Monday, April 21, 2008

Eλλάς Eλλήνων Xριστιανών

[Eίναι ίσως κωμική σύμπτωση πως σήμερα που είχα διαλέξει να κλείσω το ζήτημα του Mητροπολίτη Kαλαβρύτων και Αιγιαλείας π. Αμβροσίου είναι 21η Απριλίου, όταν αυτοί που κατέλαβαν την εξουσία και κατέλυσαν τη δημοκρατία κήρυτταν μία "Ελλάδα Ελλήνων Χριστιανών." ]



Kαθώς περνάνε τα χρόνια η ημερομηνία αυτή σημαίνει όλο και λιγότερο για όλο και περισσότερο κόσμο. Ίσως είναι καλό αυτό. Θέλω να πω, ίσως είναι καλό ότι όλο και περισσότεροι σε αυτή τη χώρα θεωρούν τη δημοκρατία κάτι δεδομένο, κάτι σαν τον αέρα που αναπνέουμε.

'Oμως χρήσιμο είναι να θυμόμαστε και την ιστορία μας. Kάποτε κάποιοι ανέβηκαν στην εξουσία χωρίς τη θέληση του κόσμου. Γέμισαν τις φυλακές και τις εξορίες με εκείνους που δεν τους άρεσαν. Σκότωσαν και βασάνισαν εκείνους που τους έφεραν αντίρρηση.



'Oλα αυτά τα έκαναν στο όνομα του Xριστιανισμού ,του Πατριωτισμού, και των χρηστών ηθών. Όμως η στάση του δεν ήταν ούτε Xριστιανική, ούτε πατριωτική, και ήταν σίγουρα ανήθικη.

Φεύγοντας μας άφησαν και τη Kύπρο μισή, έτσι για να έχει και εκείνη η γενιά τη δική της εθνική καταστροφή.



Δε πιστεύω ότι η δημοκρατία σήμερα κινδυνεύει με τον ίδιο τρόπο. Δε πιστεύω δηλαδή ότι τα τεθωρακισμένα θα κατακλύσουν πάλι το κέντρο της Αθήνας. Σήμερα ο κίνδυνος της δημοκρατίας έρχεται από ανθρώπους που δε φοράνε στρατιωτικά ρούχα, αλλά κουστούμια και γραβάτες. Από εκείνους που έχουν καταρρακώσει την παιδεία του τόπου. Από εκείνους που έχουν διαρρήξει τον κοινωνικό ιστό και έχουν πείσει ότι αξίζεις υγεία ανάλογα με το πορτοφόλι σου. Από εκείνους που καταδυναστεύουν και φιμώνουν το δημόσιο διάλογο.

Στη γενιά του Πολυτεχνείου και στη προηγούμενη από αυτήν, υπήρξαν άνθρωποι γενναίοι που με πραγματικό κίνδυνο της ζωής τους αγωνίστηκαν για να έχουμε εμείς σήμερα το αυτονόητο. Ξέρω ότι αυτό που γράφω ακούγεται σαν κλισέ έκθεσης του δημοτικού. Είπαμε, είναι καλό αυτό. Σημαίνει ότι εμείς δε χρειάστηκε να περάσουμε από βασανιστήρια. Σημαίνει ότι δε λιώσαμε πίσω από τα κάγκελα της φυλακής. Σημαίνει ότι εμείς δε κλάψαμε νεκρούς.



Σημαίνει όμως πάνω απ' όλα, ότι σήμερα, στη δική μας βάρδια, είμαστε χρεωμένοι να φροντίσουμε αυτό που μας παραδόθηκε να το σηκώσουμε λίγο ψηλότερα, να το πάμε λίγο πιο μπροστά. Nα το παραδώσουμε καλύτερο.

Tο αποτέλεσμα αυτής της πορείας δεν έχει κριθεί.

Αυτό κατά τη γνώμη μου είναι το νόημα της μέρας.

ΥΓ. Στα σχόλια αυτού του κειμένου, τηρώντας την υπόσχεσή μου έχω βάλει το κείμενο αυτού του ανεκδιήγητου ανθρώπου, του Αγίου Kαλαβρύτων και Αιγιαλείας.



Eίναι ένας άνθρωπος που ίσως δε πέρασε και τόσο άσχημα την επταετία. (Ρωτήθηκε προχθές στο μπλογκ του και διέγραψε την ερώτηση.

Όπως και να έχει δεν θα ήταν ο μόνος. Πολύ χειρότεροι από αυτόν απόλαυσαν αξιώματα στη δικτατορία, μετά αποδώθηκαν στη κοινωνία καθαροί και πρόκοψαν και από πάνω. Όλα ξεχάστηκαν.



Eίμαι σίγουρος ότι πρακτικές σαν του Αγίου Kαλαβρύτων θα εκλείψουν σιγά-σιγά, ακόμα και στο χώρο της συνόδου της Eκκλησίας όπου κυριαρχεί ακόμα η μαύρη αντίδραση.

Tο "Eλλάς Eλλήνων Xριστιανών" της εποχής εκείνης τελείωσε. Ας φροντίσουμε μην έρθει τίποτα πιο Oργουελικό.

33 comments:

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

H απάντηση στο κουίζ του Σαββάτου, όπως είχα υποσχεθεί:

Highlight [Με bold οι κορυφαίες στιγμές του εκκλησιαστικού λόγου ενός Μητροπολίτη. Μητροπολίτης ξαναλέω. Όχι χούλιγκαν του Γαβροβαζελοαεκού ...]

Γράφετε ότι ζήτε αστεφάνωτος με μιά κοπέλλα. Δικαίωμά σας να το πράττετε. Αλλά δεν αξίζετε και βραβεία γι αυτό πού κάνετε. Είσθε αιχμάλωτος στα δίχτυα της αμαρτίας. Έτσι διδάσκει η Εκκλησία!

Μπορείτε να κοιμηθήτε και με την μητέρα σας και με την αδελφή σας και με την αδελφή του φίλου σας και με την γυναίκα του αδελφού σας και με την γυναίκα του προϊσταμένου σας και με την γραμματέα σας και με μια γυναίκα που συναντλάτε τυχάια σε ένα μπάρ και με μια γυναίκα που εκδίδεται αλλα ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΏΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ δεν μπορείτε να λέγεσθε ΗΘΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΣ! Είναι λοιπόν δικαίωμά σας να επιλέξετε τον τρόπο ζωής και συμπεριφοράς σας, αλλάκαι δικαίωμά μου να σας αποκαλώ ΜΗ ΗΘΙΚΟ ΑΝΘΡΩΠΟ.

---

Ακολουθεί ολόκληρο το κείμενο. Αυτο το "αγαπητέ" έχει χάσει τη σημασία του σε εκείνο το μπλογκ. Είναι κάτι σαν το "σεμνότητα και ταπεινότητα".

====

ΣΤΟ ΑΓΑΠΗΤΟ " ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ"

Αγαπητέ μου,

α) Μη διαμαρτύρεσθε. Έχω δικαίωμα να φιλοξενώ καί επομένως καί να αποσύρω οποιοδήποτε σχόλιο. Είτε σας αρέσει είτε όχι, ασκώ το δικαίωμα αυτό. Σεις δε είσθε ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΣ ΣΤΟ BLOG. Δήτε τους λόγους στην παράγραφο στ΄ παρακάτω.

β) Δεν απαντώ επί παντός επιστητού. Απαντώ μόνον, και εφ όσον έχω χρόνον, σε θέματα που αναφέρονται στην ανάρτηση. ΜΟΝΟΝ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΣ.
Τώρα λοιπόν το θέμα, για το οποίο καλώ σε διάλογο, είναι η νομιμοποίησις της παράνομης συμβίωσης, που τώρα θέλουν να την ονομάζουν "ελεύθερη συμβίωση". Αυτό αλλάζει τα ήθη του ελληνικού Λαού.

γ) Πτυχή και μέρος του θέματος τούτου σήμερα, και αυτό μόνο τίθεται για συζήτηση, είναι η περίπτωση της Οσίας Μαρίας της Αιγυπτίας, μάλιστα δε ως αρχέτυπο μετανοίας. Επ αυτού μπορώ να απαντήσω. Όχι όμως για άλλα θέματα, τα οποία σας απασχολούν. Με τίς "εξυπνάδες" σας και τις "κορώνες" σας είσθε λοιπόν εκτός θέματος. Όσα τυχόν σας απασχολούν δεν είναι εδώ ο τόπος για να τά λύσετε.

δ) Επαναλαμβάνετε ότι με πληρώνετε και γι αυτό είμαι υποχρεωμένος να σας απαντώ! Δεν νομίζετε, ότι κατεβάζετε πολύ χαμηλά το επίπεδο της συζητήσεως; Ου περί χρημάτων ο λόγος. Νομίζω ότι το παρατραβάτε. Δεν δουλεύω για χρήματα. Είμαι ένας ιδεολόγος! Ένας εργάτης του Αμπελώνος του Κυρίου. Ένας ιεραπόστολος! Αυτό είναι που σας ενοχλεί.

ε) Γράφετε ότι ζήτε αστεφάνωτος με μιά κοπέλλα. Δικαίωμά σας να το πράττετε. Αλλά δεν αξίζετε και βραβεία γι αυτό πού κάνετε. Είσθε αιχμάλωτος στα δίχτυα της αμαρτίας. Έτσι διδάσκει η Εκκλησία!
Μπορείτε να κοιμηθήτε και με την μητέρα σας και με την αδελφή σας και με την αδελφή του φίλου σας και με την γυναίκα του αδελφού σας και με την γυναίκα του προϊσταμένου σας και με την γραμματέα σας και με μια γυναίκα που συναντλάτε τυχάια σε ένα μπάρ και με μια γυναίκα που εκδίδεται αλλα ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΏΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ δεν μπορείτε να λέγεσθε ΗΘΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΣ! Είναι λοιπόν δικαίωμά σας να επιλέξετε τον τρόπο ζωής και συμπεριφοράς σας, αλλάκαι δικαίωμά μου να σας αποκαλώ ΜΗ ΗΘΙΚΟ ΑΝΘΡΩΠΟ.

Τώρα λοιπόν, κατά την διδασκαλία του Κυρίου, είσθε στην παρανομία. Και οι συνέπειες της συμπεριφράς σας βαρύνουν εσάς, βαρύνουν την ψυχή σας. Δικό μου χρέος είναι να λέγω σε όλους τουυς τόνους, ότι κάθε εκτός γάμου σαρκική σχέση, για την Εκκλησίακαι για τα χρηστά ήθη της Κοινωνίας, είναι μη ευλογημένη.

στ) Αυτά για τελευταία φορά. Δεν πρόκειται να ασχοληθώ και πάλι μαζί σας. Όταν γίνετε πιό ταπεινός άνθρωπος, ελάτε να συζητησουμε. Ακόμη καί το όνομά σας "ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ" δείχνει την υπεροψία του χαρακτήρος σας! Εκ προοιμίου αποκλείει την αποδοχή μιας άλλης απόψεως!
Με το επιχείρημα "ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ" εύκολα, χωρίς σκέψη, χωρίς δισταγμό, χωρίς προβληματισμό, απορρίπτετε κάθε άλλη άποψη. Άρα δεν είσθε έτοιμος για διάλογο. Δεν είσθε ώριμος συνομιλητής.
Με το "ΡΕ" είσθε και υβριστής του άλλου! Επειδή ο "άλλος" είναι εξ ορισμού "ΚΥΡΙΟΣ" ή "ΚΥΡΙΑ" .
Μάθετε πρώτα από όλα τρόπους καλής συμπεριφοράς και έπειτα βλέπουμε.

Τελεία και παύλα κ. "ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ"
Δεν θα επανέλθω σε συζήτηση μαζί σας, επειδή δεν έχετε τις προύποθέσεις.
Αυτά μέ πολλή αγάπη.
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ, αγαπητέ.
+ Ο Κ & Αι. Α

18 Απρίλιος 2008 10:12 πμ

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Δε ξέρω τι είδους μήλα είστε.
Πώς λέμε, "τι φρούτο είσαι;"

Δείτε εδώ το τρόπο με τον οποίο ο Μητροπολίτης αξιολογεί τους ανθρώπους, πώς βλέπει το ρόλο της πολιτείας, και δώσετε ιδιαίτερη σημασία στο ύφος του. Σας θυμίζω ότι πρόκειται για ιερωμένο.

"Αγαπητοί μου..."

Εξοχώτατε Κύριε Υπουργέ επί της Δικαιοσύνης,

Με το Νομοσχέδιο, το οποίο προωθείτε, ανατρέπονται άρδην τα ήθη του Ελληνικού Λαού, δημιουργείται δέ και μια σύγχυση, κυρίως στους νέους, σε μια εποχή όπου το δημογραφικό πρόβλημα στην Ελλάδα έχει προσλάβει τραγικές διαστάσεις και οι θεσμοί, όπως αυτός της οικογένειας, χρειάζονται περαιτέρω υποστήριξη και όχι κι άλλα πλήγματα.

Με το Νομοσχέδιο αλλοιώνεται η έννοια της λέξεως «ανηθικότης». Μπαίνουν στο ίδιο καλάθι τα "καλά" και τα "σάπια μήλα", τα "καλά" και τα "κούφια" καρύδια!

Διαγράφονται οι όροι «πορνεία» και «μοιχεία» από το λεξικό της ηθικής συμπεριφοράς. Μολύνονται, παραθεωρούνται και χλευάζονται τα «χρηστά ήθη» του Ελληνικού Λαού. Αυτά όμως τα "χρηστά ήθη" έχουν καθιερωθεί με διδαχές αιώνων, προστατεύονται δε ως τώρα τόσο από τον γραπτό όσο και από τον άγραφο Νόμο της ελληνικής ψυχής και της ελληνικής ορθοδόξου παραδόσεως. Ο Νόμος του Θεού και οι Νόμοι της Πολιτείας υπάρχουν, ακριβώς για να εμπνέουν στον άνθρωπο το «ηθικώς ζείν και διάγειν». Ο Νόμος του Θεού και οι Νόμοι της Πολιτείας υπάρχουν για να διαμορφώνουν και να προστατεύουν τα λεγόμενα τα «χρηστά ήθη». Ο Νόμος για την Ελεύθερη Συμβίωση, δυστυχώς καταργεί αυτά τα ήθη.

Ως Υπουργός, δεν έχετε το δικαίωμα να διαγράφετε κάτι από τον άγραφο ηθικό Νόμο, τον οποίο έχουν διαμορφώσει οι αιώνες μέσα στην ανθρώπινη ψυχή.

Ως Υπουργός, δεν έχετε επίσης το δικαίωμα να διαγράφετε ούτε και τον γραπτό ηθικό Νόμο του Θεού, τον Ευαγγελικό Ηθικό Νόμο, οποίος περιέχεται στην Αγία Καινή Διαθήκη ως εντολή του Κυρίου μας, καθ΄όσον, όπως Σείς ο ίδιος έχετε δηλώσει, είσθε χριστιανός Ορθόδοξος και μέλος επίσης μιάς Κυβερνήσεως, την οποία εψήφισαν και ανέδειξαν κυρίως Ορθόδοξοι Χριστιανοί ψηφοφόροι.

Αν επιθυμείτε, ως Υπουργός, δύνασθε να διαγράψετε μόνο ένα μέρος από τον κοσμικό ηθικό Νόμο, όπως αυτός εκφράζεται από το «δίκαιο» της ελληνικής Κοινωνίας, δίκαιο το οποίον σας έταξαν βέβαια να περιφρουρείτε. Θα ήταν λοιπόν πολύ χρήσιμο πρώτα ίσως να αναλογιστείτε, την βαριά ευθύνη του θεσμικού ρόλου τον οποίον έχετε αναλάβει, προκειμένου να περιφρουρείτε, ως Υπουργός επί της Δικαιοσύνης, πάνω από όλα τα χρηστά ήθη και όχι να τα περιφρονείτε. Το κοσμικό ηθικό δίκαιο, δηλ. οι Νόμοι του Κράτους, έργα των ανθρώπων, που περιέχονται στα κατά καιρούς εκδιδόμενα φύλλα της Εφημερίδος της Κυβερνήσεως, επιδέχονται αλλαγές. Όμως αναλόγως του ύφους και του ήθους της αλλαγής τους, οι άνθρωποι προτρέπονται να γίνουν είτε περισσότερον ηθικοί, είτε περισσότερον ανήθικοι. Με το Νομοσχέδιο, που σήμερα προωθείτε, θα παρακαλούσα να αναλογιστείτε μήπως δεν επιτυγχάνεται η προαγωγή των ηθών της ελληνικής κοινωνίας, αλλ’ αντιθέτως! Επιβραβεύεται η περιφρόνηση παραδεδομένων αξιών της ζωής, όπως είναι ο θεσμός της οικογένειας και διευκολύνεται μία σταδιακή, αλλά μεθοδική, εκτροπή της Κοινωνίας σε άλλα "μορφώματα" και μοτίβα ζωής, τα οποία επαναφέρουν τον άνθρωπο σε μια πρωτόγονη κατάσταση ζωής και συμπεριφοράς, τα οποία όμως πλήττουν καίρια τον θεσμό της νομίμου, παρά Θεού δε ευλογημένης και παρ΄ ανθρώπων αποδεκτής, φυσιολογικής οικογένειας.

Τα άλογα ζώα, Κύριε Υπουργέ, μόνον αυτά όταν "ζευγαρώνουν¨, δεν διαθέτουν το αίσθημα της προσβολής της δημοσίας αιδούς! Παρά ταύτα κι αυτά κάποτε κάποτε εφαρμόζουν ένα δικό τους κώδικα συμπεριφοράς! Αντίθετα από τά ζώα, ο νοήμων άνθρωπος με τήν πάροδο του χρόνου βγήκε από τα σπήλαια, διαμόρφωσε τις κοινωνίες, έθεσε νόμους και περιορισμούς στη ζωή του, ανάλογα προς τους οποίους βαθμολογείται το επίπεδο του πολιτισμού του. Μέχρι σήμερα γνωρίζουμε, ότι δύο μόνον τρόποι υπάρχουν, όταν ένας άνδρας και μια γυναίκα αποφασίζουν να συμβιώσουν: ο γάμος, ως νόμιμη συμβίωση και η εκτός γάμου συνάφεια, ως παράνομη σχέση ζωής και συμπεριφοράς!

Μη μας ξαναγυρίζετε στα χρόνια της πρωτόγονης ζωής! Ποιός άραγε Σας έδωσε το δικαίωμα να τροποποιήσετε τα ήθη του ελληνικού Λαού;

+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ & ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
17 Μαρτίου 2008

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Και για να τελειώσω με αυτή την τριλογία των έργων του Αγίου Καλαβρύτων, βάζω και ένα κομμάτι αφιερωμένο στην Υποκρισία / Λογοκρισία:

O Άγιος Καλαβρύτων έσβηνε ότι δε του άρεσε. Επειδή όμως ενίοτε έπρεπε να δίνει και κάποιες εξηγήσεις σε κατάπληκτους οπαδούς, προφασιζόταν το ύφος και τον τόνο των σχολίων.

Τι έγραψε όμως ο ίδιος;

Θαυμάστε:

===

Αγαπητέ μοι, έχετε δίκηο. Αυτή είναι η επιθυμία μου, νά καταστήσω δηλ. το Blog ένα βήμα πνευματικής τροφοδοσίας.
Αλλά η τρέχουσα επικαιρότης, δηλ. ο αγώνας υπέρ του ηθικού Νόμου, κατέστη αναγκαίος.
Μέσα στα πλαίσια αυτά είναι και η απάντησή μου πρός την καν Παπουτσάκη. Ανθίσταμαι σέ ένα σχέδιο φιμώσεως των Ιεραρχών. Και όπως αντιλαμβάνεσθε η ελευθερία, στην όποια της μορφή είναι, υπέρτατο αγαθό.

Η οργή είναι τρόπος εκφράσεως, είναι σχήμα λόγου. Δεν είναι δα και αυτό αμαρτία!

Συγχωρέστε με, εάν σας ενώχλησα.

Εκ δευτέρου αυτή η τακτική της διαλεκτικής και του αγώνος, όπως σας εξέθεσα παραπάνω, είναι χρήσιμος, ώστε να κεντρίσει το ενδιαφέρον των αναγνωστών. Έτσι το Blog θα γίνει ευρύτερα γνωστό και τότε θα μπορώ να εκτιμήσω το ενδιαφέρον των αναγνωστών για τα πνευματικά θέματα. Οπωσδήποτε με κάθε τρόπο, έτσι η αλλοιώς, ο Χριστός εξαγγέλλεται.
Με αγάπη Κυρίου
+ Ο Κ & Αι. Αμβρόσιος

31 Μάρτιος 2008 3:23 μμ

===

[Kαι εγώ ο άνθρωπος του έκανα πιο γνωστό το μπλογκ, και ούτε ένα ευχαριστώ! :-)]

JustAnotherGoneOff said...

Είναι εμφανής ο μισογυνισμός του κειμένου και γι αυτό έγραψα προχτές αν πήρες κομμάτια από τον απόστολο Παύλο. Βλέπει ο ΚΑΑ τη γυναίκα σαν κάτι δευτερεύον, η γυναίκα, η αδελφή, η μάνα που μπορείς να τις κάνεις ό,τι θες αλλά ΕΣΥ κρίνεσαι.

Κλασική διδασκαλία του ψυχοπαθή Παύλου.

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

@justanothergoneoff - Ποιός Παύλος... Ούτε ο Τάκης στο Magic δε το πήγαινε έτσι ... :-)

JustAnotherGoneOff said...

Και όπως αντιλαμβάνεσθε η ελευθερία, στην όποια της μορφή είναι, υπέρτατο αγαθό

Πήγαινε να του ευχηθείς από μέρους μου "χρόνια πολλά για τη σημερινή ημέρα."

JustAnotherGoneOff said...

PS όχι τόσο για τη λέξη "ελευθερία", αλλά για "την όποια μορφή της". Αυτό με έκανε να χτυπιέμαι στο πάτωμα από τα γέλια.

gremiii said...

Καλησπέρα,
'Οχι αυτά που γράφεις δεν "ακούγονται σαν κλισέ έκθεσης του δημοτικού". Μπράβο σου για την ανάρτηση.
Το μόνο που έχω να επισημάνω είναι ότι όλη η ουσία των ατόμων σαν και του είδους του Παπαδόπουλου συνοψίζεται στο πρώτο βιντάκι ακριβώς στο 0:12 που ρουφάει τη σαθρούμπα μύτη του.
Να 'σαι καλά.

Αntidrasex said...

Του μεγάλου Απόστολου Παύλου? Του Σαούλ δηλαδή, που όταν μυρίστηκε οτί η συμφέρουσα πλευρά είναι η αντίθετη, έκανε κωλοτούμπα. Και από κάποιους θεωρείται ο μεγαλύτερος απόστολος... Λογικό.

Καλά, αυτό το η ελευθερία στην όποια της μορφή είναι πραγματικά ΘΕΪΚΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ!!

monahikoslikos said...

Θυσίασες φίλε ένα υπέροχο ποστ για να ασχοληθείς με έναν ιεράρχη που ύμνησε τη χούντα.
Για το "Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών" ότι ήταν να πούμε το είπαμε ΤΟΤΕ που έπρεπε.

Anonymous said...

"Σημαίνει όμως πάνω απ' όλα, ότι σήμερα, στη δική μας βάρδια, είμαστε χρεωμένοι να φροντίσουμε αυτό που μας παραδόθηκε να το σηκώσουμε λίγο ψηλότερα, να το πάμε λίγο πιο μπροστά."

Δεν θα συμφωνήσω. Η Γενιά του Πολυτεχνίου κατάφερε να υψώσει το ανάστημά της κόντρα σε αμόρφωτους στρατηγούς μαριονέτες, μία περίοδο που η παιδεία ήταν σε πολύ υψηλό επίπεδο.

Τώρα, η ίδια μορφωμένη γενιά έχει στήσει τη δική της χούντα και έχει καταστρέψει τη δημόσια παιδεία. Έχει δημιουργήσει μία μνήμη χρυσόψαρου σε όλο το κόσμο και έχει καταφέρει να απομηθοποιήσει πράγματα όπως ίσα δικαιώματα και αξιοκρατία.

Αυτή τη στιγμή ο πύχης βρίσκεται πολύ ψηλότερα. Αν προσπαθήσουμε να περάσουμε λίγο ψηλότερα από ότι πριν, θα περάσουμε από κάτω.

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

@gremii – Kαλώς την – λεω την καθώς βλέπω τη Mαφαλντα. Thnx.

@Αντίδραση – Iεράρχης είναι, θεικά λέει …

@Λύκο – Αν εννοείς τον Φάρο, αυτός είναι αύριο. Δε μου πάει να το χώσω σήμερα.

@Noulo – Kαι όμως αν και με διαφορετικούς τόνους δε λέμε πολύ διαφορετικά πράγματα.

Giannis123 said...

JustAnotherGoneOff said...
Κλασική διδασκαλία του ψυχοπαθή Παύλου.

21/4/08 14:14


..................................

antidrasi&sex said...
Του μεγάλου Απόστολου Παύλου? Του Σαούλ δηλαδή, που όταν μυρίστηκε οτί η συμφέρουσα πλευρά είναι η αντίθετη, έκανε κωλοτούμπα. Και από κάποιους θεωρείται ο μεγαλύτερος απόστολος... Λογικό.



21/4/08 14:46

................................



Ψυχοπαθής ο Απόστολος Παύλος;
Ο Απόστολος Παύλος πήγε με την συμφέρουσα πλευρά και έκανε κωλοτούμπα;


Να σας θυμίσω ότι ο Απόστολος Παύλος άφησε την όποια βόλεψή του και αφού κύρηξε τον Χριστιανισμό, πέθανε για τα πιστεύω του.
Έχετε διαβάσει τίποτε από Απόστολο Παύλο;
Το να μην πιστεύεις είναι δικαίωμά σου. Το να μην ασπάζεσαι τα κυρήγματα του Χριστινισμού; Ο.Κ. σεβαστό. Το να λες όμως ανακρίβιες για να δικαιολογήσεις την άποψή σου είναι τουλάχιστον φτηνό.
Το ξαναείπα εδώ σ' αυτό το μπλοκ.
Ας μην μπερδεύουμε την πραγματική αγνή Χριστιανική πίστη και το κήρυγμα του Χριστού, δηλαδή το Ευαγγέλιο, με τους κακούς "εκπροσώπους" της Εκκλησίας.

apos said...

Χαίρομαι ειλικρινά που δεν ήμουν ο μόνος 'γραφικός' που θυμήθηκε την επέτειο.
Δυστυχώς, πάντοτε θα υπάρχουν νοσταλγοί πάσης φύσεως 'καθεστώτων' που εξασφαλίζουν «τάξη», «ασφάλεια» και μπόλικη «ρουφιανιά».
Ελπίζω να μην του έπεσε βαριά η τούρτα με τα 41 κεράκια νοσταλγίας του φίλου σου του Αμβρόσιου (να μου το θυμηθείς, στο τέλος θα αγαπηθείτε!)

Anonymous said...

Τα άλογα ζώα, Κύριε Υπουργέ, μόνον αυτά όταν "ζευγαρώνουν¨, δεν διαθέτουν το αίσθημα της προσβολής της δημοσίας αιδούς! Παρά ταύτα κι αυτά κάποτε κάποτε εφαρμόζουν ένα δικό τους κώδικα συμπεριφοράς!

Και να ρωτήσω τώρα εγώ τι να κάνω με το γάτο μου το Μύκητα, ο οποίος διαθέτει όλη την "αρματωσιά" ενός αρσενικού αλλά γνώρισε τον έρωτα από τη λάθος πλευρά και με το λάθος γένος.Και εξηγούμαι: τον πήραν όλοι οι αρσενικοί της γειτονιάς! Μήπως να το πάω να εξομολογηθεί το ζωντανό; Είναι ανήθικο; Να το θανατώσω γιά να μη σκανδαλίζει τους Χριστιανούς;
Δώστε μου οδηγίες τώρα που είναι νωρίς ακόμα για να το βάλω στο σωστό δρόμο!

ΥΓ.Ο γάτος μου είναι όντως gay!
Καλό βράδυ Δεμασαμερε!

Anonymous said...

Τα άλογα ζώα, Κύριε Υπουργέ, μόνον αυτά όταν "ζευγαρώνουν¨, δεν διαθέτουν το αίσθημα της προσβολής της δημοσίας αιδούς! Παρά ταύτα κι αυτά κάποτε κάποτε εφαρμόζουν ένα δικό τους κώδικα συμπεριφοράς!

Και να ρωτήσω τώρα εγώ τι να κάνω με το γάτο μου το Μύκητα, ο οποίος διαθέτει όλη την "αρματωσιά" ενός αρσενικού αλλά γνώρισε τον έρωτα από τη λάθος πλευρά και με το λάθος γένος.Και εξηγούμαι: τον πήραν όλοι οι αρσενικοί της γειτονιάς! Μήπως να το πάω να εξομολογηθεί το ζωντανό; Είναι ανήθικο; Να το θανατώσω γιά να μη σκανδαλίζει τους Χριστιανούς;
Δώστε μου οδηγίες τώρα που είναι νωρίς ακόμα για να το βάλω στο σωστό δρόμο!

ΥΓ.Ο γάτος μου είναι όντως gay!
Καλό βράδυ Δεμασαμερε!

Anonymous said...

Κι όσο γιά τη σημερινή επέτειο ένα έχω να πω. ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ!
Κι όταν ο Καρατζαφέρης έφερε στο κανάλι του φιλοξενούμενο τον Παττακό για να μας πει την ιστορία από τη δική του ματιά θα έπρεπε να υπήρχαν εκατό άλλες εκπομπές στα κωλοκάναλα που να λένε τι έγινε τότε.Γιατί πολύ φοβάμαι ότι θα ξεχάσουμε την αλήθεια επειδή το ψέμμα είναι πιο γοητευτικό και σερβίρεται με ποικίλους τρόπους, όπως έγινε και με τον Μαστοράκη δηλαδή.Ξαφνικά σα να μην είχε κάνει τίποτα και μάλιστα κάποιοι τον είπαν και αφελή που εξαπατήθηκε από την κακιά χούντα!
ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΜΗΞΕΧΝΑΤΕ ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ......

Khlysty said...

Αχ, μωρέ σύντροφε, τι θες και πας και μπλέκεις;... Ο μακαρίτης είχε μιλήσει για "κουσούρια" και τα 2/3 των αρχιερέων φέρουν υποκοριστικά που δεν περιγράφονται. Τι, λοιπόν, περιμένεις να σου πει ο κυρ-Αμβρόσιος; Ότι με το Σύμφωνο Ελεύθερης Συμβίωσης θα πέσουν οι δουλειές των παπάδων; Ότι τα κηρύγματα αγάπης τελειώνουν μόλις τελειώσει και το τελετουργικό της Λειτουργίας; Ότι το blog το έφτιαξε μόνο για να πουλάει μούρη και να περνά "γραμμή" (ίσως και για να "τη σπάσει" στο Μακαριστό); Ότι γούσταρε την "εθνοσωτήριον"; Ξέρεις, η Εκκλησία στην Ελλάδα είναι εξουσία. Σιγά, λοιπόν, μην πέσει ο Σεβασμιότατος στο επίπεδο να απαντά και να διαλέγεται με ουτιδανούς σαν εσένα (σου είπα, μήπως, ότι δεν μου αρέσει ούτε το όνομά σου, ούτε το ύφος σου;...)

the just said...

Συνεχίζοντας τα του Γιάννη123:

Ρωμαίος ο ίδιος, εν μέσω Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας (και δωδεκαθείσμού για τον περισσότερο κόσμο) μου διαφεύγει και μένα πως διάολο ο Παύλος πήρε "μυρωδιά" του συμφέροντός του... Ο Πινόκιο ήταν

tractatus said...

Σαν πολύ δε μάσησες με το΄ύφος και τα λεγόμενα του κ. εκ Καλαβρύτων....Νομίζω οτι έχεις καλή πέννα και ίσως θα έπρεπε να ασχοληθείς λιγότερο....άποψη είναι φυσικά...αφού σου έκανε κέφι. Η χούντα πάντως είναι ένα θέμα που πέρνει πολύ συζήτηση τόσο για το πρό χούντας όσο και για το μ.χ. :)

Agobooks said...

Εμείς τότε διαβάζαμε, δεν καταλάβαμε και πολλά πράγματα…

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

@ Giannis123 – Αυτά διαβάζει και ο παπα-Στοχάζομαι και γίνεται έξαλος. Που να του μιλήσεις μετα. Σοβαρά όμως τώρα, έχει γράψει και μία επιστολή προς Kορινθίους ο Παύλος για την αγάπη που είναι συγκλονιστική.

@ Apos – Θεωρείται βλέπεις φίλε πασέ το θέμα.

@ Σπούργος – Για αυτό ο παπα-Στοχάζομαι λέει ότι θα καταντήσουμε σα τα ζώα.

@ Mε τα σου – Αντιλαμβάνεσαι ότι το όνομά σου δε μου αρέσει. Όσο για το ύφος σου, σε λίγο ο μόνος που θα μιλάει για αυτά θα είναι ο Kαρατζαφέρης. Kαι θα μας φαίνονται και ωραία. Ξέρεις πόσος κόσμος μου λέει ότι τα λέει ωραία;

@ Kηλψστψ – Nαι ευχαριστώ. Kαι εμένα δε μου αρέσει το όνομά σου – για την ακρίβεια δε ξέρω πως προφέρεται, και ούτε τι σημαίνει. Αυτό λέω και εγώ. Αφού δε του πάει αυτό το πράγμα ο διάλογος τι ανοίγει μπλογκ ο χριστιανός ;

@ Tracatus – Eυχαριστώ για τον καλό λόγο. Έχεις πάντως πολύ δίκιο. Παρα έγινε και δεν είναι και ουσιαστικό πλέον.

@ N.Αgο – Eίδες , αυτά κάνει το πού διάβασμα. Περνάνε τα τανξ απ' έξω, πέφτει ξύλο στα κρατητήρια, περνάει το άρμα τη πόρτα του Πολυτεχνείου και από το πολύ διάβασμα δε παίρνεις είδηση τίποτα. Tι να πεις. Έφυγε και αυτός ο άνθρωπος – μπορεί να κριθεί από αλλού πια ή από την Iστορία …

the just said...

Για τους φανατικούς οποιουδήποτε θέματος ΞΑΝΑλέω: Truth is subjective.

Anonymous said...

''ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ,ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ...ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΝ ΟΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙ'ΑΥΤΟΥΣ...''
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΤΟ POST ΣΟΥ.

Υ.Γ.:ΤΙ ΦΑΣΙΣΤΑΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ;

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

@Stain– Kαλώς τον, ευχαριστώ.

@Just – Σωστό και αυτό. Πάντως από το μπλογκ εκείνο κέρδισα ανάμεσα στα άλλα την υπόδειξη στο κείμενο που ανέβασα σήμερα.

k said...

εγώ πάλι πιστεύω πως δεν το παρατράβηξες καθόλου
καλό είναι να εκμεταλευόμαστε τις ευκαιρίες που μας δίνει το μέσον αυτό- το διαδίκτυο εννοώ- για να τραβάμε την κουκούλα απο κάποιους που πραγματικά το αξίζουν...
όσο για το αν η χούντα πέρασε και πάει, δεν είναι καθόλου έτσι
απλά η εξουσία έχει τρόπους να μεταλάσσεται χωρίς το ουσιαστικό κομμάτι και οι επιδιώξεις της να αλλάζουν καθόλου... καταφέρνει όμως να πείθει ότι άλλαξε

μπράβο για την μαχητικότητα σου και για τον τρόπο που χειρίστηκες το όλο θέμα
καλό πάσχα να χουμε

geokalp said...

oργουελικό θα είναι σίγουρα..
ακόμα κι αν δεν αυξηθούν οι ..παρατηρητές!!

καλή ανάσταση

Anonymous said...

i like your bolg,welcome to my website,please!清潔服務,服飾,服飾批發,流行服飾,韓國服飾,日系服飾,服飾,潘朵拉服飾批發,批發,服飾批貨,服飾店,中國服飾,日韓服飾,精品服飾,日本服飾,服飾公司,潘朵拉流行服飾,流行趨勢,流行,潘朵拉韓國服飾,韓國,韓國網拍,韓國代購,韓國網購,韓國購物,韓國童裝,韓國街,韓國衣服,韓國服飾批發,潘朵拉,日系服裝,潘朵拉日系服飾,日系服飾,服飾批發,流行服飾,韓國服飾,清潔公司,迅束清潔公司,清潔工,辦公室清潔,無塵室清潔,高雄清潔公司,廠房清潔,高雄清潔,清潔打掃,清潔環境,清潔服務,清潔用品,公司清潔,清潔劑,清潔,居家清潔,居家服務,居家環境,居家布置,地板拋光,地板清潔,地板公司,地板打蠟,地板施工,地板臘,地板蠟,石材美容,外牆清洗,潘朵拉,整形,整形

Anonymous said...

hi!nice to meet you,if you are free welcome to my blog!雙眼皮診所,雙眼皮手術,台中新彩雙眼皮,眼袋,台中眼袋,新彩眼袋,眼袋整形,眼袋手術,眼袋診所,眼袋醫師,狐臭,台中狐臭,新彩狐臭,狐臭整形,狐臭手術,狐臭診所,削骨,台中削骨,削骨整形,削骨醫師,削骨診所,新彩,台中新彩,新彩整形,新彩診所,新彩整形外科,隆鼻,高雄隆鼻,建炳隆鼻,隆鼻手術,隆鼻整形,隆鼻醫師,韓式隆鼻,傳統隆鼻,隆鼻診所,抽脂,建炳,建炳整形,高雄建炳,建炳診所,整形,建炳整形,高雄整形,整形醫師,建炳,建炳整形

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Καλά σας κάνει η γαμωκρατία ρε και σας γαμάει,τέτοιοι που είστε και βρίζετε αυτούς που θυσίασαν την ζωή τους μπας και σας κάνουν να σκέπτεστε σαν Έλληνες.
Φάτε από τότε μέχρι σήμερα την προπαγάνδα και το ψέμμα,ζήστε σαν ραγιάδες και ετοιμαστείτε για το τουρκοεβραίικο καβλί που έρχεται....

The Wang said...

Oh, thank you sohbet for sharing! Sesli chat I'm in the midst Xat of wedding planning, Camfrog and both my fiance and I are NOT cake lovers, and can't imagine spending hundreds of dollars on one dessert we don't even like! Forum Sitesi | Video Paylaşım | Site Map We're planning on doing a buffet of family recipes Chat Ruleti pies, cookies, cheesecake, etc - and some of our favorite candies Sesli sohbet in apothecary jars :) I love to see that
others are SesliSohbet thinking Facebook out of Omegle the [cake] box, too!

Anonymous said...

ΤΩΡΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ (ΚΟΜΜΟΥΝΙΑ) ΔΙΑΛΥΟΥΝ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΓΕΝΟΚΤΩΝΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ. ΜΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΠΟΙΚΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΚΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΤΟΝ ΚΑΚΟ ΤΗΣ ΕΑΥΤΟ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΣΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΚΟ ΔΡΟΜΟ.