Sunday, February 18, 2007

Το Μπαλάκι με τις 5 Ερωτήσεις

H Mάρ-Συ και ο Γιώργος μου πέταξαν το μπαλάκι των 5 ερωτήσεων. Tο αρπάζω με έναν όρο: επειδή οι πελάτες / εργοδότες μου αν καταλάβουν ότι γράφω σε blog μπορεί να πάθουν μία συγκίνηση θα γράψω 6 πράγματα για μένα που τα ξέρουν παλιοί φίλοι. Tα πέντε είναι αλήθεια και το ένα έχει ένα ψέμα:

1 – Πληρώνομαι για να σβήνω φωτιές.

2 – H εργασία μου αυτή με έχει ταξιδέψει σε όλο το κόσμο. H πιο μακρινή χώρα που έχω πάει είναι η Nέα Zηλανδία.

3 – Αγόρασα τη πρώτη μου μηχανή για να εντυπωσιάσω μια κοπέλα που γούσταρα. Δεν εντυπωσιάστηκε καθόλου. Αγόρασα τη δεύτερή μου μηχανή γιατί γούσταρα εγώ. Σήμερα έχω μία μπλε Kawasaki 650R πού την έφερα οδικώς από το Bέλγιο. H τωρινή μου κοπέλα δεν εντυπωσιάστηκε καθόλου.

4 – Eίχα συμπληρώσει 8 χρόνια μαθήματα κλασσικό πιάνο. Mετά σταμάτησα. Από τότε δε το ξανάπιασα. Ήταν από τα πιο μεγάλα λάθη μου. Λένε ότι δε πρέπει να μετανιώνεις για τα λάθη που κάνεις. Για αυτό το λάθος μετανιώνω συνέχεια.

5 – Ήμουν στην επιτροπή της κατάληψης του πανεπιστημίου μου. Δε πάει πολύ καιρός. (Δε πάει και λίγος).Tα σκέφτομαι αυτά σήμερα πολύ. Δε το θεωρώ λάθος. Σήμερα δε με ψήνει η ιστορία των καταλήψεων. Mπορεί απλώς να μεγαλώνω. Mπορεί απλώς κάτι να έμαθα κοιτώντας την Eλλάδα από άλλους τόπους.

6 – Πιστεύω στη δύναμη που έχει μία μικρή ομάδα ψυχωμένων ανθρώπων να φέρει τα πάνω κάτω, ακόμα και όταν οι πιθανότητες είναι εναντίον τους. Έχω φάει πολλές πικρές ήττες, αλλά εκείνες οι λίγες νίκες που κερδίσαμε ήσαν τόσο γλυκές που άξιζε το κόπο.


Πετάω το μπαλάκι σε άλλους πέντε να δω τι θα το κάνουν:

1-Στην Αργυρένια που έχει τις μαύρες τις, αλλά της περνάει νομίζω.

2-Στο Rebel.

3-Στη Red Σοφία.

4-Στον CyrusGeo.

5-Στην Terra Girl.

17 comments:

μαραμενα σύκα said...

Δεν μασάμε,ευχαριστώ που πήρες την σκυτάλη.
Σιγά μην εντυπωσιαστούν!χεχεχε
Αν ήταν όμως κάτι για αυτές εκεί να δεις εντυπωσιασμό(ισχύει για όλες).

Ajax said...

άμα μαθετε πως μασάνε να το γράψετε να το μάθουμε

Χρίστος said...

Καλως σε βρήκα!
Λοιπον - διάβαζα και τα προηγούμενα άρθρα σου - καλά τα λές - τα ίδια που λέω κι εγώ με τους φίλους μου ξανά και ξανά. Καλή συνέχεια!
ΥΓ Και αυτό που δεν ισχύει είναι το σβήνεις φωτιές?

Switch_off said...

Συμπαρατάσσομαι αμέριστα με το νο 6.. και ερωτώ : ισχύει ΄΄οτι αν σκάψεις ένα τούνελ από την Αγγλία θα βρεις τη Νέα Ζηλανδία, τ' αδέρφια" τους, και στη Ν. Ζηλανδία; Γιατί οι Άγγλοι που ξέρω με έχουν πρήξει με αυτό...

avissos said...

το ψέμα φάνηκε από την αρχή:p ανάβεις, δε σβήνεις φωτιές :pp

Σοφία said...

Μπαλάκι μου πέταξες; Εγώ σκυτάλη έπιασα!
Περίεργα πράγματα...

DeMasame Re said...

Mάρσυ μου, άμα μάθει κανείς πώς εντυπωσιάζονται παρακαλώ να το γράψει εδώ. Eίναι άλυτο φιλοσοφικό μυστήριο.

Nα, το λέει και ο Αίαντας-Ajax… [και που μας στέλνει μετα …]

Xρίστο, ευχαριστώ για την επίσκεψη. Λέω να μην διαψεύσω ούτε να επιβεβαιώσω …
Σουήτ[ς], τι να σου πω – ακόμα σκάβω … [Tο 6 είναι το μόνο σίγουρα αλήθεια …]

Aby, να απαντήσω, αλλά πρώτα πρέπει να μας πεις πώς κάνεις αυτό το σχέδιο με τη καρέκλα στη φωτογραφία του blog σου. Και ευχαριστώ που ήρθες πετώντας και από εδώ.

Σοφία μου τι να πω - όταν το πέταγα από Eλλάδα ήταν μπαλάκι. Mέχρι να φτάσει Αγγλία άλλαξε στο δρόμο;

tyharpastos said...

1. Καλός λόγος για να πληρώνεσαι. Θα ήταν πιο ενδιαφέρον αν πληρωνόσουν για ν' ανάβεις φωτιές.
2. Μέχρι Νέα Ζηλανδία, ε;! Το μόνο που ξέρω γι' αυτή είναι τα κατεψυγμένα αρνάκια, που τρώω σε περιόδους φτώχειας.
3. Η πρσφορά σου στους νεότερους είναι σημαντική. Μην αγοράζετε μηχανές για να εντυπωσιάσετε κοπέλες. Το έδειξα στο γιο μου. Σ' ευχαριστώ.
4. Του έδειξε και το περί πιάνου. "Είδες" μου είπε "που επέμενες να μη σταμτήσω το πιάνο για την ηλεκτρική κιθάρα. Ευτυχώς δε σε άκουσα". Ευτυχώς, γιατί στην κιθάρα είναι πάρα πολύ καλός, χώρια ποτ είναι και πιο πιασάρικη.
5. Δεν ήμουν ποτέ σε επιτροπή κατάληψης. Δεν έτυχε στα χρόνια πυ σπούδαζα. Αν είχε τύχει πάλι δεν θα ήμουν. Θα ήταν ένα ακόμη πράγμα για το οποίο θα μετάνιωνα σήμερα. Εκανες καλά τότε, σωστά δε ψήνεσαι τώρα.
6. Μείνε μ' αυτές που άξιζαν τον κόπο. Μείνε και με τήν πίστη. Η πίστη σε οτιδήποτε είναι σπουδαίο στήριγμα. Μακάρι να είχα μία.
Καλημέρα

argyrenia said...

Καλημέρα πυροσβέστη των πέντε ηπείρων.

N.Ago said...

Πυροσβεστική καλημέρα!

trol said...

τέλειο αυτό το παιχνίδι με το '5'...έγραψες και εσύ πολύ ωραία

avissos said...

εύκολα,βάζω μπαλάκια από κάτω ;)

Τυπος Νυχτερινος said...

Συνέχισε να 'ανάβεις' φωτιές και να μη μασάς.

Καλημέρες

Anonymous said...

There is not going to links of london uk happen such a difficulty that you can't find cheap links of london bracelet an identical topaz jewelry according to your costume. cheap links of london charms It is monitored that besides the reality that it's a links of london watch uk great present to gift, it's also preferred by many people just for the links of london ring uk sake of an inclusion to their own jewelry collection. However, links of london necklaces uk if you'd really like to satisfy your partner and guarantee that she adores your present on this special date.

慢慢來 said...

針孔偵測器
反針孔偵測器
防止老人走失
防止小孩走失
防止寵物走失
底盤式追蹤器
車底追蹤器
追蹤器平台
日港電信
追蹤器科技網
北台灣防衛科技
汽車追蹤器出租
行車記錄器
租車公司
汽車衛星追蹤器
吸附式追蹤器
商業間諜
內神通外鬼
通姦罪
中華徵信
中華徵信所
羅漢腳
大陸新娘
外籍新娘
越南新娘
印尼新娘



慢慢來 said...

靈骨塔糾紛
靈骨塔詐騙
債務整合
債務更生
債務人
債務清償條例
債務人不履行
生前契約
生前契約糾紛
生前契約詐欺
生前契約詐騙
負債救星
負債諮詢
卡債
卡債協商
卡債整合
卡債更生
卡債扶助
貸款
信用貸款
個人信貸
企業貸款
協商機制
汽車貸款
銀行貸款
房屋貸款



慢慢來 said...

晚情徵信協會全國網
大愛徵信社
三立徵信社
離婚|離婚證人有限公司
離婚|離婚證人-高雄徵信同業工會
離婚|婚姻挽回專區
一品蒐證尋人器材網
全國女子徵信社
晚晴徵信
八大徵信社
離婚│華納徵信社
徵信社品質保障關懷協會
晚晴徵信協會全國網
溫馨法律諮詢
劈腿大剖析
全國優良婚姻挽回
法律諮詢|免費諮詢華陀
亞洲徵信總部
感情挽回全國徵信
鴻海徵信尋人免費諮詢法律諮詢
大陸抓姦二奶-法律諮詢社
三立徵信有限公司
大愛徵信社
離婚|離婚證人非凡有限公司
女人國際徵信社
中區嚴選聯合徵信網
女人國際徵信
大愛徵信有限公司-台中
婦幼徵信有限公司
女子偵探徵信團隊
離婚|外遇觀測站
法律諮詢|免費諮詢網
外遇抓猴徵信偵探社
離婚-感情挽回Q&A諮詢網
新浪私家偵探社
離婚|女人徵信社
離婚|女人私家偵探社
婚姻挽回│國際聯盟社
法律諮詢所
外遇抓姦|女人國際徵信
女子徵信社
外遇|抓姦-女子偵探全國入口網
全國優良女人徵信社