους, τους φοιτητές (και όχι στους γονείς που στέλνουν "τα ανήλικα παιδιά τους"). Πες ότι σύμφωνα με τη λογική σου οι γονείς μας δε πρέπει να μας αφήνουν να πάμε σε πορείες (γιατί είναι επικίνδυνες?). Και επιτέλους, ποινικοποίησε τις πορείες που τόσο πολύ θέλεις.
Άλλο highlight. Τον ρωτάω για τα ανάποδα γκλομπς, τι κλωτσιες στα κεφάλια και στα πρόσωπα, τις δολοφονικές χειρομβίδες κρότου-λάμψης κτλ, και απαντά:
"Δεν θα πρέπει να συλλαμβάνουμε τους κουκουλοφόρους;" (και να σκοτώσετε και κανέναν φοιτητή έτσι για παραδειγματισμό. Μωρέ με τις κλωτσιές στα πρόσωπα των φοιτητών και τα ανάποδα γκλομπ θα συλληφθούν οι κουκουλοφόροι?) Δεν χαριζόμαστε σε κανέναν αστυνόμο που βιαιοπραγεί. (ναι το είδαμε, λάβατε όλα τα μέτρα και τους δώσατε συγχαρητήρια στα ΜΑΤ που μας ρίμαξαν στο ξύλο. Όχι μόνο δεν κινηθήκατε νομικά για να τους τιμωρήσετε, αλλά τους δώσατε και συγχαρητήρια. Σίγουρα δε χαρίζεστε σε κανέναν, είστε πολύ δίκαιος...). Δεν θρηνήσαμε θύματα χάρη στην υπομονή και προσοχή των αστυνομικών κατά κύριο λόγο. (Τώρα να γελάσω ή να κλάψω?!)
Και best of the best κατ' εμέ highlight:
"[...]Διότι ποτέ κανένας αστυφύλακας (και πάντως επί των ημερών μου) δεν χτύπησε ειρηνικό διαδηλωτή.
OMG!!!! Πολύδειρα, μεγάλωσε πολύ η μύτη!!!!
hint (μόνο και μόνο επειδή δε χαρίζεσαι σε κανέναν αστυνόμο που βιαιοπραγεί): δες λίγο τις φωτογραφίες στο τέλος αυτού του άρθρου.
Οποιος συνομιλεί με μία (απαράδεκτη) εξουσία στην πραγματικότητα δουλεύει υπέρ της, είναι μέρος του συστήματος που την γέννησε και θα την γεννά στο άπειρο...
Μπράβο που βγάλατε λάδι τον ηθικό αυτουργό εγκλημάτων.
Για τα άλλα γινεται ΕΔΕ...
Θυμίζουν οι απαντήσεις του τις αντίστοιχες του Αστυνομικού Διευθυντή Θεσσαλονίκης, στην υπόθεση "ζαρντινιέρα". Όλο "δεν μου αναφέρθηκε" και άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Προσπαθεί να ντριμπλάρει με τις απαντήσεις, αλλά μπερδεύει τα πόδια του και βάζει τρικλοποδιά στον εαυτό του. Για άλλη μια φορά. Προφανώς, δεν δέχεται φωτογραφίες και βίντεο ως αποδεικτικά στοιχεία. Δεν ξέρω από που να αρχίσω και πού να τελειώσω. Αλλά κ. Πολύδωρα, δεν είμαστε ηλίθιοι, ούτε φανατικοί ψηφοφόροι του ενός ή του άλλου κόμματος, έτσι ώστε την όποια απάντησή σας να την έχουμε ήδη κρίνει, πρωτού προβείτε σε αυτήν. Το γεγονός ότι απαντήσατε σας τιμάει μεν, αλλά δείξατε με τον τρόπο σας ότι μάλλον το κάνατε από επικοινωνιακή υποχρέωση.
Απάντησε και δεν απάντησε ο κ. Πολύδωρας. Υπενθυμίζω όμως πως και οι διαδηλωτές είναι ΠΟΛΙΤΕΣ αυτής της χώρας, δεν είναι ξένοι εισβολείς ούτε υπάνθρωποι.
Τι σημαίνει το " Ήταν η σφοδρότερη επίθεση που δέχθηκαν οι δυνάμεις της τάξεως. Η άμυνα πέτυχε. "
Σε πόλεμο είμαστε;;;; Έγινε επανάσταση με σκοπό την κατάλυση του κράτους και δεν το πήρα χαμπάρι; Ζει ο Παπαφλέσσας;
Πως διαχωρίζεται ο "ειρηνικός" από τον "μη ειρηνικό" διαδηλωτή; Με δικαστήριο επί τόπου; Ανοίγει το κεφάλι του με διαφορετικό ήχο; Η απλά ο "ειρηνικός" κάθεται να τις φάει;
Και αν ξηλώθηκαν αστυνομικοί που είχαν ΠΑΡΑΝΟΜΗ συμπεριφορά γιατί εγώ δεν άκουσα τίποτα; Και καλά εγώ μπορεί να είμαι μαλάκας. Αν ξέρει κάποιος κάτι παρακαλώ να με διαψεύσει. Με στοιχεία. Ευχαριστώ.
δε συμφωνώ με τον προηγούμενο ανώνυμο, αν και καταλαβαίνω τι εννοεί.
ροδιά να πας να τον δεις από κοντά! σε περιμένει φορώντας τη μάσκα του suave ποιητή
Καλημέρα.
Διάβασα, νομίζω προσεκτικά, ερωτήσεις και απαντήσεις.
Πείστηκα ότι ο Βύρων Πολύδωρας κοιτάει τον εαυτό του στον καθρέφτη με περηφάνια και κοιμάται το βράδυ σαν πουλάκι. Καμία τύψη, ίχνος αιδούς, όλα καλά. Αυτό είναι το πιο επικίνδυνο.
Διαβάζει Mantalena (είσαι και πολύ αυστηρός με τον υπουργό, δε ντρέπεσαι λίγο;) και δεν απευθύνει απάντηση προς θήλυ. Πρόβλημα.
Ο κ. Υπουργός έχει μια αγαπημένη απάντηση: διέταξα ΕΔΕ. Και δυνατότητα να μιλάει πριν αποφανθεί η δικαιοσύνη.
Τέλος, κατάλαβα γιατί δέρνε, βρίζνε και ψεκάζνε αδιακρίτως: Φτιάχνουνε το νέο σώμα χημικοψεκασμένων Σαμουράι. Αυτό είναι!
Ήμαρτον, σκέφτηκα κακιά λέξη και δεν ξέρω να τα πω κι ωραία, να συνδυάζω τη φιλοσοφία των Σαμουράι με τον Χριστιανισμό σε μια απείρου κάλλους και παγκόσμιας πρωτοτυπίας σύνθεση. Panagia!
Υ.Γ. Κάτι μου λέει ότι αργά ή γρήγορα η απάντηση στην πρώτη ερώτηση στην πρώτη απάντηση θα γυρίσει μπούμερανγκ. Κι δεν θα μπορεί να πει και τίποτα γιατί αυτός τα είπε και μάλιστα γραπτά. Scripta manet (γμτ, το ‘γραψα τώρα καλά αυτό ή ξέχασα ολότελα τα λατινικά ;)
Υ.Γ. Σε αυτή τη χώρα πάντα υπάρχει κάτι χειρότερο! Φαντάζεστε ο-λέμε τώρα…-αντικαταστάτης-αν, ξαναλέμε τώρα…- να είναι ο Γιακουμάτος…
πώς το λένε; Ορθή επανάληψη:
Υ.Γ. Κάτι μου λέει ότι αργά ή γρήγορα η απάντηση στην πρώτη ερώτηση θα γυρίσει μπούμερανγκ...
ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ ΕΠΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΑΙΟΚΑΤΟΙΚΗΜΕΝΑ ΣΥΝΝΕΦΑ.
ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΑΛΛΑ ΗΜΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΘΑ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕ, ΚΑΙ ΔΙΟΤΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΧΟΥΜΕ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ.
ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕ ΟΙΚΤΡΑ.
ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΟΥΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ
ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΜΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΥΡΙΕ ΠΟΛΥΔΩΡΑ???
ΥΓ. ΓΙΑ ΤΟ ΔΡΩΣΑ ΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΔΑΚΡΥΓΟΝΩΝ ΕΒΓΑΛΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΠΟΡΙΣΜΑ Ο ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ ΟΠΟΥ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΔΗ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ, ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΞΙΚΟ. ΥΠΟΘΕΤΩ ΟΙ ΔΙΚΗΟΡΟΙ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ...
Εγώ πάλι αναρωτιέμαι, αφού έχει την ευφυία μιας ύπουλης νυφίτσας και συνεπώς μπορεί και σκέφτεται (σε αντίθεση με το αστυνομικό σώμα), πώς δεν έχει τύψεις; Πώς κοιμάται τα βράδυα;
Α, και όσον αφορά την ερώτηση με τους Samurai, μπορεί κάποιος να πεί στον εν λόγω...υπουργό (γιατί κύριος δεν είναι σίγουρα) ότι μια μονολεκτική απάντηση αρκούσε.
"ΧΑ-ΡΑ-ΚΙ-ΡΙ" monsieur υπουργέ, απλό είναι!
Αν και δεν έχω ούτε τη διάθεση ούτε την ενέργεια προς στιγμή για να σχολιάσω τα ανεκδιήγητα αποφθέγματα του Warrior - Poet - Minister, θα πω ένα πράγμα: εκεί που έχουμε φτάσει, είναι μάταιο να περιμένει κανείς απόδωση δικαιοσύνης και πάταξη της διαφθοράς, ακόμα και αναγνώριση των αυταπόδεικτων (πχ. η αδιάψευστη καταγραφή της εικόνας).
Εσωτερικά, the system is totally p0wned -ή αλλιώς, η δημοκρατία και το κράτος δικαίου είναι διάτρητα. Σε τέτοια θέματα τουλάχιστον, μόνο σε διεθνές κι ευρωπαϊκό επίπεδο μπορούμε πιά ν' αποτεινόμαστε για να βρίσκουμε το δίκιο μας.
Είναι πραγματικά ενδιαφέρον ότι δέχτηκε να απαντήσει, ακόμα και με αυτόν τον "δεν είπα αυτό, γίνεται ΕΔΕ, αν αποδειχθεί ότι βλάπτουν" πολιτικάντικο τρόπο.
Σημασία έχει να τους στριμώχνουμε... να τους παίζουμε σε όλο τους το γήπεδο. Είναι τόσο διάτρητα αυτά που πρώτα κάνουν και μετά λένε, που η σιωπή είναι το μόνο που μέχρι τώρα τους διασώζει. Η αμφιβολία για τις προθέσεις τους. Το Τεκμήριο Της Αθωότητας που κρατάνε μόνο για τους ίδιους στερώντας το από τους συλληφθέντες και τους "ειρηνικούς" διαδηλωτές.
Σ' αυτό το σημείο γέλασα πολύ.
Μάλλον ο ειρηνικός διαδηλωτής είναι ο διαδηλωτής που κάθεται σπίτι του. Γιατί επί "των ημερών του" ΟΛΟΙ οι διαδηλωτές έχουν δεχτεί επίθεση, ακόμα και όσοι απλώς βρίσκονται στο κέντρο χωρίς να διαδηλώνουν, από την "υπερβολική" (τα ΜΜΕ το λένε, όχι εγώ) χρήση δακρυγόνων. Αυτό τώρα γιατί δεν είναι επίθεση; Και μάλιστα κατά αμάχων;
Επί των ημερών του δεν έγινε;
Το κλείνω γιατί έγινε τεράστιο το comment. Τελικά η έκθεση των αντιφάσεων είναι που θα δείξει τι γίνεται. Και γι αυτό επαναλαμβάνω, πρέπει να κάνουμε ερωτήσεις και να απαιτούμε απαντήσεις. Όσο περισσότερο απαντούν, τόσο περισσότερο θα σκάβουν τον λάκκο τους. Το παράδειγμα "θα τα αποσύρω αμέσως αν αποδειχθούν βλαβερά" ανοίγει ένα βάραθρο κάτω από τα πόδια του... είτε πρέπει να τα αποσύρει, είτε πρέπει να ισχυριστεί πως δεν είναι βλαβερά, οπότε του τρίβουμε τον Δημόκριτο και τις άλλες έρευνες στην μούρη.
Αν υπάρχει κανείς με κομματικές επαφές, ας προωθήσει στον μηχανισμό του κόμματός του, πως ο Βύρων δέχεται να εξεταστούν τα χημικά από εργαστήρια με ευθύνη τους. Κι ας το απαιτήσει το κόμμα, καλό θα του κάνει στις επερχόμενες εκλογές...
Να φρεσκάρουμε λίγο την μνήμη του Poli(s)Dora
ειδικού bu(l)sid - ολόγου
Φωτοφραφίες Ληγμένων
ΛΗΓΜΕΝΟ
Τα ληγμένα
Από το "Έθνος"
"Oμίχλη" για τα δακρυγόνα
Από τα "Νέα"
Ξύλο και δακρυγόνα
Kαι δικαστικό δεδικασμένο
Τραυματίσθηκε από δακρυγόνα - πήρε 10 εκατομμύρια δραχμές
Άσπρος Λύκος
"Σε τέτοια θέματα τουλάχιστον, μόνο σε διεθνές κι ευρωπαϊκό επίπεδο μπορούμε πιά ν' αποτεινόμαστε για να βρίσκουμε το δίκιο μας."
Μεγάλη (και σωστη) κουβέντα είπες Ονειρε. Μια μικρούλα επαρχία είμαστε και χρειάζεται να το χωνέψουμε καλά αυτό.
Από την αρχή μέχρι το τέλος νόμιζα ήταν κάτι σαν φάρσα με στόχο τη γελοιοποίηση του Β.Π. και όχι οι αληθινές απαντήσεις του υπουργού! Αποδείχτηκε όμως ότι γελοιοποιείται μια χαρά και από μονος του!
@ Exiled – Kρίμα που δεν απάντησε τις ερωτήσεις σου. Eιδικά την πιο κάτω:
---
κ. Υπουργέ,
οι αστυνομικοί που βρίσκονται με πολιτικά εντός της πορείας, καλύπτονται από το νόμο ή δρουν έκνομα; Αν γίνουν αντιληπτοί από διαδηλωτές, η αστυνομία (σε περίπτωση που όντως είναι έκνομοιΘ οφείλει να τους συλλάβει;
============================
H μή απάντηση όμως είναι απάντηση. Γιατί δε νομίζω να έχει κανείς αυταπάτες για το αν η αστυνομία βάζει κόσμο μέσα σε αυτές τις διαδηλώσεις. Δεν απαντιέται με κανέναν τρόπο αυτή η ερώτηση.
Μου αρέσει η αισιοδοξία κάποιων ότι θα μπορούσαν να βρουν το δίκιο τους στην Ευρώπη... Μμμ ίσως λίγο παραπάνω δίκιο από εδώ, αλλά ξεχνάνε ότι στις ευρωπαϊκές διαδηλώσεις υπάρχουν ανάλογα και χειρότερα κάποιες φορές. Εκεί έχουν βλέπεις και πιο οργανωμένα αστυνομικά σώματα... Πού ήταν στη Γένοβα ή στη Φλωρεντία που σκοτώθηκε ένας νεαρός Ιταλός όταν είχαν τη μάζωξη οι μεγάλοι; Ξεχνάω, έχω γεράσει και κουρκουτιάσει το ρημάδι το μυαλό μου, αλλά κάποιος θα το θυμάται. Κατά τα άλλα δεν ήξερα ότι είχατε στείλει ερωτήσεις στον Πολύδωρα, αλλά δεν περίμενα και διαφορετικές απαντήσεις από αυτές που έδωσε. Αναμενόμενες δηλαδή. Τέλος σε κάποιον που αναρωτιέται αν έχουμε πόλεμο. Ναι, ο κ. Πολύδωρας δε νομίζω ότι έχει ξεχάσει την πάλη των τάξεων έστω και αν εμείς την έχουμε ξεχάσει... Θα μου πεις τι πάλη των τάξεων με τους φοιτητές; Μα δεν χρειάζεται να αποτελούν χωριστή τάξη. Και μόνο που δίνουν παράδειγμα αντίδρασης πρέπει να καταστέλεται. Αυτό δεν χρειάζεται να το σκεφθεί ο κάθε πολιτικό για να το επιβάλει, προκύπτει αυτόματα από τον τρόπο σκέψης του. Για την ακρίβεια δεν χρειάζεται καν να σκεφθεί. Ξέρει πολύ καλά πως υπάρχουν κάποιοι που αιτούνται περισσότερα δικαιώματα από αυτά που έχουν και ξέρει επίσης πολύ καλά ότι πρέπει να απορρίψει με κάθε τρόπο αυτό το αίτημα. Αυτά είναι αυτόματες συμπεριφορές... Σαφώς και μπορεί να είναι και ευαίσθητος και ποιητής και όλα τα σχετικά ο κ. Πολύδωρας και παράλληλα να κάνει θαυμάσια και τη δουλειά που του ανέθεσαν. Και οι γερμανοί αξιωματικοί, γιατροί κλπ. όταν έψηναν εβραίους στους φούρνους άκουγαν κλασική μουσική, διάβαζαν ποίηση κλπ, κλπ και οι περισσότεροι από αυτούς "δεν γνώριζαν τίποτα" για το έγκλημα. Αυτοί είναι αυτόματοι μηχανισμοί άμυνας για να μην αντιλαμβάνεσαι τι κάνεις και να εκτελέσεις τον εξουσιαστικό ρόλο που σου έχουν αναθέσει...
Ακολουθεί σχόλιο – σεντόνι [ψυχραιμία]
@Anon.11.15 – H απαράδεκτη εξουσία, για την οποία όλοι εδώ έχουν τοποθετηθεί με πολύ σαφήνεια, είναι και υπαρκτή εξουσία. Kαι με το να μη της μιλάς δεν εξατμίζεται.
[Ίσως αυτό να ήθελε να πει και ο ΕΝΤΕΚΑ;]
Στο μεταξύ, ναι, αυτές είναι οι απαντήσεις του Υπουργού, και δεν είναι λόγια που τα πήρε ο αέρας.
Λέει σε ένα σημείο στην ερώτηση για τους αστυνόμους που κτύπαγαν με ανάποδα τα γκλομπς, πολλές φορές και συστηματικά.
"Διέταξα έρευνα για πολλούς παραπτωματίες. Θα επιβληθούν οι κυρώσεις που προβλέπουν οι κανονισμοί. "
Θαυμάσια.
Mόνο που και εμείς δεν είμαστε κορόιδα. Kαι εγώ δίνω μαζί σας ραντεβού σε αυτό το blog ένα μήνα από τώρα να δούμε ποιοι τιμωρήθηκαν και με πιο τρόπο. Eκτός αν ο Υπουργός διατάζει και η αστυνομία [του] τον γράφει, δηλαδή είναι εκτός ελέγχου.
'H δεν διατάζει;
Eίπαμε, εκτιμώ ότι απάντησε, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι τα λόγια είναι του αέρα.
Για την επικινδυνότητα των χημικών αν έχει κάποιος φίλος τεκμηριωμένες εκθέσεις των συγκεκριμένων χημικών όπως είπε και ο NULL υπάρχει η μήνυση των μελών του ΔEΠ.
Kαι περιμένω να τα αποσύρει, να επιβάλει τις κυρώσεις, και να παραιτηθεί εφ' όσον κάνει λάθος. Περιμένουμε.
H απάντηση στο NULL για το Υπουργείο Αιγαίου τον εκθέτει ακόμα περισσότερο.
O κ. Πολύδωρας συνεχίζει να επιμένει να υποστηρίζει την εκδοχή της αστυνομίας για επίθεση κατά της ζωής του ειδικού φρουρού. Συναινεί και φορτώνεται πολιτικά τη πράξη. Kαι το ψέμα. Kαι αυτό θα τον ακολουθεί. Θα τον ακολουθούν τα λόγια του παντού και διαρκώς.
Στον Γιώργο λέει: "κανένας αστυνομικός δε χτύπησε ποτέ κανέναν ειρηνικό διαδηλωτή". Mε συγχωρείτε, αλλά είναι φανερό πως τις ερωτήσεις τις απάντησε ο ίδιος ο Υπουργός. Δηλαδή δεν θέλω να εκλάβει κανείς το πιο πάνω σαν προσβολή […] . Eννοώ ότι ένας στοιχειωδώς πονηρός σύμβουλός του θα έπρεπε να του πει πως ΔEN EINΑI δυνατόν να το πει το πιο πάνω. Πρώτον γιατί δεν είναι δυνατόν να εγγυηθεί ότι ΠOTE KΑNENΑΣ αστυνομικός δεν χτύπησε KΑNENΑN διαδηλωτή, ακόμα και αν μας αστυνόμευαν …άγγελοι.
Kαι δεύτερον και κυριότερο EΠEIΔH EXOΥME TA VIDEO KΑI TIΣ ΦΩTOΓΡΑΦIEΣ ME TOΥΣ ΑΣTΥNOMOΥΣ ΠOΥ KΛΩTΣΑNE ΣTΑ KEΦΑΛIΑ ΔIΑΔHΛΩTEΣ.
Πώς να το κάνουμε δηλαδή κ. Πολύδωρά μου. Kαι ο διευθυντής του κόμματος της Nέας Δημοκρατίας να διαβάσει τις πιο πάνω γραμμές θα φρικάρει. Kαι η κοινωνία ολόκληρη θα φρικάρει. Δεν έχει σημασία αν είσαι "αντεξουσιαστής" ή "χρηματιστής". Δεν μπορεί να σταθεί Υπουργός που είτε δε ξέρει, είτε κάνει πως δε ξέρει τι κάνει η αστυνομία του στις διαδηλώσεις. Η ακόμα χειρότερα ξέρει πολύ καλά αυτό που κάνει ΑΥΤΗ η αστυνομία. Kανένα κομμάτι της κοινωνίας δεν το ανέχεται αυτό, γιατί την αφορά άμεσα.
'Oταν γράψαμε εκείνο το κείμενο διαμαρτυρίας που πήγε σε 100 blogs – το πολιτικά άνευρο κείμενο για πολλούς – για τον κ. Πολύδωρα, βρέθηκαν και πολύ βρήκαν ότι τον "στοχοποιούσαμε" αδίκως, ότι κακώς το προσωποποιούμε.
Eγώ είπα και τότε: όχι. Πολύ δικαίως. Mπράβο του κ. Πολύδωρα που απάντησε. Αλλά μάλλον έχει άγνοια κινδύνου, διότι αυτά που απάντησε τον εκθέτουν ακόμα περισσότερο. [Αυτό που γράφει και ο/η [;] ΛOΓIΑ και ο ΠIKEI].
Kαι τα γραπτά μένουν. Kαι ο καθένας που θα τον συναντήσει σε ένα τηλεοπτικό παράθυρο, σε μία προεκλογική συζήτηση, θέλει να γράψει ένα γράμμα σε μία εφημερίδα, ή θέλει να μιλήσει στους κολλητούς του, ή στους γονείς του για αυτόν δεν έχει παρά να τυπώσει τα λόγια του και να τα αντιστοιχίσει με τις πράξεις του.
YΓ.1 Θέλω να μη γράψω για τα πάντα εδώ, αλλά θέλω να σας βεβαιώσω ότι η πολιτική εξουσία δεν έχει εκτιμήσει αυτό το εναλλακτικό κανάλι πληροφόρησης, διότι δεν υπάρχουν σαφείς μετρήσεις που να αποδεικνύονται, και αναγνωσιμότητες. Kαι το αντιμετωπίζουν σαν κάτι γραφικό, σαν ένα χρωματιστό παράξενο στολίδι που το βάζουν κάπου και αυτό στη γωνία του πολιτικού τους γραφείου.
Δεν έχουν καταλάβει ούτε αυτοί. Αλλά ούτε και εμείς [που λες ZOΥΡI1]. Έχω αρκετά για το θέμα. Nα μη τα μπλέξω εδώ όλα όμως.
YΓ.2 Nαι ΡΟΔΙΑ. O κ. Πολύδωρας θέλει να τον συναντήσεις για να δεις ότι δεν έχει δόντια και τρίχωμα. Tι θέλεις τώρα; Eγώ το είπα;
YΓ.3. Nαι ΜΑΝΤΑΛΕΝΑ. Mίλησες απότομα και βραχνά και είδε και το "Παριανός". Δεν είδε εκείνη την ωραία φωτογραφία σου να καταλάβει ότι είσαι Παριανή…
YΓ.4. Γιώργο … :-]
YΓ.5. TZIM. Nαι, αυτές είναι! Προφανώς … Mέχρι και το ΠΑΠI δε το πίστευε. NΑI EINΑI OI ΑΠΑNTHΣEIΣ TOΥ ΥΠOΥΡΓOΥ. Δεν είδε κανέναν αστυνόμο να χτυπάει κανέναν διαδηλωτή.
YΓ.6. ZAPHOD. Mάλλον δεν είδες την ταινία "300" να αντιληφθείς το τρόπο σκέψης.
YΓ.7. ΠΑΡΑΛΗΛΕ, θα του κάνουμε αν γράψει στα σχόλια :-]]]
ΥΓ.8. Αγαπητέ ΟΝΕΙΡΕ, γιατί, ποιος σου είπε ότι θα τους δώσουμε την ευκαιρία;
ΥΓ.9. ΑΤΗΕΝΑ απογοητεύτηκες, ε; :-]
@29/3/07 17:57 - Anonymous
Γένοβα -Το όνομα του νεαρού Τζουλιάνι. Το θυμήθηκα απ το σχετικό σύνθημα των αναρχικών
Το ότι είναι κάποιος καλλιτέχνης δεν σημαίνει οτι παράλληλα είναι και "καλός" άνθρωπος. Ή απλά σκέτα άνθρωπος. Ο Χίτλερ υπερ-αγαπούσε τα ζώα Και προφανώς τους ανθρώπους - ζώα. Ο ίδιος ξεκίνησε ως καλλιτέχνης ζωγράφος. Νομίζω οτι είχε κοπεί 2 φορές στις εισαγωγικές για την σχολή καλών τεχνών. Ο Μουσολίνι είχε αγάπη για το θέατρο.Κάποτε σκέφτηκε στα σοβαρά να γίνει ηθοποιός.
Άσπρος Λύκος
Το σύνθημα στο οποίο αναφέρεται ο ανώνυμος από πάνω είναι "Μπάτσοι, δικαστές, αφεντικά, ρουφιάνοι, όλοι θα πληρώσετε το αίμα του Τζουλιάνι".
Όσο για τον ποιητή κ. Βύρωνα Πολύδωρα, αντί άλλης κρίσης, την οποία προσωπικά θεωρω ατελέσφορη, ένα παλιό πανκ τραγουδάκι:
Θάνατος στους ποιητές
που τα σκατά
τα κάνουν
ήλιο και θάλασσα.
Σόρι για το χύμα στιλ, αλλά προσωπικά θεωρώ φορτώνω με το υπεράνω ειρωνικό στιλάκι του ποιητή-υπουργού.
απάντησε καθαρά σαν συνεπής πολιτικός που ξέρει καλά τη δουλειά, εμείς στο θέμα των ερωταπαντήσεων φάνηκε ο ερασιτεχνισμός μας. Δεν είναι ούτε κακό ούτε καλό. Αυτή είναι η δουλειά του. Παίξαμε στο γήπεδό, δεν γινόταν διαφορετικά.
αγαπητέ "Δεν Μασάμε" εδώ και μία εβδομάδα δεν μπορώ να αφήσω σχόλιο εδώ, γιατί έλεγε Word Verification...αλλά ψηφία δεν έβλεπα...
Tο έβγαλα το παλιο-βεριφικεισιον γιατί μου έβγαζε και μένα τη ψυχή.
Aν πήξω στη διαφήμιση θα το βάλω πάλι …
Tώρα αγαπητέ Ροίδη δε μου είναι καθαρό αν εμείς παίξαμε στο γήπεδό του, ή αυτός έπαιξε και λίγο στο δικό μας.
Περίμενε, τώρα αλλάζουμε μπαλιές μεταξύ μας. Όταν θα μάθουμε να βρισκόμαστε θα δεις τι μπάλα θα παίξουμε! :-]
Στο μεταξύ ένας ακόμα θρίαμβος της Ζαρντινοαστυνομίας σήμερα … Ξεκαθάρισμα λογαριασμών μεταξύ χούλιγκανς με ένα νεκρό τουλάχιστον. 300 χουλιγκάνοι όπως η ταινία. Ο πρόεδρος της ομοσπονδίας του βόλευ είχε ειδοποιήσει τις αρχές ότι θα γίνει χαμός λόγω του ματς βόλευ γυναικών Oλυμπιακού – ΠΑΟ αλλά οι πραίτωρες δε πήραν μυρωδιά.
@Anonymous 29/3/07 11:15
@Anonymous 29/3/07 17:57 - Anonymous
----------------------------------
Οι δημοσιέυσεις έχουν θετικό αντίχτυπο σε αρκετό κόσμο οι οποίοι πράττουν αυτό
που -θεωρητικά- η δημοκρατία τους προτάσει. Μιλούν Ελεύθερα - Ανταλλάσουν Ειδήσεις - Ζητούν εξηγήσεις
Απ την άλλη το ότι η Ελλάδα έχει καταντήσει ή Κολομβία της Ευρώπης -κυριολεκτώ- λίγο ενδιαφέρει τον polis-dora. Επιπρόσθετα το "βρωμικο" χρήμα όταν ξεπλένεται στο Χρηματιστήριο δημιουργεί προυποθέσεις "ανάπτυξης".
Αυτό που έχει σημασία για τον Βushit-ολόγο είναι το προφιλ του "αναγκάστηκα να γίνω κακός"
Θυμίζει το "αμάρτησα για το υπουργείο μου"
Τον ενδιαφέρει το πως να "απάντησει" στις ερωτήσεις των blogs μέσω ενος
περιοδικού του Συγκροτήματος(ένα είναι το Συγκρότημα).
Και μάλιστα από περιοδικό που σχετίζεται με το clubbing shopping και τα συναφή σπορ
Και φυσικά το μήκος των απαντήσεων (δικές του ή αυτών που τις συνέταξαν)
κινήθηκε στα πλαίσια ενός τυπικού Δημόσιου Υπάλληλου
(Δεν είδα - δεν ξέρω - δεν άκουσα - δεν προβλέπεται)
Ά ναι. Επιπλέον λέει οτι έχει διαταχθεί ΕΔΕ!!
Αυτόν και τα αφεντικά του τον νοιάζουν οι κοινωνικές διαμαρτυρίες
Ποιος δεν θυμάται τον Τεμπονέρα που δολοφονήθηκε απτους Μαραγκό - Καλαμπόκα
Τα Γαλάζια Παιδιά (για να θυμήσουμε μια προεκλογική φράση του κυρίου Πολύδωρα).
Οι οποίοι φυσικά είναι εκτος φυλακής αφού εκτέλεσαν τις "ποινές" τους
Η να θυμήσουμε το κάψιμο 6 άσχετων ανθρώπων στο κατάστημα Κάππα Μαρούσι (Γενάρης 1991) από τα δακρυγόνα των ΜΑΤ
Δεν μπήκε κανένας ΜΑΤΑτζης στη φυλακή.Να υποθέσω οτι και τότε διατάχτηκε ΕΔΕ;
Πέρα του όλου κλίματος, κάποιες απ τις αυταπάτες γκρεμίστηκαν.
Απ τους χτυπημένους φοιτητές (και τον αλλυλέγυο οικοδόμο που συνέλαβαν) και τα ΣτρατοΔικεία - ΤηλεΔικεία - Δικαστήρια. Που τους φόρτωσαν τον μισό ποινικό κώδικα
Για να μάθουν τι σημαίνει Εξουσία.
Και να διαβάζουν όπως γλαφυρά ανέφερε η Μαριέττα - Αντουανέτα - Κουτσίκου. Τα υπόλοιπα μάλλον εννοεί οτι είναι δική της δουλειά
Προφανώς οι κλοπές του κυρίου Αγάπιου Σημαιοφορίδη στα χρήματα του Ελληνικού Δημοσίου δεν είναι καν πλημμέλημα
Ενώ η κυρία Μπουρμπούλια, ο κύριος Σάκης Κεχαγιόγλου, "βοηθοί" των Μητροπολιτών-Τάγκα του παραδικαστικού,
είχαν το δικαίωμα να βγουν απτην φυλακή. Φαντάζομαι οτι διαμαρτυρήθηκαν για το φουά γκρά.
Στην ίδια υπόθεση η κυρία Βαλινάκη, σύζηγος του τότε υφυπουργού κυρίου Βαλινάκη καταθέτει νύχτα μάλλον λόγω σεμνότητας και ταπεινότητας
Και φυσικά δεν της απαγγέλεται καν κατηγορία
Αλλά οι μάσκες πέφτουν..
@denmasamere
Το ποστ σας με αφορμή το (Υπαρκτό -Ανύπαρκτο) Διδακτορικό της Παναγιωταρέας ήταν κορυφαίο
Καλό Βράδυ
Άσπρος Λύκος
"Η πολιτική εξουσία δεν έχει εκτιμήσει αυτό το εναλλακτικό κανάλι πληροφόρησης". Μεγάλη αλήθεια. Αντί να ακούμε τις κινδυνολογίες για την παγκοσμιοποίηση και το πόσο οι τεχνολογία κλπ θα μας απομονώσει και θα κάνει το μυαλό μας ομογενοποιημένη σούπα ας ενώσουμε τις φωνές μας, ας μάθουμε τι συμβαίνει ψάχνοντας και ρωτώντας, αντιδρώντας, κι ας αξιοποιήσουμε αυτό το μοναδικό μέσο.
Είμαι πολύ-πολύ καινούρια ("η" λοιπόν, αλλά να πάρειπώς να υπογράψω; η λόγια; όπως λέμε ο λόγιος, η λόγια, το λόγιο; ούτε γι' αστείο! Ας μείνω στα "λόγια του αέρα", ονμσ του bl, μέχρι να βρω κάτι πιο ευκρινές) στην μπλογκοσφαιρα αλλά αλήθεια δεν ξέρω αν κι εμείς, παλιοι και καινούριοι, μπορούμε να καταλαβουμε. Είστε παλαιότεροι, κάτι παραπάνω θα ξέρετε.
Ωραίο θέμα για άλλη φορά, πράγματι.
Moνο στην Ελλαδα μπορει
ενας ψυχασθενης να ειναι
Υπουργος Δημοσιας Ταξης!
ΑΓΑΠΗΤΕ ΡΟΙΔΗ ΔΙΑΦΩΝΩ
ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
ΔΥΟ ΧΑΡΕΣ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
(ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΤΡΟΜΑΡΕΣ)
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΔΕΜΑΣΑΜΕ.
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΧΕΙ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ
ΓΡΑΠΤΩΣ ΚΑΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΩΣ (ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΟΛΥΧΡΩΜΟΙ) ΕΧΕΙ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ;-))
Μπράβο παληκάρια...
Με ερωτήσεις διά αλληλογραφίας, ασύνδετες και χωρίς ειρμό, δεν στριμώχνεται ένας πολιτικάντης σαν τον Πολύδωρα.
Τον κάνατε μάγκα τον Πολύδωρα με τις απαντήσεις που δίνει, χωρίς να υπάρχει καμιά δυνατότητα επανερώτησης, όταν ο υπουργός λέει μαλακίες.
Και καλά εσείς.... Άσχετοι και φαντασμένοι μπλόγκερ είστε. Τα παληκάρια του Free που είναι επαγγελματίες, τι την ήθελαν την πολιτική συνέντευξη; Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν κι επιδέξιους πισινούς.
@ scout boy: Γίνε και εσύ ένας (μη) ασχετος και (μη) φαντασμένος μπλόγκερ, μπορείς!
Όσο για τα παλικάρια του Φρη, θα περίμενα, ως μη ασχετος, μη φαντασμένος, μη μπλόγκερ που εισαι, να ξέρεις πως ένα αστικό, ντεμέκ εναλλακτικό έντυπο μόνο να κερδίσει μπορεί από τέτοιες συνεντεύξεις.
Για τα υπόλοιπα που λες, μπορεί και να συμφωνώ, αλλά δεν έχει σημασία. Το ζητημα είναι να γίνει κάτι, οτιδήποτε, όχι ακριβώς το τι θα γίνει. Και αν δεν σε εκφράζει αυτό το κάτι, κάνε εσύ κάτι άλλο, που να σε εκφράζει πλήρως. Αλλά μην απαξιώνεις κινήσεις, ειδικά όταν γίνονται από νεότευκτες και "άτυπες" συλλογικότητες (μπλόγκερζ).
Δε μασάμε, φέρε πίσω το βεριφικέησιον, αμάν έκανα να το συνηθίσω και τώρα εσύ, άσπλαχνε, το βγάζεις;
Ε κοίτα ρε πρόσκοπε δε ξέραμε να πάρουμε την άδεια από σένα για να ρωτήσουμε με ειρμό (!) Άντε για πες πώς θα ρώταγες εσύ που φαίνεσαι από το ύφος ότι είσαι και σεμνός. Χάσαμε την ευκαιρία - άμα σε γνωρίζαμε εσένα με το μεταξωτό βρακί που τους παίζεις τους πολιτικάντηδες στα δάχτυλα το ενός χεριού θα τον είχαμε τσακίσει τον Πολύδωρο. Δείξε μας ω μέγιστε για να ξέρουμε την επόμενη φορά.
Γιατί βρίζεις τους ψυχασθενείς επισκέπτη;
του αφιέρώνω το εξής: εγώ δεν είμαι αυταρχικός, είμαι μπατσάκι, είμαι ποιητής ρομαντικός και ζαρντινιεράκι. Κύριε Πολύδωρα, αν δεν είστε αυταρχικός όπως ισχυρίζεστε, μπορείτε να μου εξηγήσετε πως συνάδουν οι φασίζουσες, αυτάρεσκες και διαστρεβλωτικές σας απαντήσεις με τη ρομαντική ψυχή ενός Σογκούν; Γιατί αν επιμένετε ότι οι μπάτσοι εκτελούν στο ακέραιο και όχι παράνομα τα καθήκοντά τους και ότι με επιτυχία αποτρέψατε τη δολοφονική επέλαση των φοιτητικών τεράτων της αποκαλύψης, λυπάμαι ιδιαιτέρως. Μάλλον θα φανείτε χρήσιμος σε μια μετενσάρκωση του Φράνκο, συντάσσοντας την αναθεωρημένη ποιμαντική εγκύκλιο (περί καταδίκης της δημοκρατίας) της καθολικής εκκλησίας, η νεολαία της οποίας, ήτο φασιστική...
Νομίζω οτι ο ανώνυμος είναι ο πιο καίρια τοποθετημένος κατα την ταπεινή μου στην προκειμένη περίπτωση. Αν και σίγουρα το οτι απάντησε μπορεί κάλλιστα να χρησιμοποιηθεί σε ορισμένες περιπτώσεις. Αλλά μη γελιώμαστε και να χρησιμοποιηθούν δεν θα κουνηθεί φύλλο. Αλλά ίσως απο όλους εμάς που παρακολουθούμε αυτήν την διαδικασία, κάποιοι να καταλάβουνε για τα καλά, οτι ό,τι και να κάνουμε, όσους υπουργούς κι αν εκθέσουμε, όσες κυβερνήσιες κι αν ρίξουμε, τα ίδια πράγματα θα γίνονται, όσο το υπάρχον σύστημα διατηρείται. Σε κάθε περίπτωση όμως, κάθε πρωτοβουλία σε καλό, κάνει τους ανθρώπους να προχωράνε, λιγότερο ή περισσότερο και να πολιτικοποιούνται περισσότερο (και καμμία σχέση δεν έχει η πολιτική που αναφέρω εδώ με την πολιτική που ασκείται και τα κόμματα). Κι αυτό είναι κέρδος.
Όμως φίλε Άρη, ο τρόπος που το θέτεις στο τέλος με βοηθάει να συναντηθώ μαζί σου μια χαρά. Και αυτό όχι απλώς μου φτάνει, αλλά μου περισεύει, και όπως λες και εσυ, είναι μεγάλο κέρδος.
Πολύ ενδιαφέροντα όλα τα παραπάνω πόστς, και ωραία η κουβέντα...
Αλλά ειλικρινά τι περιμένουμε βρε παιδιά, τον ΠολύΞερα (έτσι ήταν το παρατσούκλι του όταν ήταν εκπρόσωπος τύπου της κυβέρνησης Μητσοτάκη) να τιμωρήσει μπάτσο...
Εδώ ο άλλος (μπάτσος) πυροβόλησε και σκότωσε εν' ψυχρώ τον άτυχο νεαρό Μαραγκάκη (ή κάπως έτσι δεν συγκρατώ απόλυτα το όνομα του) και ουσιαστικά αθωόθηκε, σε κανα χρόνο βγαίνει από τη φυλακή, ζήτημα να έχει κάτσει μέσα δύο.
Τι να τους κάνει ο ΠολύΞερας άντε να τράβηξει το αυτί σε κανα ΜΑΤατζή και πολύ.
Είναι πραγματικά ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ για όλους, το ότι δεν θρηνήσαμε θύματα (από οποιαδήποτε πλευρά) με όλες τις λαμακίες που έχει κατα καιρούς ξεστομίσει, ήταν καθαρά θέμα τύχης.
Δε συμφωνώ με την προσωποποίηση της πολιτικής, σε τέτοια ευρύτερα και διαχρονικά θέματα όπως η καταστολή, και γι΄ αυτό το λόγο δεν συμμετείχα στην υποβολή των ερωτήσεων, παρότι κλήθηκα πολύ ευγενικά και διακριτικά από τον d.m.r.
Τελικά από την όλη προσπάθεια βγήκε πολύ γέλιο, όπως ήταν αναμενόμενο. Πέρα από όλα τα άλλα, η ατάκα "διαθέτουμε τα ασφαλέστερα διαβατήρια του κόσμου" είναι μνημειώδης.
Σε κάθε περίπτωση σέβομαι τη δουλειά του de masame re και του εύχομαι καλή συνέχεια! Συμφωνώ δε ότι η εγγραφή η σχετική με την Παναγιωταρέα είναι από τις πιο σημαντικές πρωτοβουλίες που έχουν υπάρξει στο χώρο των ελληνικών ιστολογίων!
Οι απαντήσεις του Πολύδωρα δεν ενέχουν κανένα στοιχείο έκπληξης, τουλάχιστον για όποιον έχει στοιχειωδώς παρακολουθήσει την πολιτική πορεία του.
Επίσης δε μου προκαλεί καμία έκπληξη το γεγονός ότι επέλεξε να απαντήσει καθώς (δυστυχώς), όπως πολλοί έχουν ήδη παρατηρήσει, τα δεδομένα του διαλόγου τον ευνοούσαν: μη δυνατότητα επανάληψης της ερώτησης, περιοδικο του οποίου οι αναγνώστες δε θα κάτσουν να ασχοληθούν περισσότερο από το να διαβάσουν τον τίτλο της συνέντευξης και μετά στα πεταχτά τις απαντήσεις.
Ο Πολύδωρας κατεβαίνει σε μία πολύ ανταγωνιστική εκλογική περιφέρεια και πρέπει να κρατά με συνέπεια το λαϊκίστικο προφιλ του 'διανοούμενου' (ο Θεός να τον κάνει) που τόσα χρόνια έχει δομήσει όπως επίσης να παραμένει με κάθε τρόπο στη δημοσιότητα.
Τη δημόσια τάξη και τους ίδιους τους αστυνομικούς τους έχει γραμμένος εκεί που δεν πιάνει μελάνι. Για το σεβασμό των δημοκρατικών αρχών μιας ευνομούμενης κοινωνίας είναι αστείο να περιμένει κανεις το ο,τιδήποτε από ένα τέτοιο πρόσωπο που κινείται ανάμεσα στο φαιδρό και το επικίνδυνο.
Για μένα μια πιο αποτελεσματική δράση θα ήταν ένα moderated wiki όπου θα μπορούσαμε να καταθέτουμε όλοι υλικό για τις αυθαιρεσίες της αστυνομίας, τα 'εκπληκτικά' αποτελέσματα των ΕΔΕ και τις ιδιαίτερα 'δίκαιες' δικαστικές αποφάσεις. Ο όποιος διάλογος καλό θα ήταν να γίνεται σε αυτό το πλαίσιο.
Ίσως αυτό που πρέπει να αναρωτηθούμε σοβαρά είναι τι επιπλέον μπορεί να γίνει για έναν πιο ουσιαστικό έλεγχο συμπεριφορών όπως αυτών του κάθε Πολύδωρα και της κάθε Παναγιωταρέα.
Ο ΔΜΡ και άλλοι bloggers μας έχουν προτείνει κάποιους μηχανισμούς ελέγχου μέσα από τη δράση τους (οι ερωτήσεις ήταν ένα καλό πρώτο βήμα) και νομίζω ότι θα βρίσκουμε κι άλλους όσο περνάει ο καιρός ;-)
Φιλικά
Μάκης-Ταρζάν
Βρε 'σεις, ο (κάθε) άνθρωπος θα απαντήσει ότι θέλει να απαντήσει. Και να τον διαψεύσουν σήμερα 30 επιστήμονες ή όλη η ανθρωπότητα μαζί, αύριο θα επί τα ίδια και οι διαψευστές θα έχουν ξεχαστεί ή θα καλυφθούν.
Όσο η «μνήμη θα έχει κοντά ποδάρια» και η σκέψη, ο σεβασμός και η δεοντολογία θα αποτελούν μουσειακά είδη, θα υπάρχουν οι σκεπτόμενοι που θα αναρωτιούνται αν υπάρχει ίχνος λογικής σε «πολιτικές συζητήσεις» και η μάζα που θα χειραγωγείται αγόμενη και φερόμενη :(
KAI KAΛΑ ΕΜΑΣ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΟ ΝΤΟΥΚΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΦΑΙΔΡΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ
(ΚΡΑΤΩ ΤΗΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΧΗΜΙΚΑ)
ΣΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΤΥΛΑΚΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ?
Του ΧΡΗΣΤΟΥ ΖΕΡΒΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΕΥΕΘΡΟΤΥΠΙΑ
Συχνά, επαναλαμβανόμενα και επικίνδυνα περιστατικά βίας και αυθαιρεσίας των αστυνομικών οργάνων σε βάρος πολιτών, απαράδεκτες συνθήκες κράτησης στις φυλακές και τα κρατητήρια, προβληματική συμπεριφορά απέναντι σε μετανάστες, πρόσφυγες και Ρομά, είναι οι βασικές διαπιστώσεις του Συνηγόρου του Πολίτη στον τομέα της προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην Ελλάδα.
(ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ)
@ΔΜΡ: Αμα είναι να συμπεριφέρεται όπως στους 300 την π....σαμε! Αυτό λέμε νομίζω όλοι....πρέπει ο πολύξερας (καλό αυτό ε;) να καταλάβει πως και οι από κάτω είναι ΠΟΛΙΤΕΣ και ουχί κατσαπλιάδες..... στα υπόλοιπα που ανέφεραν οι συνbloggers περί free, αδυναμίας επανάληψης (αυτό όμως είναι ευθύνη των δημοσιογράφων) κτλ θα συμφωνήσω. Επίσης πολύ πιθανόν είναι για την κυρα-Μαρία ο κ. Μπάιρον να βγήκε και δημοκράτης!!!!
Επιμένω πάντως πως καλύτερο είναι να γντ κάτι, ακόμα και έτσι, από το τίποτα!!
Καλή συνέχεια παιδιά,
love&kisses
zaphod
Δεν μπορώ να κρύψω τη χαρά μου που, finaly, blogs όπως το παρόν γίνονται talk of the town :)
Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλια που πήρατε , αλλά με τα μυαλά που κουβαλάτε δεν βλέπω να εχει και πολυ συνέχεια το πράγμα. Αν θελετε πραγματικο διαλογο με τους αρχοντες καλα θα κανετε να σοβαρεψεται λιγακι.
a reader,
πωπω, τι ευτυχία, το νεανικό έντυπο των κακοπληρωμένων συντακτών του ΔΟΛ, έσπρωξε στο ειδησεογραφικό portal του ένα άρθρο. Τα Νέα Μέσα, δεν πρέπει να έχουν αυτοσκοπό την αναφορά στα ήδη υπάρχονται, γιατί θα αυτοκαταστραφούν. Αλλά, έγιναν της μόδας τα μπλογκς (προσοχή, δεν υπαινίσσομαι κάτι για το παρόν).
argvsx,
ξαναδιάβασε το Σύνταγμα και μάθε ορθογραφία, που μου θέλεις και κριτική.
All,
Είναι η πιο γελοία συνέντευξη που έχω διαβάσει και το γεγονός πως υπάρχουν *κάποιοι* που θεωρούν επιτυχία την ασχολία ενός εκλεγμένου *υπηρέτη* με το διαδίκτυο, είναι ιδιαίτερα λυπηρό.
@demasamere
Άσχετο αλλά σε ευχαριστώ πολύ για το λινκ σου, με τιμάς! Νιώθω ότι το blog μου είναι πολύ "ερασιτεχνικό", ακατέργαστο ή και απλοϊκό καμιά φορά για να κάνει κάποιος λινκ, και ειδικά από το δικό σου μπλογκ που είναι πραγματικά από τα καλύτερα και πιο συνεπή σε επιχειρήματα, ιδεολογία και μαχητικότητα που έχω δει. Συνέχισε έτσι! :)
Για ποιούς διαδηλωτές μιλάμε? Τους κάφρους με τις κουκούλες? Αυτούς που καταστρέφουν δημόσια περιουσία?
Ή μήπως μιλάμε για τα τζογλάνια - φοιτητές που βρίσκονται αραγμένοι στις καφετέριες? Πόσο πονάνε στην πραγματικότητα αυτά τα παλικάρια για το μέλλον τους όταν πετάνε 8 και πανω χρόνια από τη ζωή τους για να πάρουν ένα πτυχείο που μπορούν να έχουν σε 4 χρόνια χαλαρότατης εκπαίδευσης?
Η μαγκιά, η ψυχή και ο πραγματικός τσαμπουκάς δεν βρίσκονται στις πορείες, στο ξύλο και στο μπούγιο. Δε φτάνει πια να φωνάζουμε και να γκρινιάζουμε για να αλλάξει κάτι. Τα κακώς κείμενα θα αλλάξουνε όταν αλλάξουμε νοοτροπία και όταν δουλέψουμε ΣΚΛΗΡΑ. Μέχρι τότε σπάσε καμιά βιτρίνα, μέχρι εκεί μπορείς.
@Kώστας. Kώστα καλώς ήλθες, αλλά δε ξέρω σε ποιόν απευθύνεσαι από όσους γράφουν εδώ, ή σε τι από όσα έχουν γραφεί εδώ αναφέρεσαι.
@Anon23.28 Δεν είναι επιτυχία. Eίναι απαντήσεις. Ένας Υπουργός οφείλει να ασχολείται και να απαντάει. Δε θέλω να απαντάει σε ότι κάνει κάθε μέρα - θα ήταν κωμικό. Αλλά όταν στέλνει κόσμο στα νοσοκομεία θέλω να αισθάνεται την ανάγκη να απαντάει. Ή μήπως δε πρέπει; Mακάρι να είχαμε φτάσει εκεί σήμερα. Απέχουμε αρκετά. Προς το παρών δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Δε ξέρω να έχει ξανασυμβεί, θα δούμε πότε θα ξανασυμβεί και με ποιο τρόπο. Tο πρώτο βήμα είναι να απαντάει, και το επόμενο είναι να υφίσταται τις επιπτώσεις των λόγων και των έργων του; Διαφωνούμε;
@Mάκη: Αγαπητέ Mάκη, δε ξέρω πόσο τον ευνοούν. Για την ακρίβεια δεν τον ευνοούν διότι δεν είναι λόγια που μένουν, είναι λόγια που μένουν γραμμένα.
@Darthiir - Kαι συνεχίζω Mάκη με αυτό που λέει ο Darthiir. Eξαρτάται από το αν η “μνήμη θα έχει κοντά ποδάρια”, ή όχι.
@Γιώργο M: Γιώργο, αντιλαμβάνομαι την επιχειρηματολογία σου.
Δες όμως κάτι φίλε: αυτό μπορεί και να οδηγεί και στη μη ανάληψη της ευθύνης από κανέναν και σε τελική ανάλυση στην ασυδοσία.
Για την αστυνομική βία και την συγκάλυψη της από την πολιτική ηγεσία δεν πρέπει κάποιος συγκεκριμένα να υποστεί τις επιπτώσεις; Ποιος θα είναι αυτός; Δεν είναι ο έχων την πολιτική ευθύνη; Θυμάστε τη διήγηση του φοιτητή για την εμπειρία του στη ΓΑΔΑ; Ποιός πρέπει να πληρώσει Γιώργο για αυτό; Kανείς;
Eίπα, δεν είναι προσωπικό το θέμα - είναι πολιτικό. Oι πολίτες πρέπει να μάθουμε να εγκαλούμε την πολιτική εξουσία. Kαι μακάρι αυτή η απαίτηση να προκύπτει ανόθευτα από πολίτες που δε πρέπει να συμφωνούν στα πάντα, αλλά έχουν μάθει να συζητάνε, να βρίσκουν κοινά σημεία, και μετά να βρίσκουν τον τρόπο να γίνονται ΠΡΑKTIKOI.
Παίδες κανείς δεν είπε ότι μία συνέντευξη, και δέκα απαντήσεις θα φέρουν τα πάνω κάτω. Mακάρι να πάμε όμως σε εκείνο το σημείο που οι Υπουργοί για όποιους δικούς τους λόγους - πολιτική πίεση, ευθιξία, μόδα, ανάγκη - απαντούν σε πολίτες. Mετά έρχεται το δικό μας κομμάτι. Nα φροντίζουμε τα λόγια να έχουν κόστος.
Eπίσης δεν με ενδιαφέρουν τα κίνητρα του κάθε μέσου που αναπαράγει ή διευκολύνει την επικοινωνία αυτή. Σε τελική ανάλυση και εγώ αναπαράγω αυτό που γράφεται σε κάποια μέσα. Αρκεί να το κάνει έντιμα. Στο FREE κάποιοι γουστάραν και το κάναν. Mπράβο τους και τους ευχαριστώ από καρδιάς. Δεν είναι κακό. Αντιθέτως είναι κακό να δίνουμε την ευκαιρία να μας περιθωριοποιούν, να μας βάζουν εύκολα ετικέτες, να μας βρίσκουν "αγενείς", "γραφικούς", ή "ασυνάρτητους". Αν λοιπόν κάποια μέσα βρίσκουν ότι κάτι μπορούν να πάρουν από εδώ, καλώς να κοπιάσουν. Kαι εγώ θέλω κάτι να πάρω από αυτά. Σε τελική ανάλυση αρκετά, τα αγοράζω, τα διαβάζω, βλέπω τις ειδήσεις τους, καταναλώνω την πληροφορία τους. Αν καταναλώνουν και αυτά τη δική μας τόσο το καλύτερο.
"We are in business" :-]
@Ikonic: ευχαριστώ – είναι όμως απλό – εσύ κάνεις τον κόπο να μου πεις κάτι και εγώ θέλω να θυμάμαι να σε διαβάζω.
@reader – Thanx. Μπλέξαν λίγο και blogs με αναγνώστες. Η διαφοροποίηση φαίνεται στο περιοδικό. Όμως ξεχωρίζει εύκολα. Οι «κακές» ερωτήσεις είναι από blogs …:-]
[Athena και Zaphod καλησπέρα!]
Logia - Kαλώς την...
ΠολύΞερα! Χαχα!(cbougio!!!)
@kostas
Δεν ήξερα ότι αυτοί που δε "δουλεύουν σκληρά", οι φοιτητές, αυτοί που ζητούν να έχουν δικαίωμα στον περισσότερο ελεύθερο χρόνο και στη φιλοσοφική αναζήτηση, τα παιδιά του Μάη και του 35ώρου, δεν μπορούν να αλλάξουν την κοινωνία, μέσα από πορείες, διαδηλώσεις, δυναμικές παρεμβάσεις και συζητήσεις στα ΜΜΕ, στο διαδίκτυο. Αντιθέτως ξέρω ότι οι περισσότεροι που "δουλεύουν σκληρά", έχουν 2 ή 3 δουλειές για να τα βγάλουν πέρα και ξημεροβραδιάζονται στην εξειδίκευση, δεν έχουν ούτε το χρόνο, ούτε τη διάθεση να στοχαστούν και να συζητήσουν επάνω σε σημαντικά πολιτικά ζητήματα και να αντιπαρατεθούν με τους δυνάστες τους, με την εξουσία και τα "αφεντικά" τους.
Αυτούς τους ανθρώπους θέλει να φτιάχνει το σύστημα, προκειμένου να λειτουργούν γι' αυτό ως πειθήνια στρατιωτάκια, να μην προλαβαίνουν να σκεφτούν, να μη δημιουργούν στον ελεύθερο χρόνο τους (που είναι ανύπαρκτος), να μην ερωτεύονται, να είναι απολιτίκ παρασκευάσματα προς πάσα χρήσιν του κάθε δημαγωγού που εισβάλλει στον καναπέ της τηλεόρασης στον οποίο βυθίζονται μετά την εξάντληση τους. Αν αυτό είναι "επανάσταση", αντίδραση στους πολιτικούς ταγούς που εκμηδενίζουν κάθε αίσθηση αξιοπρέπειας και ελπίδας για το μέλλον των ίδιων και των συνανθρώπων τους, τότε δε θα πάρω.
Προτιμώ να ακούσω τους "φοιτητές του φραπέ" και της ραστώνης, που μετά από το μαρτύριο που περνούν στο λύκειο για να περάσουν στο Πανεπιστήμιο, φιλοσοφούν, διαλογίζονται με άλλους ανθρώπους, συμμετέχουν σε κοινότητες έξω και στο internet, έχουν χρόνο να ερωτευτούν, να αγαπήσουν τη ζωή, και γι' αυτό να επαναστατήσουν, έστω και υπερβολικά καμιά φορά, παρά ολημερίς σκληρά εργαζόμενους, που τους σέβομαι αφάνταστα για το κουράγιο τους, αλλά δεν εμπιστεύομαι συνήθως την πολιτική τους κρίση.
Mε αλλα λογια, συμπολιτη iκonic, μας λες οτι εσεις(και εμεις-ασχετων παραταξεων-) που εχουμε τη δυνατοτητα να φιλοσοφούμε και να διαδηλώνουμε, αντιπροσωπεύουμε και αγωνιζόμαστε, για ολους τους αλλους που δεν μπορούν;;
Προτιμας λοιπον τους "φοιτητές του φραπέ", γιατι οι υπολοιποι ειναι "πειθήνια στρατιωτάκια".
Ωραια! μαλιστα.
Αυτη ειναι και η λογικη που μας εχει φαει imho. Συνθηματα αλλων εποχων. Λιγο μετρο στις ιδεολογίες βάλτε.
Το ότι πρέπει να υπερασπιζόμαστε ομάδες που δεν μπορούν να το κάνουν είναι όχι μόνο δικαίωμα μας αλλά και υποχρέωση μας εφόσον μπορούμε. Επίσης δεν είπα ότι όλοι οι εργαζόμενοι είναι πειθήνια στρατιωτάκια, απλά ότι το σύστημα τους θέλει έτσι ώστε να λειτουργήσει σωστά. Δυστυχώς. Και αν δεν αλλάξει κάτι, και για να δουλέψουμε και να βγάλουμε κάνα φράγκο πρέπει να γλύφουμε κώλους και να είμαστε υπάλληλοι του καθενός αρχιπραίτορα που θα μας τσακίζει στις υπερωρίες και στις διπλές βάρδιες, έτσι θα καταντήσουμε όλοι...
Γι αυτό και είναι τόσο απαραίτητος ο συνδικαλισμός, η ομαδική πάλη, η διαδήλωση και η αντίδραση σε τέτοιες πολιτικές, στοιχεία που έχουν λοιδορηθεί τρελά από τη "νέα τάξη". Και η υπεράσπιση του συμφέροντος συνανθρώπων μας που δεν μπορούν να συμμετάσχουν για χίλιους δυο λόγους μπορεί να γίνει τόσο από τον καθένα μας, με το δικό του τρόπο, όσο και συλλογικά. Άλλωστε είναι χίμαιρα το ότι δεν υπάρχουν τάξεις που θα έπρεπε να αλληλοϋποστηρίζονται... Το "διαίρει και βασίλευε" (ειδικά στο συνδικαλισμό) όμως φαίνεται ότι θριαμβεύει, δυστυχώς. Φωτεινή εξαίρεση το φοιτητικό κίνημα...
Πριν αποφασίσουμε να υπερασπιστούμε οποιονδήποτε, πρωτα πρεπει να βεβαιωθούμε οτι αυτος ο ίδιος ξερει τι του γινεται, που βρισκεται σε σχέση με τιν κοινωνία, το γύρω του, με λιγα λογια να εχει συνείδηση. Συμμετοχή, γνώση, οχι απαξίωση και οχαδερφισμό. Αυτα ειναι προϋπόθεση. Αλλιώς κανουμε οχλαγωγία.
Επαναλαμβάνω τη λαξη προϋπόθεση, για να μην πεις οτι ειναι κυκλος.
Εχουμε εξασφαλίσει τις προϋπόθεσεις;
και η οχλαγωγία ειναι πιο εύκολη στους νέους(δεν ξέρω, λεω).
Πραγματικά μου είναι δύσκολο να μην είμαι αγενής, ειρωνικός και σνομπ απέναντι σε ορισμένα σχόλια που έγιναν εδώ. Δουλέψτε κι άλλο, χτυπήστε 10ωρα και 12ωρα non-stop, για έναν μισθό, χωρίς υπερωρίες, που με το ζόρι μπορεί να ζήσει την οικογένειά σας με αξιοπρέπεια, την οποία στην τελική δεν βλέπετε. Διαλύστε την οικογένειά σας, γιατί έχετε φτάσει σε σημείο όπου ο/η σύντροφός σας βλέπει περισσότερο χρόνο την/τον συνάδερφό του/της, με αποτέλεσμα να μπει κάποιος 3ος στον γάμο σας. Καταναλώστε προϊόντα και lifestyle, σύμφωνα με τα όσα σας υπαγορεύουν. Πάρτε δάνεια για να πάτε διακοπές και off-road αμάξι το οποίο στην ουσία θα ανήκει στην τράπεζα. Αράξτε στον καναπέ σας και δείτε trash-TV. Αποβλακωθείτε, ζώντας σε ένα περιβάλλον μίζερο, άσχημο και μολυσμένο. Ζήστε μια ζωή, όπου ο μόνος σας στόχος είναι να είστε ακόμα πιο παραγωγικός, ακόμα πιο ανταγωνιστικός, τρέξτε κι άλλο πίσω από το καρότο που σας βάζουνε μπροστά στα μούτρα σας. Μια φορά στα 4 χρόνια σηκωθείτε από τον καναπέ σας πιστεύοντας ότι κάνετε το καθήκον σας σαν πολίτες ψηφίζοντας τους ίδιους και τους ίδιους ανίκανους κάθε χρόνο, μπας και ‘διορίσει το παιδί πουθενά’. Αναπαράγετε ότι ακούσετε και δείτε χωρίς κριτική σκέψη. Και βεβαίως μην τύχει και δεν αφορίσετε μαζικά όποιον χαλάει την ηρεμία και την στωικότητα σας. Κατηγορήστε όποιον τύχει και κάνει κάποια κριτική, πάνω στην ζωή που όλοι βιώνουμε, έστω και με την πολυτέλεια που του δίνεται από τρίτους, για αναρχικό, ρεμάλι, χούλιγκαν, κάφρο, κουκουλοφόρο, φραπεδάκια, τεμπέλαρο, αλήτη, τετιμπόυ, ανεύθυνο, κομματόσκυλο, ψευτόμαγκα, τραμπούκο κι ότι άλλο θέλετε. Και χωθήτε ακόμα πιο πολύ στην δουλειά σας που σας στερεί την ζωή. Και τελικά ψοφήστε κάποια στιγμή πιστεύοντας ότι ζήσατε πραγματικά την ζωή σας. Αλλά σας παρακαλώ, κρατήστε την γνώμη σας, αυτήν που τόσο εύκολα έχετε και που σε καμία περίπτωση δεν παίρνει υπ’όψιν της τον κόσμο που σας περιβάλλει και το πόσο εξαθλιωμένοι μπορεί να είναι άνθρωποι ελάχιστα πιο άτυχοι από εσάς, για τον εαυτό σας. Αυτήν που υπερασπίζεστε με τόσο πάθος και εμπάθεια απέναντι σε άλλες γνώμες, χωρίς να έχετε κρίνει την ίδια σας την ζωή και κυρίως χωρίς καν να έχετε καν μπει στην διαδικασία να αμφιβάλετε για ότι σας έχουνε μάθει ότι είναι ‘πρέπον’ και ‘καλό’. Και μην ξεχνάτε, όποιος έχει τα περισσότερα όταν πεθάνει κερδίζει! Δουλέψτε κι άλλο, κι άλλο, κι άλλο, κι άλλο, πιο πολύ, πιο δυνατά, πιο ανταγωνιστικά, πιο αποτελεσματικά, κι άλλο, κι άλλο, κι άλλο… Νιώθετε πιο χαρούμενοι τώρα;
ΥΓ: Σόρυ για το σεντόνι, αλλά έπρεπε να τα πώ!
ΥΓ2:Ελπίζω να κράτησα τα ανεκτά όρια, σόρρυ για τυχών υπερβολές, αλλά πραγματικά ακραίες απόψεις φέρνουν κι ακραίες απαντήσεις.
ΥΓ3:Αυτοί που θα θιχτούνε καλώς θα θιχτούνε, έχουν άλλη μια ευκαιρία να ψαχτούνε λίγο παραπάνω. Οι υπόλοιποι, ε ας ακούσουν και μια άποψη παραπάνω ;)
Ευχαριστώ ξανά για τον χώρο :)
@Ikonic
Ακούω τι λες και καταλαβαίνω απόλυτα από που έρχεσαι.
Όταν μίλησα για "σκληρή δουλειά" δεν εννοούσα επ' ουδενί δουλεία. Όσοι δουλεύουν 8πμ-4μμ και 6μμ-11μμ χωρίς σκοπό και προοπτικές τότε χαντακώνουν τον εαυτό τους. Δηλαδή οι πλούσιοι δεν δουλεύουν? Ή επειδή δουλεύουν είναι και "ρομποτάκια" όπως λες?
Και έπειτα, αυτές οι γελοιότητες περί φοιτητικού κινήματος... Φίλε, σε πιάσανε κορόιδο κάτι κόπανοι που δεν έχουν τι να κάνουν τη ζωή τους. Δεν υπάρχει λόγος ούτε για κίνημα, ούτε για επανάσταση, δόξα τω Θεώ δεν έχουμε ανάγκη.
Αλλά και να είχαμε ανάγκη ρε φιλαράκια σας ρωτάω το εξής. Από που κι ως που φωνάζουν οι φοιτητές?? ΤΙ ΕΧΕΙ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ 25 ΧΡΟΝΩΝ που του δίνει το δικαίωμα να φωνάζει, να σπάει, να βρίζει και να ισχυρίζεται ότι έχει και δίκιο?
Ο αγώνας, όπως και η δουλειά, είναι προσωπικά ζητήματα του καθενός. Είναι το ποιοί είμαστε. Είναι η ουσία μας. Εγώ δούλευα σε αμερικάνικο εστιατόριο για να σπουδάσω. 8 χρόνια, 3 πτυχία. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΟΥΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΟΥΤΕ ΠΙΟ ΕΞΥΠΝΟΣ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ. Αυτό μπορεί να το κάνει ο καθένας. Ρώτα τους αν θέλουν.
Καταλλήγω και πάλι ότι η δουλειά και η μαγκιά φίλε είναι πολύ προσωπική υπόθεση. "Σεμνά και ταπεινά" που είπε και ο μπούλης, καλά το είπε.
"uncle aris
Φιλε Άρη δε σε αδικώ που τα βλέπεις έτσι τα πράγματα. Έτσι μεγαλώσαμε. "Διάβασε, να πάρεις καλό βαθμό, να μπείς στο πανεπιστήμιο, να βρείς μια καλή δουλειά". Η δικιά μας γενιά μπορεί να μην έζησε πόλεμο, αλλά ζούμε μια μεταβατική περίοδο όπου το παραπάνο σκεπτικό ακούγεται και αστείο και ...προϊστορικό.
Πλέον πρέπει να προσπαθήσουμε για το οτιδήποτε. Δεν ξέρω γιατί γκρινιάζεις στο post σου αντι προτείνεις κάποια λύση... Μήπως γουστάρεις να αράζεις? Μήπως είσαι από εκείνους που θεωρούν ότι το κράτος τους "χρωστάει" μία θέση?
Μην ξεχνάς φιλαράκι ότι και εσύ και εγώ είμαστε υπεύθηνοι για την σημερινή κατάσταση της χώρας μας.
1) Ποίος άλλος έκανε τα στραβά μάτια τόσα χρόνια όταν το κρέατος πλήρωνε δημόσιους υπαλλήλους εφ' όρου ζωής να κααααθονται?
2) Ποιός φταίει που τα πανεπιστήμια αυτής της χώρας είναι ο περίγελος της Ευρώπης? (όποιος ισχυρίζεται το αντίθετο απλώς "έχει ακούσει" ή "του έχουν πεί" πως γαμάμε και τα λένε αυτά επειδή μας ζηλεύουν)
3) Ποιός φταίει που δεν αποδίδει η κρατική μηχανή? Γιατί δεν υποστήριξες φίλε Άρη τις εξετάσεις αποδοτικότητας των δημοσίων υπαλλήλων?
4) Ποιός είναι εκείνος που φωνάζει όταν ξεβολεύεται? Όταν βλεπει ότι πρέπει να δουλέψει επιτέλους?
Εμείς όλοι φταίμε φίλε, και οι γονείς μου και οι δικοί σου και όλοι. Μην αναμασάς την καραμέλα που σου πουλάνε κάτι παλικάρια που δεν έχουν φιλοδοξίες για την ζωή τους και για την ζωή των άλλων. Στα λέω επειδή είσαι μικρός και έχεις χρόνο να αλλάξεις.
@Kostas
"Φίλε" μου με το τελευταίο σου
ποστ βλέπω οτι πέφτεις σε αντιφάσεις. Απο τη μια λες οτι εμεις φτέμε γιατι δεν "κάνουμε" τίποτα και απο την άλλη καταδικάζεις αυτούς που βγένουνε στους δρόμους και διαμαρτύρονται για να σταματήσουν οι αυθεραισίες. Ζω εδώ και 7 χρόνια στο εξωτερικό, εχω κάνει τρελές θυσίες για να σπουδάσω και ευτυχώς που είχα καλούς δασκάλους οι οποίοι μου μάθανε να μην περνάω τίποτα στο ντουκου αλλα να αναζητώ την αλήθεια και να εφαρμόζω κριτική σκεψη. Δέν εχω πάρει μέρος σε πολλές πορείες αλλα όταν βλέπω ανθρώπους (φοιτιτές, συνταξιούχους, ανέργους, κοινούς πολίτες) να αδιαφορούν για την υγεία τους, να κατεβένουν στους δρόμους και να διαμαρτύρονται για τα ευτράπελα που συμβένουν στην Ελλάδα δεν μπορώ παρά να υποκλιθώ. Εσυ δεν πιστέυεις οτι το κράτος ειναι όργανο των πολιτών και αρα υπαίτιο και υπόλογο ?
Τι πρέπει να γίνει οταν βλέπεις καθημερινά οτι οι θεσμοί δεν λειτουργούν και οι πολλοί είναι έρμαια των λίγων ?
Το μονο που έχεις να πεις είναι να καταδικάσεις αυθέρετα αυτούς που μπορούν και δείχνουν οτι δεν είναι πρόβατα ?
Δηλαδη τι πρέπει να κάνουμε ? Να σκύψουμε και να τους αφήσουμε να μας γαμήσουν τα πάντα ? Δεν υπάρχουν οράματα και ιδέες ποια ?
Να γίνουμε ολοι robot, "yes men"
χωρίς πίστη σε ένα καλύτερο αύριο.
Είναι θλιβερά αυτά που γράφεις και μάλλον δεν έχεις καταλάβει το τι γίνεται εκει έξω. Όσο για τα παιδια 25 χρονών που "δεν έχουν πετύχει τίποτα στη ζωή τους και φωνάζουν" οπως λες, ίσως θα πρέπει να αναρωτιθεις για τους λόγους που αναγκάζουν τη νεολαία (που αράζει στις καφετέριες και τους φραπέδες) να τρώει δακρυγόνα, κλοτσιες, κλομπς και φωτοβολίδες στη μούρη αντί να κάθεται σπίτη και να "κοιτάει την πάρτη της"
ΑΗΔΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΟΣ
@aris: thnx
@Kostas
Το δημοκρατικό μας Σύνταγμα είναι αυτό που δίνει το δικαίωμα στους φοιτητές να οργανώνονται πολιτικά, να φωνάζουν και να διαμαρτύρονται. Δε χρειάζεται να έχουν κάνει κάτι ιδιαίτερο. Είναι αυτό το ίδιο Σύνταγμα και οι νόμοι του κράτους που παραβιάζονται συστηματικά από την Αστυνομία του κ. Πολύδωρα με την κατάχρηση εξουσίας και τη δυσανάλογη βία. Το πρώτο φαίνεται να σε απασχολεί ιδιαιτέρως. Το δεύτερο καθόλου.
Σε αντίθεση με την κ. Θάτσερ κι εσένα που πιστεύετε ότι δεν υπάρχει κοινωνία παρά μόνο άτομα, υπάρχουν άλλοι που πιστεύουμε στη συλλογικότητα κι έχουμε το δικαίωμα να κάνουμε κάτι γι αυτο. Κι εγώ έκανα όλες τις σπουδές μου εργαζόμενος ή με υποτροφίες. Ήμουν ασφαλισμένος από τότε και είμαι ακόμη επειδή κάποιοι πριν από εμένα δε δούλευαν μονο απομονωμένοι σεμνά και ταπεινά, αλλά βγήκαν στους δρόμους κι αγωνίστηκαν. Πήρα υποτροφίες σε ένα πανεπιστήμιο του εξωτερικού επειδή οι ιδρυτές του, όπως ο Bernard Shaw, πίστευαν ότι πρέπει και άλλες κοινωνικές ομάδες να εχουν πρόσβαση στη γνώση και επέμεναν να υπάρχουν οι δυνατότητες για να γίνει κάτι τέτοιο.
Δεν είμαι ούτε ανώτερος, ούτε καλύτερος, ούτε πιο έξυπνος από κανέναν. Ούτε και πιστεύω ότι μπορώ να καταφέρω κάτι μόνος μου. Στηρίχθηκα στους αγώνες και τη δημιουργία των άλλων και θα στηρίξω τους επόμενους με τους δικούς μου αγώνες και τη δική μου μικρή δημιουργική συνεισφορά.
Φιλικά
Μάκης-Ταρζάν
Μπουαχαχαχαχα... Καλό, αυτο με τις 4 ερωτήσεις πολύ καλό Kosta...
Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε παιδιά;
[Δεν ξέρω αν παρατηρήσατε αλλά ξεφύγατε εντελώς από το θέμα... Κλασική περίπτωση αποπροσανατολισμού συζήτησης, εξ' ου και δεν σχολιάζω τα φαιδρά που ακούστηκαν περί περίγελων και τα συναφή... Αλλά ακόμα γελάω…lol]
επειδή είμαστε off topic και για να μην φανει οτι ηρθα μονο για να πω τη δική μου, να ξαναπώ μπραβο σε αυτους που πηραν την πρωτοβουλια, και ελπιζω να εχει και συνεχεια.
Πάντως ρε Κώστα, πραγματικά αν νομίζεις οτι η δουλειά είναι προσωπικό θέμα... Τι να σου πώ δηλαδή... Αν ήτανε έτσι τα πράγματα, κάποιοι εργάτες, ποτέ δεν θα κατέβαιναν στον δρόμο για να διεκδικήσουνε το 8ωρο, τα παιδιά μάλλον θα δούλευαν ακόμα, η σύνταξη θα ήτανε ανέκδοτο και η ασφάλιση επίσης.
Όσο για το αν γουστάρω να αράζω, ε ναι φυσικά και γουστάρω να αράζω, φυσικά και θέλω να περνάω χρόνο με τους φίλους μου, την γκόμενά μου, να απολαμβάνω την ζωή μου ξοδεύοντας τον χρόνο μου σε δραστηριότητες που θέλω εγώ και 'σπαταλώνατας' ποιοτικά τον χρόνο μου, προσπαθώντας να δω με ηρεμία και γαλήνη τα πράγματα που έχω να αντιμετωπίσω καθημερινά, φιλοσοφόντας τα και αντιμετωπίζοντάς τα με αξιοπρέπεια. Αντίθετα δεν θέλω να δουλεύω σαν το σκυλί 10 και 12 ώρες και να μου στερείται η δυνατότητα να κάνω όλα τα παραπάνω πράγματα, δεν θέλω οι άλλοι να αποφασίζουν τόσο καθοριστικά για την ζωή μου, δεν θέλω να με καταπιέζει κανένας, ούτε να με εξαναγκάζουν να κάνω πράγματα που δεν θέλω, ούτε να στερούμαι πράγματα τα οποία αυτά ουσιαστικά είναι που θα κάνουν την ζωή μου λίγο ομορφότερη. Πως να το κάνουμε δηλαδή, έτσι είναι τα πράγματα, αυτές είναι οι ανάγκες μου και για αυτές παλεύω. Και βεβαίως οι ανάγκες μου, οι ανάγκες μας αν θες την γνώμη μου, είναι ενάντια σε όλο αυτό το οικοδόμημα που έχει στηθεί και λέγεται 'σύστημα' διότι καλώς ή κακώς, αυτό έχει δομηθεί πάνω στην παραγωγή κέρδους κι όχι στην κάλυψη τψν αναγκών μας. Όλες οι ετεαιρίες υπάρχουν πρωτίστως για την παραγωγή κέρδους, πως να το κάνουμε; Σε σημεί όπου η εξυπηρέτηση αναγκών της κοινωνίας να περνά σε δεύτερη μοίρα. Κι αν τυχόν αυτό μπορούν να το παραβλέψουνε, το κάνουνε. Δες τις εταιρίες στο Ιρακ. Δες τις εταιρίες γάλακτος εδω πέρα. Δες τις αφαλιστικές εταιρίες που αδειάζουν τα ταμεία. Φυσικά και θα είμαι ενάντια σε αυτό το σύστημα που κλέβει την ζωή μου. Για να την εξαργυρώσει σε χρήματα. Φυσικά και θα βγω στον δρόμο, με οποιουσδήποτε όρους για να αμφισβητήσω την εξουσία. Φυσικά και θέλω να αράζω, γιατί σήμερα θα μπορούσα, αλλά μου το στερούν για να παραχθεί κέρδος προς όφελος λίγων.
Όσο εγώ μιλούσα πιο πάνω για την ανάγκη να αναθεωρήσουμε τους όρους τους οποίους ζούμε, την ζωή μας, πως να το πώ αλλιώς; εσύ καθόσουνα και μου απαντούσες για το πως θα βελτιώσουμε την σημερινή κατάσταση και ποιός φταίει. Και γι'αυτό θα σου απαντήσω άλλη μια φορά. ΕΜΕΙΣ φταίμε, αλλά ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ γι'αυτό ακριβώς, επειδή δεν καθόμαστε να αμφισβητήσουμε στα ίσια τους όρους ζωής μας. Γι'αυτό να χαίρεσαι για όσους κατεβαίνουν στον δρόμο αντί για να τους κατηγορείς, ειδικά αν αυτοί είναι νέοι και όσα ζητάνε δεν περιορίζονται μόνο στο να αυξηθούν οι μισθοί τους.
Πάντως μιλάμε εξ'αρχής για διαφορετικά πράγματα, έχε το στον νού σου και κατάλαβε επιτέλους την αναγκαιότητα να τεθεί το ζήτημα στην βάση της αναθεώρησης της ζωής μας.
Σόρυ για το σεντόνι πάλι...
Kαι για να επαναφέρουμε τη κουβέντα στον Πολύδωρα και τις ερωτήσεις:
Eίναι απίθανη αυτή η μιζέρια μερικών. Άλλοι βρίσκουν ότι οι ερωτήσεις νομιμοποιούν τον Πολύδωρα, άλλοι ότι δεν είναι της πλάκας οι ερωτήσεις, άλλοι ότι πήραν αέρα τα μυαλά των μπλόγκερς.
Πρώτα-πρώτα ο Πολύδωρας δε χρειάζεται νομιμοποίηση. Tην έχει από τον Kαραμανλή που τον όρισε μέλος της κυβέρνησης, και τον κόσμο που τον ψήφισε. Mα καλώς, μα κακώς, εκεί είναι. H λογική του δε του μιλάμε είναι αφελής. Στο μεταξύ άνθρωποι που δεν έχουν ρωτήσει ούτε το δημαρχό τους μία ερώτηση, που δεν έχουν σηκωθεί ούτε από το θρανίο τους στο λύκειο να πουν μία κουβέντα στο λυκειάρχη, συμπεριφέροντε λες και το ότι ρωτάνε τον Πολύδωρα είναι κάτι που κάνουν κάθε μέρα. Ωπα!
Kαι πολύ καλά κάναν τα παιδιά και ρώτησαν. Kαι οι ερωτήσεις ήταν μία χαρά. Δηλαδή τι έπρεπε να κάνουν; Nα πάρουν τους δρόμους; Nα γράφουν ωροσκόπια; Nα σας υποβάλουν το σχέδιο για την κομουνιστική επανάσταση; Αλλά δεν έχω δει από τους επικριτές μία άλλη πρόταση. Mόνο μουρμούρα. Tους φταίνε οι απολιτικοποίητοι. Tους φταίνε και οι πολιτικοποιημένοι γιατί δεν είναι πολιτικοποιημένοι όπως θέλουν αυτοί. Mόνο που δε μας λένε ακριβώς τι προτείνουν.
Kαι για να ξέρετε επειδή είστε και πολύ χάι μερικοί, ο Πολύδωρας δεν έχε δώσει καμία συνέντευξη από τις διαδηλώσεις και μετά, και κανένας δημοσιογράφος δεν είχε ποτέ τα @ρχίδι@ να τον ρωτήσει "αν κοπανάει τις κόρες του" όπως τον κόσμο.Για αυτό και βασικά αυτή η συνέντευξη δε προχώρησε στα MME. Γιατί ήταν μεγάλη επιτυχία, και κάποια MME αισθάνθηκαν γυμνά που δεν έχουν κάνει τίποτα παρόμοιο με την ίδια ένταση. Eδώ μία ομάδα ανθρώπων που βασικά δε γνωρίζονται, έφτιαξαν ένα δομημένο κείμενο, βρήκαν τον τρόπο να το υποβάλουν, και πήραν και απαντήσεις;
Tι θέλετε άλλο μερικοί εκεί έξω; Tην κατάληψη του κοινοβουλίου ταυτόχρονα; Αντί να γκρινιάζετε κάνετε και εσείς το ίδιο ή κάνετε κάτι καλύτερο. Mέχρι τότε εγώ θα το διαβάζω το μπλογκ και κρίμα που δεν πρόλαβα να πάρω μέρος αυτή τη φορά. Tην επόμενη όμως.
Eυχαριστώ για τη φιλοξενεία.
Σίμος Λ.
Θέλω να μιλήσω εδώ κ καιρό γι'αυτά που διαβάζω. Αλλά δεν ξέρω τι να πω... Διάβασα λίγο ακόμα, κ τελικά, επιτέλους, με βάρεσε σήμερα:
Καλή η πρωτοβουλία, αφήστε τον κόσμο να λέει. Αλλο η πολιτική κ άλλο οι πολιτικοί. Πολίτες είμαστε όλοι. Κ τα ΜΑΤ πολίτες είναι όταν βγάζουν τις φόρμες. Το κράτος ανήκει σε όλους κ ευθύνη έχουμε όλοι όταν πάει κάτι στραβά. Όταν δεν δουλεύει ένας θεσμός (κ δη με τον τρόπο με τον οποίο δεν δουλεύουν τελευταία), διαδηλώνω για να ακουστεί η διαφωνία μου. Όταν δεν δουλεύει η κοινωνία, ποστάρω για να δω αν όντως είναι στραβός ο γιαλός ή αν στραβά αρμενίζω εγώ. Κ ανάλογα κάνω τις συζητήσεις μου με τον οποιονδήποτε. Έλα όμως που διαδηλώνεις, σού τη λένε. Ποστάρεις, σού τη λένε πάλι. Ε, μόνο με δουλειά κ κατήφεια θα γιάνουν όλα;;;
Ενιγουέϊ, εκείνο που με βάρεσε είναι ότι κάναμε βλακεία να το απευθύνουμε στον Πολύδωρα. Έπρεπε να το στείλουμε σε αυτούς που πραγματικά κυβερνάνε την ΕΛ.ΑΣ. κ που δίνουν τις εντολές κ κάνουν τους σχεδιασμούς. Ο κύριος είναι καλός (Πάν-καλος) στις πολεμικές τέχνες, στην απαγγελία κειμένων του Sun Tzu (δεν θα εκπλαγώ αν τις κάνει κ στο πρωτότυπο), στην ποίηση κ στον θεατρινισμό. Θα έλεγα Kill Bill αλλά με τέτοια καραγκιοζιλίκια κάνει περισσότερο για Ninja B-movie, παραγωγής Χονκ-Κονγκ, 1982. Απο κείνες που πρώτα έβλεπες τον παππούλη με την γενειάδα να μιλάει κ μετά από 20" τον άκουγες κιόλας. Δεν έχει ιδέα του ποιος είναι τι εκεί μέσα. Για να τιμωρήσεις κάποιον πρέπει να ξέρεις τι αρμοδιότητες έχει κ πώς τις παρενέβει για να αξίζει να τιμωρηθεί. Αντιθέτως, όταν ζεις ένα σήριαλ κ όχι ό,τι συμβαίνει γύρω σου, τότε όλα είναι έτσι όπως τα νομίζεις, κ αυτά (εμείς) τα ενοχλητικά ζουζούνια που σε βασανίζουν κάποτε θα φύγουν. Είπαμε: "έτσι είναι αν έτσι νομίζετε".
* Μολότωφ δεν πετάω. Αλλά κ αυτοί που το κάνουν είναι ηλίθιοι, ούτε καν φασιστοειδή ανθρωπάκια. Αν ήταν φασίστες, θα έδερναν διαδηλωτές. Αυτοί απλά γουστάρουν χαβαλέ, γιατί τα βάζουν με τους πραγματικούς (πλέον) φασίστες.
DMR
μας έκανες να αγοράσουμε και το FREE !!
:-)
Στις ευχαριστιες στο περιοδικο το blog εδω το ξεχασανε, στο in.gr βεβαια εξηγουν, οτι ολα εδω ξεκινησαν.
Ουσια σε ολη την κουβεντα το Πολυδωρα δεν βρηκα, ολα ηταν λιγο ως πολυ οπως παντα. ΕΔΕ θα γινουν, ΕΔΕ εγιναν, ΕΔΕ γινονται.
Κακοι μπατσοι δεν υπαρχουν, αν υπαρχουν κανουμε ΕΔΕ. Κακοι πολιτες δεν υπαρχουν, αν υπαρχουν τους πιανουν οι μπατσοι.
Οι ερωτησεις που επιλεχτηκαν ηταν κι αυτες αρες μαρες κουκουναρες.
Οι απαντησεις ακομα χειροτερες
Για παραδειγμα στην rodia απαντησε να παει να τον δει απο κοντα, δηλαδη μας δουλευει ψιλογαζι κι εμεις μιλαμε για επιτυχια των νεων επικοινωνιων
Εδω γραφεις και απαντουν 70-100 ατομα την φορα, βγαλατε και την διακυρηξη, εγινε ψιλοχαμος, κι ο Υπουργος μας λεει να διαβασουμε το βιβλιο των Σαμουραϊ.
Εγω προσωπικα δεν ειμαι ικανοποιημενος απο την συνεντευξη. Κι απο οτι βλεπω κι αλλοι εδω μεσα!
@Σιμος
Εσυ οταν διαφωνεις με κατι, η το κρινεις αρνητικα, εχεις αμεσως και την αντιπροταση; Δεν καταλαβα δηλαδη γιατι το χωσιμο; Η ερωτηση για τις κορες του υπουργου ειναι πολιτικη ερωτηση; Τι στο διαολο θα παραγεις αν του δωσεις μια τετοια ερωτηση, τι νεο θα βγαλεις; Τι θα διορθωσεις;
Κι τελος γιατι να εχεις εσυ ή εγω ή αλλος δικιο; Δεν ψαχνουμε για κατι τετοιο, την αποψη μας λεμε. Τα ειρωνικα σχολια που εχουν γινει εδω μεσα απο οτι βλεπω ουτε εσυ τα αποφευγεις και απαντας με τον ιδιο τονο. Ποσο πιο δυνατη να ειναι η δικη σου αποψη οταν την επικοινωνεις ακριβως με τον ιδιο τροπο που κατακρινεις;
έτσι, γιατί σε αυτό τον τόπο είμαστε πάνω απ' όλα ειλικρινείς και έχουμε μάθει να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας. Ντροπή σε όποιον σκέφτηκε το αντίθετο για το φιλειρηνικό και αγαπητό μας κ. Πολύδωρα ...
Μα ποιους νομίζει πώς κοροϊδεύει;
ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΓΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΥ ΣΤΟΥΣ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΧΤΕΣΙΝΟ ΔΡΑΜΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΑΝ, ΜΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΠΑΙΖΕ ΜΕΡΕΣ ΣΤΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ, ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ
ΑΠΑΝΤΗΣΕ
"Η ΑΣΤΥΝΟΜΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΑΨΟΓΑ, Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΟΣ, Η ΔΡΑΣΗ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΕΠΙΤΥΧΗΣ!"
ΜΕ ΤΟ ΝΕΚΡΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΙΛΑΜΕ
ΕΛΕΟΣ ...
ΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΤΣΑΠ ΕΙΝΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΟ
Nτηλ, λέω να σταματήσει η γκρίνια. Δηλαδή κακό είναι που ρωτήσατε τον υπουργό; Kακό ήταν που απάντησε; Ότι απάντησε τον χαρακτηρίζει ακόμα πιο πολύ. Όπως καλό είναι που μπαίνω εδώ και βλέπω τόσο κόσμο να κουβεντιάζει ρε Nτηλ.
Σίμος Λ.
@Σιμος
Καθολου γκρίνια. Οπως λες ειναι κακο να ειμαστε μιζεροι.
Εγω ομως που ειπα οτι ηταν κακο οτι απαντησε ή οτι ηταν κακο που εγινε η συνεντευξη;
Ειναι τελειο που τοσοι ανθρωποι εδω μαζευομαστε και συζηταμε!!
Σε καποια χρονια θα δεις τον Ευαγγελατο να μιλαει για EXIT POLLS αλλα και για EXIT BLOGS, και ολοι εμεις εδω θα εχουμε βοηθησει για αυτο.
Ξερεις πως;(Ξέρεις!) Με τις διαφορετικες αποψεις μας, με τις κρισεις μας και κυριως με την ελευθερια του να πω αυτο που θελω, και μετα να πεις ΚΑΙ ΕΣΥ αυτο που θες.
Σεεβομαι αυτα που λες (στο 1ο post), διαφωνω με τον τροπο...και απλα εκμεταλευομενος την διαδικασια του αντιλογου στο ειπα Σιμο, τιποτα περισσότερο.
ο πολυδωρας κλασσικος λαικιστης επικοινωνιακος καραγκιοζης οπως παντα.απαραλλαχτος και επικινδυνος ακομα.
@kostas
να τα χαιρεσαι τα τρια πτυχιακια σου σε 8 χρονια.bachelor?ενιγουει..ελπιζω να χεις βρει και καμμια δουλιτσα γιατι σημερα με 3 πτυχια δυσκολο...μονο αμα εισαι ανειδικευτος εργατης δουλευεις.πεινας αλλα δουλευεις παντως.κατσε στα αυγα σου και προσεχε ε,μακρια απο πορειες γιατι δεν ειναι τροπος διεκδικησης.δωστα ολα στη δικη σου μορφη αγωνα,την αλλαγη νοοτροπιας(προς ποια αραγε κατευθυνση και με τι τροπο?)και τη σκληρη δουλεια.
εσυ δεν ξερω,αλλα εγω που αγωνιζομαι να παρω το πρωτο πτυχιο μου προς το παρον εχω αναγκη απο αγωνες γιατι προβλεπεται οτι οταν το παρω(ευτυχως δεν εχουν περασει 8 χρονια)θα ναι ενα κωλοχαρτο.βεβαια μπορουμε να προσπαθησουμε να γινονται οι πορειες απο ατομα που εχουν πετυχει κατι στη ζωη τους.θα αντικαταστησουμε φοιτητες με συνταξιουχους,την κατεξοχην δυναμη αλλαγης σε μια κοινωνια.
ξυπνα οσο ειναι νωρις,και ακου το θειο αρη.
δια την αντιγραφη και την ειρωνια
τσογλανι-φοιτητρια
(δυναμει ανεργη δικηγορος)
ο κ. Πολύδωρας ΔΕΝ οφείλει να παραιτηθεί
ο κ. Πολύδωρας οφείλει να αυτοκτονήσει
"αλλα εγω που αγωνιζομαι να παρω το πρωτο πτυχιο μου προς το παρον εχω αναγκη απο αγωνες"
αυτο ειναι το προβλημα που λεω. Εσυ αγωνιζεσε γιατι εχεις αναγκη. Ο αλλος αγωνιζεται(με αλλη έννοια) γιατι εχει διαφορετικη αναγκη και φυσικα γινεται ενα μπάχαλο γιατι κανενας δεν ενδιαφερεται να καταλαβει τον αλλο. Μονο να αγωνιζετε για το "δικο του δικιο"(αραγε αυτη η λογικη απο που μας ερχεται; μαλλον τα λενε τιποτα μεγαλα μυαλα). Γιαυτο υπαρχουν ο διαλογος και η λογικη.
Οχι να μην αντικαταστησουμε τους φοιτητες με συνταξιουχους, αλλα να τους κανουμε πιο ρεαλιστες. Η μήπως μας φοβίζει και ο ρεαλισμος σε μια ελευθερη κοινωνια;
Αυτα, απο εναν (υπερ)αιώνιο φοιτητη,
και το σημαντικότερο εδώ:
χαίρομαι για το βημα που μας δινεται, γιαυτο και λεω μπραβο σε αυτη την προσπαθεια.
απαντησε καθαρα διπλωματικα και η εδε ανουσια ειναι καθοτι το μονο που θα κανει ειναι να κουκουλωσει το θεμα παντως ενα ειναι το σιγουρο οτι οι αστυνομικοι εχουν καταντησει πιο επικινδυνοι απο τα ματ... δηλαδη παλι καλα που υπαρχουν και τα κνατ για να μην την πληρωνουμε οταν διαδηλωνουμε
Kai merikoi tov 0ewrouv kai logio autov tov tupo. Oxi movo auto leei kati gia tov Poludwra, alla leei kai kati gia tov Karamavln. Na to leme auto. Dioti o Poludwras (Polu3eras 'n Poludeiras) eivai stn 0esn tou me tnv avoxn tou prw0upourgou. Kai auto va mnv to 3exvame.
Φίλε συντάκτη του περιοδικού FREE, κάνεις μεγάλο λάθος αν νομίζεις πως ο κ. Πολύδωρας θα άφηνε οποιαδήποτε πρόκληση αναπάντητη. Πέρνα μια βόλτα από το агит проп να λάβεις τη διάψευσή σου.
Sorry for the English, but you should all take a walk through the "la.i.kn" and ask the average Greek what they think about what is being said in the "blogosphere," blog? you get a nice "Saynora Buffalo" on your head! The average Greek with what they see on the nightly news "if it bleeds, it leads (top story) wants _tougher_ security measures!
A few years ago people used to be afraid of Albanians stealing a television, now they see someone with a copy of "O Epevdytns" at Da Cap in Kolonaki and they run for their lives. The "Albanian" could steal 20 Euros from you, but these guys will steal your whole retirement!
The average law abiding citizen in Greece wants to see more security measures. The deterant is not the severity of the penalty, but the certainty of its enforcement. And this is the problem in Greece is that nobody goes to jail for the crimes they commit.
Βρε μπάς και είναι πρωταπριλιάτικη πλάκα?
Είχα και εγώ μια ερώτηση γμτ και έχασα την ευκαιρία να την κάνω!
ΠΟΣΕΣ ΓΚΛΟΜΠΙΕΣ ΣΗΚΩΝΕΙ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΗ ΚΕΦΑΛΑ?
Θέλω να μάθω γιατί για τους φοιτητές ξέρουμε πιά ότι σηκώνουν πολλές..γι'αυτόν δεν ξέρουμε και καλά θα ήταν να μάθουμε.
Den MAsame Re >>
Νομίζω πολυ΄καλά κάναμε και απευθυνθήκαμε στον άνθρωπα αυτόν που "μιλάει παιδαγωγικά" όπως έγραψε στην απάντησή του σε μένα προκειμένου να δικαιολογήσει την έκφρασή του "θα τους δείρω ο ίδιος".
Οι απαντήσεις του φυσικά ήταν αναμενόμενες και τα ερωτήματά μου ρητορικά - δεν περίμενα κάτι καλύτερο , μη σου πω ότι αυτό που περίμενα θα ήταν και χειρότερο από ότι απάντησε (θυμήθηκα όμως ότι παλαιότερα είχε δηλώσει ότι είναι fan και ότι τη βρίσκει σέξυ, μια τραγουδίστρια που σταδιοδρομούσε με το μικρό της όνομα "Μαντώ", και ησύχασα).
Anyway - αυτό που θα ήθελα να πω, είναι ότι σαν γεύση που μου μένει ύστερα από όλα αυτά, αισθάνομαι υπέροχα φυσικά που δεν έχω συνεισφέρει σε όλη αυτή την ασχήμια της Νέας Δεξιάς και ούτε πρόκειται αφού δεν τους έχω ψηφίσει (κι ούτε πρόκειται λέμε), ποτέ.
Και αν είναι σώφρωνες οι ψηφοφόροι της, όλους εμάς που δεν ψηφίζουμε το κόμμα τους, θα πρέπει να μας ευχαριστούν μέχρι και οι γονείς των παιδιών που ψηφίζουν ΝΔ. Θα μπορούσε να είναι το δικό τους παιδί κάποιο από αυτά που κουτούλησε σε ζαρντινιέρα, ή που μπορεί απλώς να είχε την ατυχία να γεννηθεί σε αυτή τη μικρή χώρα των Βαλκανίων του Βύρωνα Πολύδωρα και των Σαμουράι του.
Αναλυτικότερα - ο άνθρωπος αυτός που έχει το ΘΡΑΣΟΣ να μου απαντά ότι είμαι εμπαθής στις ερωτήσεις μου αναφέροντας Μη φοβάσθε. Ενδεια επιχειρημάτων αποκαλύπτεται σε βάρος όσων (και σε βάρος σας συνεπώς) επικαλούνται τέτοια επιχειρήματα.
είναι ο ίδιος που λιγάκι παραπάνω, στα 1, 2, 3, ερωτήματά μου, έχει παραδεχτεί εμμέσως πλην σαφώς ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ όσα τον ρώτησα!
Ιδού:
1) Ναι, έκανα κριτική για τους υποθετικούς γονείς
2) Δεν εννοούσα ποτέ τον Συνασπισμό ως έκνομο. Και ζήτησα συγγνώμη για το «σφάλμα γλώσσας».
3) Η φράση σε ανεπίσημη (off the record) συζήτηση έλεγε: «Αν κάποιοι θέλουν σκηνικό αίματος, θα τους δείρω με τα ίδια μου τα χέρια».
Λοιπόν; Ποιος δεν είναι καλοπροαίρετος και ποίου αποκαλύπτεται "ένδεια επιχειρημάτων";
Αστεία μου φαίνονται όλα αυτά κύριε Υπουργέ και στοιχηματίζω και όλων όσων διάβασαν τις απαντήσεις σας.
Ο Πολυ τους δουλευε ολους αυτους τους "μπλοκερς" με τις απαντησεις του... χαχαχαχα!
Τελικα οσο πιο ηλιθιος ειναι καποιος, δημιουργει κι ενα μπλογκ κι εκφραζει τη μ@λ@κια του!
........thlon and temnon.....
@ilithio-thlon: Eυτυχώς υπάρχουν κάτι γάτοι σα και σένα που δε γελιούνται με τίποτα. Από πιο αστυνομικό τμήμα ποστάρεις; Άντε, γύρνα πίσω στις τσόντες τώρα.
@thlon and temnon
Τελικα οσο πιο ηλιθιος ειναι καποιος, δημιουργει κι ενα μπλογκ κι εκφραζει τη μ@λ@κια του!
Και μετα ένας ακόμα πιο ηλίθιος μπαινει, διαβαζει και δημοσιοποιει και ένα σχολιο.
Ειδες ρε ηλίθιε τι ωραία που περνάμε εμείς εδω;
Eγώ πάντως δεν τον βρήκα ούτε ξύπνιο, ούτε πρωτότυπο. Tον βρήκα ανίκανο και ανόητο. Δηλαδή δε μπορώ να φανταστώ ότι έδωσε αυτές τις απαντήσεις και είναι και ευχαριστημένος από πάνω. Δείχνει το επίπεδό του και το επίπεδο του πρωθυπουργού που τον καλύπτει.
δηλαδή, ΝΔ => γουστάρουμε να μας σπαζουν το καφαλι. βαζει μετα και το κερασακι(καραμελα): εμεις δουλέβουμε για εσας.
Τελικα, εμεις οι σώφρονες πρεπει να ειμαστε πολυ ηλίθιοι. Σας ευγνομονουμε που σκεφτεστε εσεις για εμας.
ακολουθεί συνταγή για "ξυπνιους":
1. βαζουμε το συνθημα (ΝΔ=μ@λ@κες)
2. βαζουμε ιδεολογια (εμεις αγωνιζόμαστε για εσας)
3. γεμίζουμε και με φιντάνια
4. Φτιάξαμε οχλαγωγία!
Καλα, δεν είναι ουτε για Γιουροβιζιον, αλλα μετράει η προσπάθεια.
@ Anon07.05 Δηλαδή δεν θα μπορούσε να τραγουδήσει στη Γιουροβίζιον ο Υπουργός;
@Aspa: Αυτός ειναι ο Υπουργός (σου...)
@Μανταλένα: Δε νομίζω ότι τον βοηθάνε τέτοιες απαντήσεις.
@Μαρσυ - Όχι, όχι! Είναι ο πραγματικός Υπουργός!
@Ανεξ2 - !!
@Ουρφ - Καλά, εγώ με μία παραίτηση θα αισθανόμουν ότι υπάρχει μία πρόοδος.
@Ανων-Αγγλικα! - Μερικοί αστυνομικοί ας πούμε έπρεπε να πάνε φυλακή. Εκείνοι με τις κλωτσιές στα κεφάλια.
@Χολινταιη - Και να φανταστείς είναι και από τα διακεκριμένα στελέχη.
@Ιρις - Καλή ερώτηση!
Πάντως δεν είναι εντυπωσιακό πόσο πολύ ξεχάστηκε η όλη υπόθεση? Εκεί βασίζεται ο Πολύδωρας και όλοι τους.
Η μπάλα είναι στο δικό μας τερραίν παίδες!
Ε σήμερα ξεχάστηκε αυτό, αύριο θα ξεχαστεί ο φόνος, και εν γένει έχουμε ξεχάσει τον Αθανάσιο Διάκο, την άνωση του αέρα και προσεχώς τον τροχό...
Τείνω να πιστέψω τελικά ότι η μνήμη δεν έχει καν ποδάρια :(
Ωραία όλα αυτά και η ανταλλαγή χαρακτηρισμών 'διασκεδαστική' αλλά εγώ θα ήθελα κάποιος πιο σχετικός από εμένα να κάνει το wiki που προτάθηκε εδώ πιο πάνω.
Γιατί, για όποιον δεν είδε, τα ΜΑΤ βαράνε και άλλους εκτός από διαδηλωτές. Σε ρόλο μπράβου-προστασίας...
Τα ΜΑΤ επιτίθενται σε κατοίκους που δενδροφύτευαν έκταση του Πάρκου (δικαιοδοσίας της Νομαρχίας Αθήνας)
Γιατί τα ΜΑΤ προστατεύουν τα παράνομα συμφέροντα του Πανελληνίου Γ.Σ;
Τρεις συλλήψεις. Έκθετη η Νομαρχία και το Υπ. Δημόσιας Τάξης.
http://www.asda.gr/elxoroi/DTsynton2.htm#%CE%91%CF%80%CF%8107%CE%B4%CE%B5%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%BF%CF%86
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=685468
Το πραγματικό νόημα των δηλώσεων του κυρίου Πολύδωρα στο http://unclearis.blogspot.com/2007/03/blog-post_31.html
Θα περιμένω με περιέργεια και ανυπομονησία το wiki.
EΠΊΣΗΣ ΠΕΡΙΜΈΝΩ ΑΠΆΝΤΗΣΗ ΑΠΟ "MANTALENA PARIANOS" ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΊΟ ΜΟΥ ΠΟΣΤ!
sorry για τα caps(μου ξέφυγε!) και το λάθος ονομα.
argsxv >>
Ποιο είναι το ποστ σου; Ποιο είναι το blog σου;
Δεν καταλαβαίνω. Δώσε λυνκ.
Εσύ είσαι που μου αφήνεις άσχετα σχόλια στο blog μου γia to wiki? Είμαι τόσο άσχετη που δεν ξέρω καν τι είναι αυτό το wiki που λες. ¨Εχει σχέση με το wikipedia;
Κάτι σαν free content σελίδα;
λεω για το αντιδοτο!!
Βασικα απαντησε εξυπνα αλλακατεδειξε καποια προβληματα που υπαρχουν σε αυτον τον πολυπαθο τοπο.Φυσικα ολοι μας θα θελαμε να μην υπαρχει βια, αστυνομια, ολα να κυλουν ειρηνικα...Δεν ειναι ετσι ομως.Θα αναφερθω συγκεκριμενα στισ διαδηλωσεις.Ας μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας.Μεσα στην διαδηλωση υπαρχουν και καποιοι ανεγκεφαλοι που δημιουργουν τα επεισοδια οπως και μεσα στην αστυνομια υπαρχουν καποιοι εθνικοφασιστες που χαιρονται με αυτα.Αυτους πρεπει να αποκλεισουμε.Δεν ειναι δυνατον να περιμενουμε απο τον αστυνομικο να κατσει απραγος οταν ερχονται οι διαδηλωτες πανω του με τα καδρονια απο τις σημαιες και τα πανο.Οσο για τα γκλομπ και τις σιδηρογροθιες και τα χημικα εγω ειμαι εναντιον.Στο εξωτερικο χρησιμοποιουν νερο με πιεση και πλαστικες σφαιρες....εκει θα καταληξουμε;Ζηταμε απο την αστυνομια να μας προστατευσει και οταν το κανει πεφτουμε να την κατασπαραξουμε.Εγω πιστευω οτι ενας που θελει να διαδηλωσει ειρηνικα ουτε θα προκαλέσει ουτε θα ασχοληθει με τους αστυνομικους αν τον προκαλουν.Οι υπολοιποι πανε γυρευοντας.Και τι ειναι αυτο πια με τις πορειες;Το εχουμε παρακανει πια.Υπαρχουν και αλλοι τροποι διαμαρτυριας εξι9σου δραστικοι.ας μην ξεχναμε οτι η ελευθερια του καθε ατομου σταματα εκει που ξεκινα η ελευθερια του αλλου......
Νομίζω οτι του κάνανε περίεργες ερωτήσεις..Υπουργός είναι,όχι ο Πατακός!
NAI ALLA SYMPERIFERETAI SA PATAKOS!
σας γάμησε όλους ο Πολύδωρας.
απορώ και γιατί μπήκε στον κόπο να απαντήσει σε ένα μάτσο γελοιωδέστατες ερωτήσεις
"αν βάραγαν την κόρη σας με γκλόμπ"
(αυτό θα μπορούσε να εκληφθεί και ως απειλή καλέ που ζείτε και ξεστομίζετε τέτοιες βλακείες;)
"αν είχα ένα τρισεκατομμύριο ευρώ..."
αι ντεεεεε
Κατά την γνώμη μου...αν ήταν ευφυής δεν θα υποτιμούσε την νοημοσύνη των άλλων...άλλα είναι αναμενόμενο να καλύπτεται από την κυβέρνηση...δυστυχώς απλά ευνοείται από ήδη διαμορφωμένο και στερεομένο πελατειακό σύστημα...που κι εμείς με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο συντηρούμε και άρα διαιωνίζουμε...οι φωτογραφίες που τραβήχτηκαν απο την πορεία συγκλονιστικές...
Μας κυβερνά η απόλυτη πλειοψηφία του 45.5% καταλαμβάνοντας το 55% των βουλευτικών εδρών και αναρωτιέστε γιατί οι αστυνομικοί αφήνονται να ενεργούν αυθαίρετα και παράνομα???
γειά ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ!
σχετικά με την απάντηση που έδωσε ο Πολύπωδας στην Rodia
Β.Π.: Με συγχωρείτε, δεν έχω βγάλει δόντια του δράκουλα ακόμη. Ούτε τριχωτό δέρμα του λύκου. Σας διαβεβαιώ.
Ελάτε να με δείτε από κοντά. Μη ζείτε άρρωστες φαντασιώσεις.
η απάντηση είναι παραπλανητική ψευδής και προσβλητική ως πρός τις άρρωστες φαντασιώσεις
και η photo το αποδεικνύει
http://images.mailboxdrive.com/mgata13l@yahoo.com/29054.jpg
(όλοι οι λύκοι τα ίδια λένε)
ΥΓ. αντιπαθώ βαθύτατα αυτο το δικηγορίστικο στυλάκι στον τρόπο που απαντούσε
ενα ακομα σχόλιο για το σχόλιο μου που γράφτηκε κάτι μήνες μετα το post...άραγε συναντήθηκε η Rodia με τον Πολύπωδα?
Δεν πρόλαβα να την προειδοποιήσω εγκαίρος ότι ΝΑΙ έχει δόντια δράκουλα και τρίχες και οτι άλλο ανέφερε στην περιγραφή ισχύει..το ερωτηματικό (στην φράση του) είναι για το σανσπένς ...έχει αίμα στα δόντια ή είναι απ΄τα κεράσια που έφαγε?
Μου άρεσε το μονταζάκι..κ θα το ποστάρω και στην μεριά μου ειδικά για την Rodia... :_)
Προφητικα λογια "Ενσυνειδητης Πολιτικης"
Αξιζει να περασετε ευχαριστα την ωρα σας διαβαζοντας Βυρωνα Πολυδωρα το 2000, σε μια λογοτεχνικη (και προφητικη) εξαρση!
http://www.polydoras.gr/images/texts/olympia_zhsei.doc
Καλη διασκεδαση!
thank fred info post article you, visit inwebsite me
good post and thank u very much
Post a Comment