Sunday, April 15, 2007

Πόσο "κοστίζει" η σιωπή [μας] κατά τη Vodafone;

Πριν από ένα χρόνο υπήρξε ένα ακόμα τεράστιο ναυάγιο. Eκεί υπήρξε ένας νεκρός και πολλά θύματα, με πρώτη την ίδια τη κυβέρνηση και την αξιοπιστία της.







Σήμερα φαίνεται και με νούμερα πώς "εξαγοράσθηκε" η σιωπή:

"O σημαντικότερος διαφημιζόμενος για τον μήνα Mάρτιο ήταν η Vodafone, με ποσά που συνολικά ξεπέρασαν τα 4.64 εκατομύρια ευρώ για το σύνολο των τεσσάρων ειδών MME.

H ίδια εταιρεία ήταν και ο μεγαλύτερος διαφημιζόμενος της τηλεόρασης με συνολική δαπάνη 1.49 εκκατομύρια ευρώ." [Eφημερίδα "Αξία", Σάββατο 14 Απριλίου 2007]

Πάνω από τέσσερα και μισό εκατομύρια ευρώ για ένα μόνο μήνα!



Και αυτό είναι ξέχωρα από το κόστος της παραγωγής της ίδιας της διαφημιστικής καμπάνιας, και οι αμοιβές των "σταρ" όπως ο κ. Παναγιώτης Γιαννάκης [πονάει που το γράφω - ένας λαμπρός αθλητής και προπονητής, σεμνός άνθρωπος, πολιτικοποιημένος, γέννημα-θρέμα της Νίκαιας] 'η ο κ. Σάκης Ρουβάς.



Προσθέστε τώρα το κόστος διαφήμισης στους δρόμους και οι χορηγείες όπως για παράδειγμα στη πρωταθλήτρια ομάδα ποδοσφαίρου, τον Ολυμπιακό.

Φωτογραφία: 5 Δεκεμβρίου 2006, Γαλλικό Πρακτορείο, Δημήτρης Μεσσίνης

'Αμα το καλοσκεφτείτε είναι μία εξαιρετική κίνηση για την Vodafone, ιδιαίτερα όταν η εταιρία καταφέρνει δύο πράγματα ταυτόχρονα:

Πρώτον "γλυκαίνει" τα MME που ένα χρόνο πριν απαιτούσαν τη σύλληψη του CEO της Vodafone Hellas κ. Κορωνιά, και τα κάνει απρόθυμα να σκαλίσουν την υπόθεση των υποκλοπών, και δεύτερον και ακόμα χειρότερο, προσπαθεί να αποχαυνώσει και εμάς με τα ωραία τραγουδάκια και τα χαρούμενα προσωπάκια στις διαφημίσεις.

Είναι σχεδόν προφανές, σχεδόν περιττό να μιλήσει κανείς για τις ευθύνες της κυβέρνησης, και των ΜΜΕ που Vo-βάθηκαν. ΄

Αλλά ας παραδεχθούμε ότι η μεγαλύτερη ευθύνη δεν είναι σε αυτούς, αλλά σε όσους έχουν την μεγάλη δυνατότητα να αλλάξουν τα πράγματα. Ποιοί είναι αυτοί;

42 comments:

ΠΡΕΖΑ TV said...

Δεν υπαρχουν λογια.
Στη χωρα της αρπαχτης και της ρεμουλας,τα παντα ειναι πιθανα να συμβουν.
Και ετσι γινεται.
Οταν παιρνεις μια διαφημιστικη προμηθεια τετοιου ποσου...μεχρι και τουπες κανεις...

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Kαι όμως φίλε Πρέζα, εδώ το παιχνίδι κρίνεται σε εμάς!

Anonymous said...

Krima gia tov Giannaki re gamwto. Kai to eida kai stenoxwrithika

Anonymous said...

Τραγικό, πραγματικά. Το πρόβλημα όμως δεν περιορίζεται στη Vodafone και το τηλέφωνο του πρωθυπουργού. Εδώ και ενάμιση χρόνο το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο έχει θεσμοθετήσει την «κατακράτηση τηλεπικοινωνιακών δεδομένων» για τους πολιτές της Ε.Ε. H ασφάλεια και το προσωπικό απόρρητο όλων μας θίγεται υπό αυτό το καθεστώς.

Anonymous said...

καταρχην συμφωνω οτι την δυνατοτητα να αλλαξουν τα πραγματα την εχουμε εμεις, οι καταναλωτες... Αλλα ο κοσμος φιλε μου κοιμαται ορθιος... Η ιστορια με την Vodafone θαφτηκε οπως τοσα και τοσα αλλα σημαντικα σκανδαλα. Το ποιος ευθυνεται για την "αυτοκτονια" του Τσαλικιδη μαλλον δεν θα το μαθουμε ποτε. Οταν ομως λες αναφερομενος στα ΜΜΕ οτι "...τα κάνει απρόθυμα να σκαλίσουν την υπόθεση των υποκλοπών..." σε βρισκω foul. Πρωτον γιατι ολοι ξερουμε την αναξιοπιστια των ΜΜΕ και απο τι κανονες ηθικης οδηγουνται (βλ.χρηματα, κερδος,κτλ) και δεν θα επρεπε να μας εκπλησει τιποτα, και δευτερον γιατι δεν θα επρεπε να περιμενουμε απο τα ΜΜΕ να σκαλισουν την υποθεση (ακομα κι αν ηταν αξιοπιστα) αλλα απο τα αρμοδια οργανα (εισαγγελεας κτλ). Τα ΜΜΕ καταπιανονται με ενα θεμα για οσο πουλαει και τελος. Μην μου πεις οτι περιμενες να ασχολουνται με το θεμα ενα χρονο μετα. Τα αρμοδια οργανα της δικαιοσυνης ομως (οποια κι αν ειναι αυτα) εχουν υποχρεωση να ερευνησουν το θεμα και να το διαλευκανουν. Εκεινους πως τους "φιμωσε" η Vodafone αραγε?? Με τα ΜΜΕ απλα ξαναφτιαχνει το image της. Τι περιμενες να κανει? Να διαφημιζει το σκανδαλο? Φυσικα ο κοσμακης ξεχναει ευκολα, τσιμπαει τα δολωματα τυπου Γιαννακης και ζησαν αυτοι καλα κι εμεις καλυτερα....

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Αγαπητέ παρείσακτε, πολύ σωστά. Σαν πολίτες όμως, περιμένουμε, απαιτούμε, και προτείνουμε. Kαι έχω μία ιδέα να πω …

Φίλε Νίκο, πολύ ενδιαφέρον θέμα ποθ αξίζει πιο πολύ προσοχή. Διάβασα το κομάτι σου.

Κώστα, εγώ να δεις ...

ikonikos said...

Πολύ καλά κάνεις και υπενθυμίζεις το έγκλημα αυτό και τις προεκτάσεις της διαφθοράς στα Μ.Μ.Ε... Όμως
νομίζω πως το ζήτημα είναι καθαρά δομικό και έχει σχέση με το πώς αντιλαμβανόμαστε τις πολιτικές ευθύνες, και πώς τις νομικές-δικαστικές μέσα σε ένα όλο και πιο άγριο νεοφιλελεύθερο σύστημα. Φυσικά και θα' πρεπε στοιχειωδώς να "μποϊκοτάρουμε" όλοι, και ιδίως οι άνθρωποι που αποτελούν είδωλα-πρότυπα την εταιρία, αλλά αυτή είναι μια προσωρινή λύση η οποία εξειδικεύεται τόσο πολύ και είναι τόσο απομονωμένη που βλέπουμε το δένδρο και χάνουμε το δάσος.

Και στην περίπτωση Vodafone, όπως και σε δεκάδες άλλα σκάνδαλα (π.χ. διατροφικά), σε αυτές τις περιπτώσεις περιμένουμε από τον κάθε άνθρωπο-μονάδα-καταναλωτή να υποκαταστήσει με τον "ακτιβισμό" του στοιχειώδεις κανόνες πολιτικής ευπρέπειας (θα έπρεπε να είχαν παραιτηθεί τουλάχιστον 2 υπουργοί), αίσθησης δικαίου (θα έπρεπε να είχαν απαγγελθεί δεκάδες κατηγορίες και να είχε προχωρήσει η έρευνα σε τεράστιο εύρος), και κυρίως, περιμένουμε από τον κάθε καταναλωτή να λειτουργήσει συλλογικά αλλά με κριτήρια τελείως "ειδικά" και ad hoc, σε συνεργασία με άλλους ανθρώπους-καταναλωτές ( όταν μάλιστα ο ατομισμός και η βόλεψη έχουν παγιωθεί στις συνειδήσεις της πλειονότητας του κόσμου και κάνουν τέτοιες κινήσεις δύσκολες ακόμα και σε κραυγαλέες περιπτώσεις όπως αυτή).
Και, όπως με κάθε τύπου "μποϊκοτάζ", το οποίο διαμορφώνεται από καιρού εις καιρόν, π.χ. από τις λεγόμενες Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (εμένα μου λέτε), αυτές οι κινήσεις έχουν ημερομηνία λήξης, και ο καταναλωτής επιστρέφει δυναμικά στο προϊόν, μάλιστα υπερκαταναλώνοντας το, για να μην "αισθανθεί" ότι έχασε κάτι.
Το ζήτημα είναι δομικό και βαθιά πολιτικό διότι το σύστημα θα έπρεπε να έχει την ευθύνη του νομικού ελέγχου και της απονομής δικαιοσύνης έναντι των εταιριών αυτών, και όχι να αφήνεται στον καθένα από εμάς (που ούτε το χρόνο ούτε την ενημέρωση έχει πάντα για όλα τα τεχνικά ζητήματα) να υποκαταστήσει τις ελεγκτικές αρχές, και να εξειδικεύσει με τρόπο "μαζοχιστικό" τις γνώσεις του για κάθε τι (σε λίγο θα κάνουμε και κατ' οίκον χημικές αναλύσεις αυτών που αγοράζουμε!), ώστε να μπορεί να κρίνει, να καταδικάζει και να αποφασίζει τι θα πρέπει ή όχι να αγοράζει σε καθημερινό επίπεδο από την αγορά και το σούπερ μάρκετ.

Δεν ξέρω αν είμαι αντιληπτός, αλλά αυτό που θέλω να πω είναι ότι η τάση να κάνουμε "φύλλο και φτερό" κάθε προϊόν και υπηρεσία πριν αποφασίσουμε να τη χρησιμοποιήσουμε, ενώ είναι υγιής ως ένα σημείο (ναι, πρέπει να ξέρουμε τι παίρνουμε σε γενικές γραμμές), έχει μεταβληθεί σε μια lifestyle διαδικασία (μέρος της εξουσίας πλέον) που βολεύει το σύστημα διότι αποσείει τις πολιτικές ευθύνες και αποτελεί άλλοθι για μη λήψη επίπονων μέτρων που μπορούν να θίξουν τις εταιρίες. Το θέμα είναι να μη γίνουμε θύματα αυτής της τάσης υπερ-εξειδίκευσης, υπερ-μεμονωμένης "έρευνας", ώστε να είμαστε ικανοί να κρίνουμε τις εταιρίες και τα προϊόντα τους ένα-ένα, δηλαδή ψύλλους στ' άχυρα της διαφθοράς και της αισχροκέρδειας, αλλά να διοχετεύουμε την ενέργειά μας και το χρόνο μας στον πολιτικό έλεγχο και στην αμφισβήτηση/αλλαγή του συστήματος που προάγει με τον χειρότερο τρόπο αυτά τα συμπτώματα, και μάλιστα πλέον, με τη βούλα της Ε.Ε.
Ευχαριστώ για το χρόνο σας και σόρι για το σεντόνι...

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Φίλε Ikonic, είναι μία χαρά σεντόνι, και είσαι καλοδεχούμενος να αφήνεις πάντα τέτοια.

Θέλω να αναφερθώ αναλυτικότερα στο θέμα, αλλά λέω εδώ συνοπτικά ότι επειδή χρειάζεται μία συγκροτημένη πολιτική στάση δεν συνεπάγεται πως δεν πρέπει μέχρι τότε να μην υπάρχει καμία αντίδραση.

Ακόμα και ένα δάσος ξεκινάει από ένα δέντρο.

Mantalena Parianos said...

Αυτό είναι ένα ποστ που θα έπρεπε να επισημανθέι και να προβληθεί γενικότερα.

funEL said...

Όπως λέει πάντα το alter ego μας (διότι εμείς ασχολούμεθα αποκλειστικά με την Βλακεία)...

Ο δούλος φτιάχνει τον αφέντη.

Αν δεχθούμε την παντοδυναμία κάποιου και το ανώφελο της δικής μας αντίδρασης, Τότε είναι που παραχωρούμε αυτή τη δύναμη σ' αυόν τον κάποιο.

Αντισταθείτε έστω και σαν μονάδες.

Anonymous said...

Λυπάμαι πραγματικά για το Γιαννάκη και για κάθε δημόσιο πρόσωπο που είναι διατεθειμένο να πέφτει τόσο χαμηλά για κάποια (έστω πάρα πολλά) χρήματα.

Ίσως θα έπρεπε να καταλάβουν και αυτά τα πρόσωπα ότι το να συνδέουν το όνομα τους με τέτοιες εταιρείες δεν είναι χωρίς κόστος και εδώ νομίζω ότι ο ηλεκτρονικός ακτιβισμός κάτι μπορεί να πετύχει. (btw το μόνο site για Γιαννάκη που μπόρεσα πρόχειρα να βρώ είναι το http://www.giannakis.co.nr/ στο οποίο κάνει link η wikipedia και θα κάνω ένα σχετικό ποστ στο guest book).

Θα συμφνήσω με τον funel ότι ο δούλος κάνει τον αφέντη κι ότι αν δεν αντισταθούμε έστω και ως μονάδες ενισχύουμε αυτά τα φαινόμενα.

DMR περιμένουμε την πρόταση σου ;)

Φιλικά
Μάκης-Ταρζάν

Γιωργος Μανουσακης said...

Ό τι και να κάνουμε, αυτή είναι η δομή του καπιταλιστικού συστήματος. Το χρήμα κυβερνάει!

Pastaflora said...

συμφωνώ με το funel. στο χέρι μας είναι να πούμε όχι, όταν μπορούμε γιατί δυστυχώς δεν μπορούμε πάντα, στην κάθε εταιρεία που νιώθουμε ότι μας προσβάλλει.
Κι ας μην ξεχνάμε και τις τράπεζες. Οι οποίες δαπανούν επίσης τεράστια διαφημιστικά κονδύλια για να χαίρουν στα
ΜΜΕ της ασυλίας τους.

alekos markellos said...

pastaflora, για επιβεβαίωση αυτού που λές, εδώ και ενα μήνα έχω δώσει (μου ζητήθηκε κιόλας!) ρεπορταζ και στοιχεία για καραμπινάτη περίπτωση χαριστικής ρύθμισης σε πτωχευμένο επιχειρηματία 200 εκ. Ευρώ απο την Αγροτική.
Δύο εφημερίδες και ένα κανάλι, με άνωθεν υπενθύμιση του...διαφημιστικού μπάτζετ, το έκαναν γαργάρα.
Σχετικά :
http://alekosmarkellos.blogspot.com

Dorotheos said...

Δυστυχώς, το τι έχει συμβεί με τη Vodafone δεν είναι τίποτε περισσότερο από μια μικρή ακόμα απόδειξη, ίσως περισσότερο οφθαλμοφανής και χωρίς στοιχειώδη προσχήματα, του έλεγχου και της κυριαρχίας που ασκεί το μεγάλο κεφάλαιο, και ένα ακόμα απειροελάχιστο δείγμα για το πως αυτό παίζει στα δάχτυλα κυβερνήσεις και ΜΜΕ.

Η καθημερινή ζωή στην Ελλάδα και στον υπόλοιπο κόσμο, είτε πρόκειται για τον ανεπτυγμένο, είτε για τον υπανάπτυχτο και εξαρτημένο κόσμο (και ισως εδώ σε μεγαλύτερο βαθμό), βρίθει από τέτοια φαινόμενα εξαγοράς, υποταγής και εξευτελισμού στοιχειωδών ανθρώπινων αξιών.

Anonymous said...

To ζήτημα είναι ότι αυτά τα απλά και σύντομα σχόλια δευτερολέπτων, που έχουν όλη την ουσία και εκφράζουν έμπρακτα την έννοια της δημοσιογραφίας, απουσιάζουν (φυσικά) από την ακατάσχετη λογοδιάρροια του "πολυτιμου" τηλεοπτικού χρόνου...
Άσχετο, ο Πρετεντέρης πότε θα ξανακαλέσει τον Παπακαλιάτη ή μου διέφυγε το γεγονός; Διψάμε για διάλογο και καυτή ενημέρωση που σπάζει κόκκαλα...

Καλά τα λέει και ο Iconic στο "σεντόνι" του:)

Anonymous said...

Kai gia osous evdiaferovtai, mporeite va kaveta register gia to ISS World Intelligence Support Systems for Lawful Interception, Cyber Investigations and Intelligence Gathering, May 29-June1, Washington, DC www.telestrategies.com - sponsors Ericsson, Raytheon, Siemens, etc - o ka0evas me to problnma tou blepete ...

hracker said...

> Αντισταθείτε έστω και σαν μονάδες.

Προσυπογράφω την αποστροφή του funel και νομίζω ότι σήμερα είναι πιο επίκαιρο παρά ποτέ το αραχνιασμένο "αν θες ν' αλλάξεις τον κόσμο άλλαξε τον εαυτό σου".

Έξη δις αλλαγμένες μονάδες κάνουν έναν ΑΛΛΟ πλανήτη!

Το καλό είναι που το internet βοηθά σε μια τέτοια "από κάτω προς τα πάνω" αλλαγή (τις "από πάνω προς τα κάτω" τις χαρήκαμε αρκετά).

ΥΓ: πολύ χάρηκα την επικοινωνία σου με το amazon.com. Συγχαρητήρια!

hracker said...

Μετά από εσένα, πήγα εδώ.
Τι να πει κανείς, τελικά μου φαίνεται ότι πολλά μασάμε :-(
(τουλάχιστον εγώ, για να μην είμαι άδικος)

Anonymous said...

Πριν κάποια χρόνια, εργαζόμουν στό τμήμα πληροφορικής Ελληνικής θυγατρικής μιας εκ των μεγαλυτέρων πολυεθνικών εταιρειών με έδρα τήν Αμερική. Κάθε Χριστούγεννα καί Πάσχα έφευγαν προς νυν μεγαλοδημοσιογράφους, «σχολιαστές ειδήσεων», αρθρογράφους πακέτα ως δώρα με είδη της εταιρείας. Την εκτυπωμένη κατάσταση είδα με τα μάτια μου, παρ’όλο που προσπάθησαν να την κρύψουν. Το περιεχόμενο δεν ήταν μεγάλης αξίας, άλλωστε και οι υπάλληλοι περίπου τα ίδια δώρα έπαιρναν, αλλά σκεφτείτε την τακτική των πολυεθνικών να προκαταλάβουν δυσμενείς ειδήσεις με το να τα έχουν καλά με τους «διαμορφωτές της κοινής γνώμης». Φαντάζομαι αυτό θα γίνεται από όλες τις εταιρείες...

Anonymous said...

Wraio ftusimo auto avwvume, av to kaloskefteis. Me liges xavtres agorazeis tous misous apo dautous.

μαραδό said...

Ας πετάξουμε τα κινητά στους καμπινέδες ...αλλά θα μολύνουμε το περιβάλον

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Και όμως, από το τίποτα θα πάμε πρώτα στο κάτι. Και ο μεγαλύτερος περίπατος ξεκινάει με ένα βήμα. (Εν μέσω τρεξίματος, επιφυλάσομαι να εξηγήσω!)

Pastaflora said...

@hracker: πολύ σωστή η παρέμβασή σου και το λινκ στον καπετάνιο καθώς τα γεγονότα αυτά σπάνια περνάνε στα ΜΜΕ.
Και μιλώντας για ΜΜΕ, θα κάνει παρέμβαση ο Συνήγορος του Καταναλωτή για τα CD με τις τσόντες που δίνει η Παρασκευή και 13, του κ. Λιάτσου. Τους ενόχλησε, λέει, μια ομοφυλοφιλική σκηνή μεταξύ ανδρών. Περί της υπόλοιπης τσοντοξεφτίλας (και το κατά πόσο μια εφημερίδα δικαιούνται να παρέχει τα συγκεκριμένα CD), κουβέντα.

Pastaflora said...

συγγνώμη "δικαιούται".

ikonikos said...

pastaflora έχεις καμία σχέση με το καφέ στη Θεσσαλονίκη; Κάποτε περνούσαμε αρκετές ώρες εκεί...Πριν χαλάσει το μα :)
Απαράδεκτο πάντως αυτό με την τσόντα, σε λίγο οι ΜΚΟ θα κάνουν λογοκρισία αντί να ελέγχουν την τεχνική ποιότητα των προϊόντων. Έχουν χάσει τα αβγά και τα πασχάλια μερικοί...

Anonymous said...

παιδιά, ακόμη δύνανται να υποκλέπτουν τηλεφωνήματα
ο πρώην μου (και βέβαια τον σούταρα)...
ήταν -όπως υπερηφανευόταν- "από τους λίγους ανθρώπους που με ένα τηλεφώνημα αποκτούν ανάλυση μηνυμάτων και τηλεφωνημάτων" για τον αριθμό μου ή για όποιον αριθμό γουστάρει, αρκεί να είναι vodafone!


συμφωνώ με rebel@work

Στρατηγός said...

Καλά κάνεις και το ξαναφέρνεις στην επιφάνεια. Τα στοιχεία που δίνεις πράγματι εξηγούν πολλά.

Αλλά δεν είναι μόνο τα μπουκωμένα από χρήμα ΜΜΕ που δε μιλούν. Κοίτα την αντιπολίτευση. Απλώς ψελλίζει σποραδικά.

Κι εμείς, το έχουμε ήδη ξεχάσει. Ευτυχώς όχι όλοι.

aleka said...

ποσο κοστιζει η σιωπη μας? ωραια ερωτηση και πολυ ωραιες οι απαντησεις, ασχετο αλλα οπως το διαβαζα μου ηρθε μια αλλη ερωτηση, ποσο κοστιζει η υγεια μας? ειμαστε μια παρεα 50ρηδων και οι γιατροι εχουν γραψει σε ολους χαπια (ολοι οι γιατροιμας πανε ταξιδακια τακτικοτατα, απο Κουβα μεχρι Κινα κλπ, κλπ, να ανοιξουμε μια συζητηση για το θεμα αυτο ? Γιατι η σιωπη μας νομιζω ειναι εξισου πολυτιμη με την υγεια μας.
υγ. τα νουμερα της χοληστερινης αλλαζουν προς τα κατω καθε εξαμηνο, μολις πεσουν οι πωλησεις....ισως?

Anonymous said...

Ξέρεις κάτι ΔΜΡ,
και εγω οπως οι περισσοτεροι εδω εκτιμω τα αρθρα σου, τα οποια είναι παντα εμπεριστατωμένα και ενδελεχη...ΑΛΛΑ..ας μην παραβλέπουμε μια αρχη.

Σαν πολιτης εχω δύναμη, δυναμη που την μεταβιβάζω σε 300 ανθρωπους, σε αυτους δινω λοιπον το ποσοστο της δυναμης μου και τους ανδρώνω και τους προφυλάσσω και τους πληρωνω -εν τελει- να κάνουν για μένα αυτη την δουλεια.

Αν πιστευω οτι δεν κανουν σωστα την δουλεια που τους εχω αναθεσει προσπαθω να βρω άλλους να υποστηριξω. Μέχρι η δουλεια να γινει ΔΜΡ, μεχρι να γίνει!!!

Να μην βγαινει κυβερνηση μεχρι να βρουμε αυτους που μπορουν να κανουν τη δουλεια..μεχρι να γινει η δουλεια. Δυστηχώς όμως οι περισσοτεροι -οχι μονο στην Ελλαδα- δεν το βλεπουν ετσι..

Ειναι ξερεις και εκεινο το αυθαιρετο που μου εταξε ο βουλευτης οτι θα μπει στο σχεδιο κλπ κλπ. Ας μην ειμαστε τοσο θερμοι λοιπον επαναστατες οταν δεν κανουμε ουτε το απλο το απλουστερο που μπορουμε να κανουμε....να δωσουμε την δυναμη που αρμοζει στην ψηφο μας.

Ποιά ήταν τα ποσοστά στις τελευταιες βουλευτικές γιατι δεν θυμάμαι; 45,37%(ΝΔ)-40,55%(ΠΑΣΟΚ)- και κατι ψιλα στα μικρα κόμματα;

Ε! αλλαξτε αυτο και μετα συζηταμε για το ποιος φταιει και τι μπορει να γινει...

hracker said...

@dealsend
>Σαν πολιτης εχω δύναμη, δυναμη
>που την μεταβιβάζω σε 300
>ανθρωπους,
Διαφωνώ! Πιστεύω ότι δυστυχώς "οι 300" και οι παρά και περί αυτούς είναι που έχουν την ισχύ. Είναι αυτό που λένε "κατεστημένο". Η ψήφος μου πιστεύω πλέον ότι είναι απλά εργαλείο νομιμοποίησης αυτής της κατάστασης. Δεν την απαρνιέμαι αλλά νομίζω ότι δε μου δίνει δύναμη. Άλλωστε τι να την κάνω τη δυνατότητα επιλογής όταν έχω να επιλέξω ανάμεσα σε κουράδες (μετά συγχωρήσεως).

>Ειναι ξερεις και εκεινο το
>αυθαιρετο που μου εταξε ο
>βουλευτης οτι θα μπει στο
>σχεδιο κλπ κλπ
θα ήμουν ψεύτης αν έλεγα ότι δεν περιγράφεις μια πραγματικότητα :-(

>Ας μην ειμαστε τοσο θερμοι
> λοιπον επαναστατες οταν δεν ..
Εγώ λέω ας κάνουμε Ό,ΤΙ μπορούμε.

>Ε! αλλαξτε αυτο και μετα
>συζηταμε για το ποιος φταιει και
> τι μπορει να γινει...

νομίζω εδώ είναι οι ρίζες που θρέφουν την αδράνεια!
"Αυτό" δεν έχει λόγο να αλλάξει έτσι από μόνο του (και γιατί να το κρύψει άλλωστε :-)))
Αυτό όμως δεν είναι λόγος για εμένα να μη διαφοροποιούμαι ΟΣΟ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΩ.

Ας είναι μοναδική προϋπόθεση για όποια αλλαγή η προσωπική βούληση και τότε κάτι θα γίνει (που πιστεύω ότι ήδη γίνεται, απλά δεν είναι σαρωτικού χαρακτήρα και για αυτό δεν το αντιλαμβανόμαστε σε όλο του το μεγαλείο).

industrialdaisies said...

Η μνήμη του χρυσόψαρου μπροστά στη μνήμη του ανθρώπου είναι μνήμη ελέφαντα...

Anonymous said...

@hracker

[...]Δεν ζητάω απο κανένα να συμφωνεί με τις δικές μου απόψεις[...]

Anonymous said...

Πρέπει να της αλλάξουν όνομα νομίζω,ΜΟΥΝΓΚΑΦΟΝ θα της πήγαινε περισσότερο.
Χωρίς φωνή αλλά με απεριόριστη ακρόαση.

Anonymous said...

Εμένα με συγχωρείτε που δε διάβασα όλα τα σχόλια, ΑΛΛΑ:

Ποιό το πρόβλημα στο να χαλάει μια ιδιωτική εταιρία όσα χρήματα θέλει για τη διαφημιστική της καμπάνια; Το να λέμε ότι το έκανε για να "γλύψει" τα ΜΜΕ, είναι δική προθέσεως νομίζω και κανείς δε μπορεί ούτε πρέπει να την κάνει.

Εκτός κι αν δεν έπιασα το νόημα του κειμένου... :)

Anonymous said...

Πάντως το "παιχνίδι" δεν κρίθηκε, στην αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης από πλευράς vodafone τους τελευταίους μήνες. Είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι λίγο-πολύ τα ίδια ποσά δαπανά κάθε μήνα για διαφηστικούς λόγους.

Το παιχνίδι κρίθηκε, όταν αμέσως μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου, έκοψε μαχαίρι τις διαφημίσεις προς όλους και όλα (πλην των χορηγιών). Οδήγησε τα ΜΜΕ στην λογική του όποιος αντέξει. Και εννοείται ότι αυτά που δεν άντεξαν ήταν τα ΜΜΕ...

Anonymous said...

Κι όμως, κάποιοι αντέδρασαν:

http://indy.gr/newswire/abzse-tin-ypoklopbb-parembaseis-sti-fiesta-tis-vodafone/view


«Ζήσε την υποκλοπή»: παρεμβάσεις στη φιέστα της Vodafone
Mια «μεγάλη εταιρεία» κινητής τηλεφωνίας βομβάρδιζε επί μέρες, με αφίσες, διαφημιστικά στους τοίχους, το πάτωμα και τις εισόδους του μετρό, με σποτ στην τηλεόραση και κατχωρίσεις στις εφημερίδες, τη μεγάλη της φιέστα με τον Σάκη Ρουβά στο Σύνταγμα. Η ίδια εταιρεία, η Vodafone, είναι υπεύθυνη για τις υποκλοπές χιλιάδων τηλεφωνικών συνδιαλέξεων. Σε αυτό τον εκβιασμό των αισθήσεων μας και την προσπάθεια να ξεχαστεί το μέγα σκάνδαλο, αποφασίσαμε να αντιδράσουμε με μερικές παρεμβάσεις. Στην Πανεπιστημίου, το σταθμό του Μετρό στο Σύνταγμα, στο εργοστάσιο του Φιξ στη Συγγρού.
από Ομάδα Virus — τελευταία τροποποίηση 28/4/2007 12:11




Η ΑΘήνα κατακλύστηκε τις τελευταίες μέρες από αφίσες που καλούσαν στη μεγάλη φιέστα της Vοdafone στο Σύνταγμα - με τον Σάκη Ρουβά - για το άνοιγμα των νέων της καταστημάτων. Στις εισόδους των σταθμών του μετρό υπήρχαν σιδερένιες αψίδες με το λογότυπο της εταιρείας «Ζήσε τη στιγμή» (μάλιστα, ω! εταιρεία), στις αποβάθρες και στις σκάλες υπήρχαν αφίσες και αυτοκόλλητα που καλούσαν στη φιέστα, μια ακόμη απόδειξη ότι στο καθαρό - σαν ψυχιατρείο - μετρό, δικαίωμα να μιλάνε έχουν μόνο οι πληρώνοντες. Η ίδια εταιρεία διέθεσε μέσα σε ένα μήνα μόνο, 4,5 εκατ. ευρώ για διαφημίσεις σε τηλεόραση, περιοδικά, εφημερίδες. Στόχος της, προφανέστατα, να ξεχαστεί η, ακόμη ανεξιχνίαστη, υπόθεση των υποκλοπών (θυμάστε, τότε που παρακολουθούσαν χιλιάδες, από "απλούς" πολίτες ως τον... Καραμανλή).

Ε, είπαμε να αντιδράσουμε. Ανεβήκαμε την Πανεπιστημίου φορτωμένοι μπαλόνια που έγραφαν Vodafone - ζήσε την υποκλοπή, ένα εκ των οποίων δόθηκε [μας το ζήτησε :-)] στο άγαλμα μπροστά στα Προπύλαια και άλλα αφέθηκαν δεμένα στους στύλους της λεωφόρου.

Στο σταθμό του Μετρό στο Σύνταγμα, αφέθηκε να πετάξει ως την οροφή πανό με το ίδιο σύνθημα - Ζήσε την Υποκλοπή! - την ώρα που ο κόσμος που είχε πάει στην Πλατεία Συντάγματος αποχωρούσε από τη φιέστα. Ακούστηκαν μάλιστα και αρκετά χειροκροτήματα την ώρα που πέταγε το πανό ως την οροφή. Μιάμιση ώρα αργότερα, το πανό παρέμενε εκεί, αφού προφανώς ήταν πολύ δύσκολο να κατέβει από εκεί που είχε σφηνωθεί!

Η δράση συνεχίστηκε στο εργοστάσιο του Φιξ στη Συγγρού, όπου κρέμεται από χθες κόκκινο πανό με την ίδια διαφήμιση: Ζήσε την υποκλοπή!

Ομάδα Virus

Anonymous said...

Ajizei na deijoume oti den eimaste pethamenoi opws nomizei h Vodafone magkes. Pame re demasame!

Anonymous said...

Re Velouxioti, pou eisai na kathariseis ti vroma apo to vothro!!!

Oi 300 (oxi tis Spartis, auta ta gourounakia sto megalo ktirio tis Syntagmatos) opos kai ta tsirakia tous sta MME, oloi maxairi re.

Ksypnate, petaxte ti Vodafone sto kalathi, mono auto to dikaioma sas emeine...

Anonymous said...

Η συγκεκριμένη εταιρεία 'βίασε' την κοινή λογική.Καί εξακολουθεί να υποτιμά τούς ίδιους τούς πελάτες της καί με τον συνεχή καταιγισμό από διαφημίσεις τρέχει να ψαρέψει νέους πελάτες φυτά.
Θα ήταν πολύ χρήσιμο το όποιο όφελος μπορεί να έχει από το βομβαρδισμό των διαφημίσεων,να το χάνει από τις αντιδράσεις των σκεπτόμενων πολιτών όπως θέλω να πιστεύω συμβαίνει εδώ με την αφεντιά μας.Ένας τρόπος αντίδρασης δηλαδή βασικά μέσα από το διαδίκτυο ώστε να καταλάβουν καί οι εταιρείες ότι δεν περνάνε οι λαμογιές έτσι χωρίς αντίδραση.
Γιά σκεφτείτε όμως ε?Ποιός μπορεί να αντισταθεί σε μιά ενδιαφέρουσα προσφορά με ένα καλογυαλισμένο κινητό κυρίως όταν είσαι έφηβος πού το μυαλό είναι 'πάνω' από το κεφάλι?
Θα πρότεινα η εταιρεία αυτή να μερονομαστεί σε ΩΤΑΦΟΝ μιά καί φαίνεται να διαθέτει μεγάλα αυτιά.
Αλήθεια ποιές ήταν τελικά οι κυρώσεις πού επιβλήθηκαν στην εταιρεί?Ή μήπως η υπόθεση μπήκε στο αρχείο.Πάντως φως στην υπόθεση δεν είδαμε.

Anonymous said...

Παιδιά, εγώ πιστεύω ότι οι μεγάλες αλλαγές είναι το άθροισμα πολλών μικρών αποφάσεων σε ατομικό επίπεδο.Η βρεττανική Vodafone θα πάρει το μήνυμα μόνο αν δει το μερίδιο αγοράς της να μειώνεται. Γι' αυτό προτείνω μαζική μεταφορά προς Κοσμοτέ, στην οποία το ελληνικό δημόσιο έχει την πλειοψηφία, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει εξίσου καλές (αν όχι καλύτερες) υπηρεσίες. Μπορεί κανείς δωρεάν και πολύ εύκολα να αλλάξει εταιρία, κρατώντας το ίδιο ακριβώς νούμερο κινητού (και το ίδιο πρόθεμα 694 πχ). Αρκεί να πάει κανείς με ένα λογαριασμό ΟΤΕ ή ΔΕΗ και αστ.ταυτότητα στο πλησιέστερο κατάστημα Κοσμοτέ. Δυο φίλοι μου το έκαναν πρόσφατα.

Grigsgr said...

Ένα μεγάλο μπράβο στον ανώνυμο για την πολύ καλή λύση που έδωσε. Μάλλον δεν θα έπρεπε καν να το γράψει αυτό αλλά ποιος να του το πει (καθαρή διαφήμιση είναι αυτό που κάνεις καθώς επίσης δεν είναι καν λύση). Αυτοί που έχουν τη δυνατότητα να αλλάξουν τα πράγματα είναι οι καταναλωτές. Εμείς δηλαδή. Το θέμα όμως είναι άλλο. Δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε κατ'απόλυτο βαθμό τη Vodafone επειδή, είναι εταιρία και κάνει τη δουλειά της. Απο εκεί και πέρα ποιος μπήκε στο λειτουργικό σύστημα της εταιρίας και έκανε τί με τη βοήθεια ποιανού είναι άλλο θέμα. Όμως αν ήταν τα νούμερα αυτά είτε στην ΤΙΜ (WIND πλέον, είτε στην Cosmote) θα λέγαμε τα ίδια πράγματα για μια απο αυτές τις εταιρίες. Εγώ συνεχίζω να έχω Vodafone και δεν πρόκειται να την αλλάξω. Αν κάποιος με παρακολουθεί ας μου τα δώσει κι εμένα σε ψηφιακή μορφή να τα ακούσω.